Mitä mieltä tästä ootte? (nettideittailu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help me
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help me

Vieras
Eli ongelma tää: Oon kirjotellu joitaki viestejä miehen kanssa joka vaikuttaa ihan ok tyypiltä. Mutta mutta pyys puhelinnumeroa multa, sanoin et ok mut mielummin näkisin eka sen kuvan. Sanoo, et ei oo kuvaa koneella vaan kännykässä. Ehdotin et siirtää bloothootilla sen konelle ja lähettää sp:llä ni ei siihe vastannu. Ja siis kattoin et on tuolla suomi24:llä ollu profiili ainaki galtsunpuolella jo vuodesta 2006 :/
Eikä siis tarjonnu omaa numeroaan, vaan pyyteli mun omaa.

Haluaisinki siis kysellä mielipidettä tästä?

no en ehkä olisi vielä valmis antamaan omaa puh. numeroa tuossa tilanteessa. voithan ottaa prepaid liittymän ja antaa sen numeron sillä, silloin pysyt nimettömänä.

Joo samaa minäki ajattelin :) et en uskalla antaa numeroa, muutenki tiedän vaan etunimen tästä henkilöstä ja se kun ei sitä kuvaa pysty järjestää tuntuu vähän erikoiselta.
Tota prepaid juttua vois ajatella :)

Joo kirjottelin jonkun viestin ennenku tajusin, et se nykyinen minä-profiili tietty näyttää koska on sen profiilin luonu siis entisen galleria profiilin ja siinä oli et vuonna 2006.
Nyt kun tähän nää kirjottelin ni tajusin, et joo aika outoo :D

Emmää oo vaan hirmu innostunu sokkotapaamisesta. Et siis kun en halua antaa edes numeroa henkilölle joka ei kuvaa anna. On pyytäny jo muutaman kerran, et koska vois soittaa mulle ja oon siihen et haluaisin kyllä nähdä kuvan ensin ni sanoo, et on kuva vaan puhelimessa.
Taitaa olla vaan paras unohtaa koko juttu :/

Siis mä en ihan ymmärtäny, mitä erikoista siinä on et tunnukset on luotu 2006?On mullakin ollu suomi24:seen mooooonta vuotta tunnukset joita käytän keskusteluissa yms. mutta deitti osiossa ekaa kertaa (ja viimestä ;) ) pari vuotta sitten..Ei tullu mieleenkää et joku syynäis noin tarkkaan sen...Ja edelleen on ihmisiä joilla ei ole digikameraa tai datapiuhaa puhelimeen, eipä ole datapiuhaa mullakaan..Hanki se prepaid jos epäilyttää, etpähä ainakaa joudu omia tietojas antaa.. :) Mutta sinällää musta tossa ei ole mitää outoa..

Ps. miten bluetoothilla saa kuvan kamerasta koneelle?

Kummallista, ettei lähetä kuvaa. Ettei vaan olis naimisissa oleva mies ? Hommaa sä prepaid-liittymä, ne ei oo kalliita ja joka kioskilta saa, älä rekisteröi sitä sun nimelle, ettei nimeä saa tiedustelustakaan. Ja katso sit tuleeko kuvaa.
Mua alkaa aina epäilyttää jos toinen selkeästi salailee jotain, ja aina syykin on löytynyt, jotain pientä epärehellisyyttä..

Yhteistyössä