Mitä mieltä tästä hääkutsuun tulevasta tekstistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Seitsemän vuotta yhdessä matkaa taitettu
ja suloinen lapsikin maailmaan laitettu...

Niinpä meillä on ilo kutsua teidät jännittämään, sanovatko
***** ******** & *** *******
toisilleen tahdon ****** kirkossa
10.12.2011 kello 15:00.
Kirkkotilaisuuden jälkeen jatkamme juhlaa,
joka tapauksessa ****-*******.

Kun lisätilaa ei ole vaikka kuinka raivaa,
ei vieraidenkaan kannata nähdä lahjan suhteen vaivaa.
Älä siis tuo kulhoa, kuppia, kukkaa,
ettei mene rahat hukkaan.
Siispä saahan toiveemme näin kutsussa lukea,
lahjan voi pieneen kuoreen sulkea.
 
[QUOTE="vastaus";24250535]rahaa ... Tosi nolo[/QUOTE]

Tää loppuosa kutsusta mua itseänikin mietityttää, muttakun fakta on se, että tavaraa ei kertakaikkiaan tarvita! ja toinen fakta on se, että ilman lahjaa ei vieraat häihin tule - vai menisitkö itse?
 
[QUOTE="aapee";24250546]Tää loppuosa kutsusta mua itseänikin mietityttää, muttakun fakta on se, että tavaraa ei kertakaikkiaan tarvita! ja toinen fakta on se, että ilman lahjaa ei vieraat häihin tule - vai menisitkö itse?[/QUOTE]

Voihan ton rahatoiveen jättää siitä pois. Vieraat tuo sitten rahaa, mutta ette ole sitä pyytäneet.
 
[QUOTE="vieras";24250486]Seitsemän vuotta yhdessä matkaa taitettu
ja suloinen lapsikin maailmaan laitettu...

Niinpä meillä on ilo kutsua teidät jännittämään, sanovatko
***** ******** & *** *******
toisilleen tahdon ****** kirkossa
10.12.2011 kello 15:00.
Kirkkotilaisuuden jälkeen jatkamme juhlaa,
joka tapauksessa ****-*******.

Kun lisätilaa ei ole vaikka kuinka raivaa,
ei vieraidenkaan kannata nähdä lahjan suhteen vaivaa.
Älä siis tuo kulhoa, kuppia, kukkaa,
ettei mene rahat hukkaan
Siispä saahan toiveemme näin kutsussa lukea,
lahjan voi pieneen kuoreen sulkea.[/QUOTE]

vaihtakaa tuohon loppuun vaikka ennemmin että siispä saahan toiveemme näin kutsussa lukea, voit kehitysmaan köyhän lapsen koulutusta meidän sijaan rahallisesti tukea.

sitten vaikka world visionin tillinumero

ja toisaalta mitä jännitämistä tosiaan teidän tahtomissa enää on, kun perhe on jo laitettu...pelkkä asian virallistaminen siis vaan kyseessä
 
[QUOTE="aapee";24250574]ei olis pitänyt edes kysyä, meistä se on hyvä ja meidän tyyliin sopiva - tökerö sitten ilmeisesti.. pahan mielen sai vaan tästäkin nyt sitten.[/QUOTE]

Huoh, mitäs sitten kyselet mielipiteitä, jos ne ei kelpaa. Jos se on teidän tyylinen, niin sitten laitat sen kutsun noin.
 
[QUOTE="aapee";24250574]ei olis pitänyt edes kysyä, meistä se on hyvä ja meidän tyyliin sopiva - tökerö sitten ilmeisesti.. pahan mielen sai vaan tästäkin nyt sitten.[/QUOTE]

Pahan mielen? Niin. Jos olisit ollut kysymättä ja kutsun saajat tietenkään eivät koskaan rehellistä mielipidettään kutsusta teille olisi antaneet, niin kaikki hyvin. Miksi ihmeessä siis kysyit???
 
no toi world vision juttu taas on niin kaukana meidän tyylistä etten vois koskaan laittaa sitä meidän hääkutsuun. joo ollaan varmaan pahoja ihmisiä mutta ei liikuta pahemmin kehitysmaan lasten koulutus.
 
Minäkään en hirveästi välitä näistä (muka)hauskoista värssyistä hääkutsussa, mutta jos on teidän näköinen, niin toki voitte sen noinkin laittaa. Itse jättäisin tuon rahakohdan pois. Aika moni laittaa kuitenkin sitten rahaa lahjaksi, jos ei lahjatoivelistaa ole. Jotenkin tympii, kun nykyisin jokaisessa hääkutsussa rahaa "kerjätään"...
 
[QUOTE="aapee";24250574]ei olis pitänyt edes kysyä, meistä se on hyvä ja meidän tyyliin sopiva - tökerö sitten ilmeisesti.. pahan mielen sai vaan tästäkin nyt sitten.[/QUOTE]

Mutta onhan se niin että kun kysyy niin väki vastaa miten ajattelee eikä kysyjää mielistelläkseen. Ei kannata kysellä jos ei kestä palautetta. Teette toki sellasen kun haluatte.
 

Similar threads

Yhteistyössä