N
narsistinpaljastaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäyö;11184586:Niin mikähän sitä miestä sinne baariin aina vetää. Tätä olen ihmetellyt. Kaverit soittelee sille ja houkuttelee niin mieshän menee. Ymmärtäsin jos sinkkuja oltas, mutta kun avoliitossa. Mies juoksee baareissa mielummin kuin viettää aikaansa mun kanssa. Jokaikinen viikonloppu on mentävä. Jos hän lupaa pysä poissa niin naamasta jo näkee, että hän olis mielummin menossa, yrittää vielä muakin aina houkutella mukaan rientoihin. Musta on kiva välillä käydä, mutta ei joka ikinen viikonloppu, toisekseen mies juoksee siellä välillä viikollakin. Olen nalkuttanut miehelle asiasta, mutta muutosta ei tule. Kauhea riita vaan aina samasta asiasta ja lopulta mä lähden muualle menee kun en jaksa katsella sen touhua. Mua ei yksinkertasesti kiinnosta istua yksin himassa kun mies viilettää tuolla ja tuo vielä jatkoille meille porukkaa. Jostakin syystä hän vielä kääntää asian niin, että mä olen se joka biletän ja juon paljon enemmän kuin hän, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Kännissä hän vielä kertoilee ihan outoja juttuja missä ei ole mitään järkeä. Sitten hän vielä loukkaa mua kännissä sanallisesti muiden kuullen ja viiden minuutin päästä sanookin rakastavansa. Ihmettelen, että hänestä on tullut inhottava selvinpäinkin. Sanoo mitä sattuu, eikä katumuksen häivääkään siitä, että loukkaa. Miten ihmeessä hänestä onkin tullut tuollainen? Pitäiskö jatkossa olla välittämättä jos hän lähtee baariin, antaa vaan mennä ja olla sillee, että ei vois vähempää kiinnostaa. Auttaisiko se? Valittaminen ei auta eikä keskustelu aiheesta. Jospa vaan tosiaan en enää puuttuisi asiaan vaan antaisin hänen mennä ilman valituksia ja katsoisin tuleeko sittenkään muutosta, että rauhottuisiko hän sittenkään.
Ilmiselvästi kumppanisi on NARSISTI. Narsismi on suomalaisen yhteiskunnan mätäpaise. Narsistit tulisi merkitä näkyvällä hihamerkillä, jotta heidän henkilöllisyytensä ja salajuonensa paljastuisivat.