Mitä mieltä tästä hääkutsuun tulevasta tekstistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riinamaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riinamaija

Vieras
ja makuuhuoneessa pippeliä pimppiin laitettu...

Niinpä meillä on ilo kutsua teidät meidän häihimme
4.8. 2011 kello 15: 00 ******* kirkossa.
Tilaisuuden jälkeen kannat kattoon ******************.

Kun lisätilaa tavaroille ei ole vaikka kuinka raivaa
Ei vieraiden kannata nähdä lahjan suhteen vaivaa.
Älä siis tuo kulhoa, kuppia, kukkaa
Sun maulla ostetuista tavaroista ei ilahdu kukkaa.
Siispä toiveemme olkoonkin tää
Vain rahaa haluan mää ja mää.

tilinumeromme on: ***************
 
Seitsemän vuotta yhdessä matkaa taitettu
ja makuuhuoneessa pippeliä pimppiin laitettu...

Niinpä meillä on ilo kutsua teidät meidän häihimme
4.8. 2011 kello 15: 00 ******* kirkossa.
Tilaisuuden jälkeen kannat kattoon ******************.

Kun lisätilaa tavaroille ei ole vaikka kuinka raivaa
Ei vieraiden kannata nähdä lahjan suhteen vaivaa.
Älä siis tuo kulhoa, kuppia, kukkaa
Sun maulla ostetuista tavaroista ei ilahdu kukkaa.
Siispä toiveemme olkoonkin tää
Vain rahaa haluan mää ja mää.

tilinumeromme on: ***************
 

Yhteistyössä