Mitä mieltä tällasista synttäritarjottavista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeps

Vieras
Elikkäs elikkäs,30-vuotis juhlista kyse.
Porukkaa tulee about 20.
Karaokemeininki eli boolia on :D
Mutta ite seisovaan pöytään aattelin tällasta:
(saapi ihan vapaasti kertoa mitä jättää pois/tilalle ottaa)!!

*pizzapaloja
*jotain suolasta piirakkaa uunipellille,kinkku?
*makaronisalaattia kinkulla
*broilerisalaattia

*kotikaljaa
*maitoa

*täytekakku
*persikkapiirakkaa
*keltanen hyydykekakku
*2 erilaista keksejä

Pippalot pääsiäisviikonloppuna joten mitähän vois koristelupuolelle laittaa?

mä en kyllä myöskään laittais sitä kotikaljaa ja maitoa vaan jotain muuta virvoketta, kivoja juhlia, ja niin en laittais salaattiin kinkkua jos sitä on jo siinä piirakassa, vaihda toiseen joku muu liha/kala/kasvis =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihanjees:
Entäs texmex? Jossain synttäreillä oli ja mun mielestä oli hyvää. Vähä sottaista kyl, eikä ne läpyskät pysyny lämpiminä tietenkää.

Tein texmex voileipäkakun tässä taannoin mut porukka ei tykänny.

Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
mä en kyllä myöskään laittais sitä kotikaljaa ja maitoa vaan jotain muuta virvoketta, kivoja juhlia, ja niin en laittais salaattiin kinkkua jos sitä on jo siinä piirakassa, vaihda toiseen joku muu liha/kala/kasvis =)

Mitä juomaa sit vois laittaa maidon tilalle?Vai tarkotitko ettei kotikaljaakaan?
Ihan samaa mietin tosta kinkku jutusta,jos tekis vaikka jauhelihapiirakkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:

Mitä juomaa sit vois laittaa maidon tilalle?Vai tarkotitko ettei kotikaljaakaan?
Ihan samaa mietin tosta kinkku jutusta,jos tekis vaikka jauhelihapiirakkaa :)

Kasvispiirakkaa sitteki ku pizzassa on kinkkua/jauhelihaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
myöhemmin illalla tarjottavaksi :nachoja ja salsaa + kavistikkuja ja kermaviilidippiä?

Muuten erittäin kiva idea mut meilläpäin ei väki ole tottunu tällasia syömään,
on kuulemma liian tulista ja erikoista.
Mut sipsejä toki laitan,unohdin listasta.Vai pitäiskö vielä popcornejaki olla?

Onko tuo broilerisalaatti vihreäsalaatti?

jos ei, mä kaipaisin semmosta joukkoon raikastamaan. Aika raskaalta setiltä kuulostaa noin... Tulee ainakin uni juhlijoille hyvin ajoissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Mä laittaisin juomaksi vaikka vettä/kuplavettä, limua, viiniä, olutta tms. Vai juoko sun aikuiset kaverit oikeasti maitoa? Kotikaljanjuojia en tunne, mutta sinä varmaan tiedät mikäsun kavereille maistuu.

Ihan oikeessa olet,kiitti!! =)
Kotikaljaa tykkäävät tosin juoda,mut mietin vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Onko tuo broilerisalaatti vihreäsalaatti?

jos ei, mä kaipaisin semmosta joukkoon raikastamaan. Aika raskaalta setiltä kuulostaa noin... Tulee ainakin uni juhlijoille hyvin ajoissa. :D

Tämän ohje vielä hakusessa mut hyvä vinkki,raikas salaatti pohjana :)

tee broilerisalaatti niin et laitat: jäävuorisalaattia, tuorekurkkua, paljon ananasta, sit hvin maustettu broileri, riisiä ja jotain kevyttä juustoa, tuo on täyttävää mutta raikasta.

ja juomista tosiaan vichyä, limpsaa, tuoremehuja tms. titenkin jos sielläpäi kotikalja on ihan tykätty juttu niin miksikäs ei, maitoa en laittais tarjolle... muuten kuulostaa hyvälle, mulla samanlaisen menuun suunnittelua edessä =) siis kolmekymppisten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Mä laittaisin juomaksi vaikka vettä/kuplavettä, limua, viiniä, olutta tms. Vai juoko sun aikuiset kaverit oikeasti maitoa? Kotikaljanjuojia en tunne, mutta sinä varmaan tiedät mikäsun kavereille maistuu.

Ihan oikeessa olet,kiitti!! =)
Kotikaljaa tykkäävät tosin juoda,mut mietin vielä..

Vissyä minä tykkään juoda. Limppari on liian makeaa ruuan kanssa ja jos on siinä muutenkin juomapuolta niin ruuan kanssa joisin mieluiten vissyä / kivennäisvettä.

Muuten tarjottavat kuulostaa mun mielestä hyviltä ja toisaalta helpoilta sun valmistaa eli juhlat onnistuu varmasti hyvin ja ilman turhaa stressiä :)

Kuulostaa ihan hyvältä, mutta syödäänkö noita makeita? Itse en laittanut makeaa, kun pidin viime vuonna kolmekymppiset.

Tarjolla oli erilaisia salaatteja, lihapullia, nakkeja, täytettyjä tortilloita (kala ja kinkku) sekä jotain muuta mutten tähän hätään muista mitä. Naposteluun oli ihan karkkia ja sipsejä, erilaisia paljon. Lisäksi boolia ja kaikilla oli omia juotavia myös. Saunomista ja Singstaria oli ohjelmassa ja kaikki viihtyi hyvin ja hauskaa oli.

Jos nämä iltapippalot on niin jättäsin pois maidon ja ehkä pienempi valikoima makeaa riittäisi. Jos porukka boolia juo niin suolaset kelpaa aina, mutta aika vähän niitä makeita menee. Meilläkin kolmekymppiset suunitelmissa ja ajattelin makeaksi vain kakkua tai jotain ja enemmän keskittyä suolasiin. Sipsit tai joku naposteltava myös sellanen mikä monelle kelpaa.

Kiitos teille kaikille vastanneille!!!! =)
Voipi tosiaan olla että toi imelä puoli jää vähemmälle huomiolle,pienessä sievässä ku se suolanen maistuu paremmalle.
Kumman sit jättäsin pois,persikkapiirakan vai hyydykekakun?Täyskärin kuiteski teen.Tai no teetätän mut kuiteski.

Kiitos teille kaikille vastanneille!!!! =)
Voipi tosiaan olla että toi imelä puoli jää vähemmälle huomiolle,pienessä sievässä ku se suolanen maistuu paremmalle.
Kumman sit jättäsin pois,persikkapiirakan vai hyydykekakun?Täyskärin kuiteski teen.Tai no teetätän mut kuiteski.

Jättäisin pois kakun, jos kerran teet täytekakun.

Vissy ja olut juomiksi.

Yhteistyössä