S
sivusta seurannut
Vieras
Siis äiti (30v) ja mummo (58v) molemmat 3-vuorotyössä ja tällä äidillä 2 alle kouluikästä lasta. No yövuoron jälkeen nää lapset isänsä kanssa tulevat mummolaan kylään jotta äiti saa nukkua vaikka mummo myös ollut edellisen yön töissä. Eli tää mummo joutuu sit hoitamaan näitä lapsia jotta äitee saa nukkua. Minusta aika itsekästä näiltä vanhemmilta.