mitä mieltä tästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi

Vieras
Mitä mieltä olette tästä, että mies lähtee yksin baariin jonkun ihan tyhmän syyn takia. Ensin sanoo rakastavansa mua yli kaiken, sit juo kaljaa ja tekee ihan tyhmästä syystä riidan ja lähtee yksin baariin. Syynä ilmeisesti se, kun minä en juonut ja katoin telkkaria ennemmin kuin kuuntelin hänen kännisiä höpötyksiään. Aamulla sanoi, että puhutaan kaikista asioista keskenämme ja kun minä puhuin, niin nyt hän otti ne puheeksi, ettei todellakaan ymmärrä mun tuntemuksiani.

Olen kuulemma tyhmä kun puhun jostain tunteistani, et miltä musta tuntuu, kun hän on joskus poissaoleva ja olen vähän turvaton.

Minusta tämä oli täysin tekosyy lähteä baariin.

Nuo tunneasiat ovat vaikeita miesten ymmärtää.

Tyypillisiä miesten virheitä, kaljottelu ja baariin karkailu.

Siinäpä se miten miehen saisi ymmärtämään miten tärkeää naiselle on turvallinen ilmapiiri.

Miksi suhteessa saadaan aina aikaan hirmuinen haloo baariin menosta? Minä en halua olla aikuisen ihmisen vahti. Jos on luottamus kunnossa niin kaljalla voi mies käydä, ja ei sen puoleen menen sitten kyllä itsekin kun siltä joskus sattuu tuntumaan.

Tuo taitaa olla aika tavallista, että mies vetää herneet nenäänsä jostakin ja lähtee ovet paukkuen pois, koska naista on niin mahdotonta ymmärtää. Syynä ei oikeasti ole naisen ärsyttävyys, vaan se, että keksitään tällä tavalla tekosyy, jonka nojalla voi lähteä baariin (jonne hän siis joka tapauksessa oli alunperin menossa).

Oliskos keskustelun paikka, että mitä kumpikin teistä parisuhteelta haluaa? Minusta mies saa käydä vapaasti baarissa, kunhan sitä ei tapahdu viikoittain. Jos taas mies on sellainen, että hän haluaa käydä baarissa esim. 2 iltana viikossa, niin silloin on parempi erota, koska minä haluan tehdä asioita myös yhdessä enkä tosiaankaan tahdo, että mieheni pääharrastus olisi baarissa istuskelu.

Yhteistyössä