Mitä mieltä tämmöisestä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivusta seurannut

Vieras
Siis äiti (30v) ja mummo (58v) molemmat 3-vuorotyössä ja tällä äidillä 2 alle kouluikästä lasta. No yövuoron jälkeen nää lapset isänsä kanssa tulevat mummolaan kylään jotta äiti saa nukkua vaikka mummo myös ollut edellisen yön töissä. Eli tää mummo joutuu sit hoitamaan näitä lapsia jotta äitee saa nukkua. Minusta aika itsekästä näiltä vanhemmilta.
 
Jaaha. Kysyn: Onko tällä isällä omaa äitiä, tai millaiset välit heillä on? Entä onko tämä äiti masentunut, jolloin mummo on päättänyt auttaa häntä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jaaha. Kysyn: Onko tällä isällä omaa äitiä, tai millaiset välit heillä on? Entä onko tämä äiti masentunut, jolloin mummo on päättänyt auttaa häntä?

Siis just tälle miehen äidille menevät ja ei tää äiti ole masentunut.
 
Ollessani itse vuorotöissä huomasin että nämä hiukan iäkkäämmät ihmiset eivät osaa nukkua vyövuoron jälkeen päivällä... Oli katkeavassa kolmessa vuorossa aika tuoreen näköisiä nämä henkilöt parina viimeisenä yönä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jaaha. Kysyn: Onko tällä isällä omaa äitiä, tai millaiset välit heillä on? Entä onko tämä äiti masentunut, jolloin mummo on päättänyt auttaa häntä?

Siis just tälle miehen äidille menevät ja ei tää äiti ole masentunut.

Niin no, eikös tää ole tän miehen ja sen äidin ihan oma moka, jos ne noin tekee? ehkä se vaan haluaa nähdä poikaansa ja se sopii sillon, kun miniä nukkuu.
 
Itte en vaan kyllä kehtais viedä lapsia mummolle hoitoon silloin kun mummolla "nukkumapäivä" yövuoron jälkeen. Siis sen ymmärrän et jos kerran noin mut kun tuntuu et ihan jatkuvasti ovat mummollaan silloin kun mummollakin yövuoro ollut. Niin ja selvennykseksi sanottakoon et tällä äidillä ja mummolla siis samaan aikaan yövuoro ollut niin seuraavana päivänä äidille (nuoremmalle) "sallitaan" et saa levätä mut liki 60:nen joutuu valvomaan ja hoitamaan pieniä lapsia. Ei mee oikeen miun jakeluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itte en vaan kyllä kehtais viedä lapsia mummolle hoitoon silloin kun mummolla "nukkumapäivä" yövuoron jälkeen. Siis sen ymmärrän et jos kerran noin mut kun tuntuu et ihan jatkuvasti ovat mummollaan silloin kun mummollakin yövuoro ollut. Niin ja selvennykseksi sanottakoon et tällä äidillä ja mummolla siis samaan aikaan yövuoro ollut niin seuraavana päivänä äidille (nuoremmalle) "sallitaan" et saa levätä mut liki 60:nen joutuu valvomaan ja hoitamaan pieniä lapsia. Ei mee oikeen miun jakeluun.
Mä olen sitä mieltä että kuuskymppinen on tarpeeksi iällä että osaa ihan ITSE sanoa ei jos ei halua.Ja asiahan ei muille kuulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itte en vaan kyllä kehtais viedä lapsia mummolle hoitoon silloin kun mummolla "nukkumapäivä" yövuoron jälkeen. Siis sen ymmärrän et jos kerran noin mut kun tuntuu et ihan jatkuvasti ovat mummollaan silloin kun mummollakin yövuoro ollut. Niin ja selvennykseksi sanottakoon et tällä äidillä ja mummolla siis samaan aikaan yövuoro ollut niin seuraavana päivänä äidille (nuoremmalle) "sallitaan" et saa levätä mut liki 60:nen joutuu valvomaan ja hoitamaan pieniä lapsia. Ei mee oikeen miun jakeluun.

ja koita nyt ymmärtää, että kaikki eivät todellakaan nuku yövuoron jälkeen!!ei se ole edes iästä kiinni!
 

Yhteistyössä