F
Fleur de la Cour
Vieras
Kun mun mies ei kyllä yhtään aikoinaan pitänyt siitä, että muka makoilin kotosalla (kun olin kotona lapsen kanssa ja hoidin kodin ja opiskelinkin silloin vielä) Rahaa olis pitänyt tienata ettei hän yksin vaan raada. No kun nyt sitten minäkin tienaan niin kiukuttelee kun pitää hakea lasta iltapäivähoidosta, huolehtia lapsesta ja sen pesuista, syömisistä ja läksyistä, nukkumaanmenoista. Nupisee jos sanon, että käy kaupassa kun tulet töistä, Pillastuu ihan täysin kun huomautan töistä tullessa että olis täällä voinut jälkensä siivota kun en oikeen enää yhdentoista aikaan jaksa. Ja kaikkein hankalinta on se, että kun olen menossa yövuoroihin niin miestä hämää ajatus, että nukun täällä päivällä
(siis minähän sitten vastaavasti valvon töissä sen yön) ja sekin hämää kun olen väsynyt yövuororupeaman jälkeen.. Mun käsityskyky ei nyt riitä tähän, että mikä tuota olentoa risoo??
Niin ja lisään vielä.. toi huusi mulle, että lapsikin kärsii kun mä vaan täällä nukun.. Joo mä nukuin tänäänkin aamupäivällä, mutta mun lapsi oli silloin koulussa, että mitenköhän se kärsi? Taitaa olla toi mies yhtä mielenvikainen kuin äitinsä??
Niin ja lisään vielä.. toi huusi mulle, että lapsikin kärsii kun mä vaan täällä nukun.. Joo mä nukuin tänäänkin aamupäivällä, mutta mun lapsi oli silloin koulussa, että mitenköhän se kärsi? Taitaa olla toi mies yhtä mielenvikainen kuin äitinsä??