H
huuuu
Vieras
[QUOTE="vieras";24250598]no toi world vision juttu taas on niin kaukana meidän tyylistä etten vois koskaan laittaa sitä meidän hääkutsuun. joo ollaan varmaan pahoja ihmisiä mutta ei liikuta pahemmin kehitysmaan lasten koulutus.[/QUOTE]
no ohan niitä muitaki vaihtoehtoja ku se oma napa... kodittomia kissoja, sydänlasten kummeja jne..mutta tietysti kertoohan se rahan toivominen jo aika paljon siitä ihmisen itsekkyydestä
no ohan niitä muitaki vaihtoehtoja ku se oma napa... kodittomia kissoja, sydänlasten kummeja jne..mutta tietysti kertoohan se rahan toivominen jo aika paljon siitä ihmisen itsekkyydestä