Mitä mieltä tällaisesta käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tralleliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tralleliina

Vieras
OLI HIEMAN TAPAHTUMARIKAS PÄIVÄ, TÄSSÄ TIEDOT LYHYESTI:

Ystäväni soitti hädissään tänään aamulla, mies oli käskenyt hänen yöllä poistua asunnosta sanomalla että voi painua vittuun, heitellyt myös tavaroita pihalle, huutanut, solvannut erilaisilla sanoilla ym. Ystävä lähtenyt sieltä.

TÄTÄ ENNEN TAPAHTUI YÖLLÄ:
Ystävä oli tullut yöllä työstä kotiin pitkän päivän jälkeen, mies oli ollut saunomassa ja metelöinyt kaverinsa kanssa siellä. Ystävä oli laittanut miehelle sohvalle tyynyt että jos voisi nukkua siellä ettei tule herättämään keskellä yötä, kun ystävä lähtee taas aamulla aikaisin töihin, miehellä oli vapaata ja saunoi siis ystävänsä kanssa. Tässä ei ollut mitään riitaa eikä huutoa ystävä pyysi vain että saisi nukkua rauhassa ja voisivat jatkaa saunomista jne. ihan rauhassa. Miehen kaveri oli poistunut, jonka jälkeen alkoi tämä miehen käytös.

Tänään sitten haettu ystävän tavarat heidän asunnostaan ja mies käyttäytyi siellä tosi törkeästi ym ym mutta tavarat saatiin pois.
Nyt ystävä vielä haluaisi tätä asiaa sopia jne ja koitan sanoa että siinä ei mitkään puhumiset nyt auta. Yöllä mm. satoi räntää ja ystäväni käveli yhden kaverinsa luokse keskellä yötä räntäsateessa kun oli heitetty ulos asunnosta.

Mitäs olette mieltä tästä episodista?

Mitä mieltä tuosta nyt voisi olla? Surullista että tuollaista tapahtuu, toivottavasti heillä ei ole lapsia. Kuulostaa että miehellä on jonkinlainen alkoholiongelma, tai sitten päänupissa muuta ongelmaa, kun pitää tuolla tavalla alkaa riehua. Ystäväsi kannattaisi ehkä hankkiutua tuosta miehestä pysyvästi eroon, ennen kuin hän käy käsiksi.

Kun tässä koitan ymmätää ja tukea mutta on vähän hankalaa.. tämä on toinen kerta tällaista, kun käski lähtemään heidän yhteisestä kodistaan, jota sisustettu yhdessä jne.

Jos mun mies tekis tollein nii varmaan yrittäisin sopia ja keskustella. Ihmettelisin kyllä hyvin suuresti mikä mielenhäiriö miehelleni olisi tullut. :D Jos kaverisi ei vaan kertakaikkiaan voi uskoa että mies käyttäytyy noin. (jos ovat siis vuosia seurustelleet)

Mitä mieltä tuosta nyt voisi olla? Surullista että tuollaista tapahtuu, toivottavasti heillä ei ole lapsia. Kuulostaa että miehellä on jonkinlainen alkoholiongelma, tai sitten päänupissa muuta ongelmaa, kun pitää tuolla tavalla alkaa riehua. Ystäväsi kannattaisi ehkä hankkiutua tuosta miehestä pysyvästi eroon, ennen kuin hän käy käsiksi.
Ei ole lapsia. Mies ei käytä alkoholia mitenkään kummemmin. Eikä siis tänään päivällä ollut mitenkään vastaanottavainen tai halukas puhumaan vaan töykeä ja törkeä.

Jos mun mies tekis tollein nii varmaan yrittäisin sopia ja keskustella. Ihmettelisin kyllä hyvin suuresti mikä mielenhäiriö miehelleni olisi tullut. :D Jos kaverisi ei vaan kertakaikkiaan voi uskoa että mies käyttäytyy noin. (jos ovat siis vuosia seurustelleet)
Kyllä ovat asuneet yhdessä vuosia ja tämä on nyt toinen kerta tällaista mutta edellisellä kerralla sopivat heti seuraavana päivänä ja ystävä antoi anteeksi.

Meillä oli exän kanssa vähän samanmoisia tilanteita. Exä lusmus kotona kaikki päivät ja mä opiskelin ja kävin töissä ja kotona kävin nukkumassa. Exä oli sit vähän enemmän kun paljon taipuvainen viinan suuntaan ja se ryyppäs usein. Muutaman kerran hällä sekos nuppi kun se joi, joka kerta yritti heittää mua pihalle ja halus erota yms. Aina soitin poliisit ja mies lähti putkaan yöks. Eräs kaunis kerta hänen ollessa putkassa, kannoin hänen tavaransa ulos. Seuraavana päivänä näin kun hän haki tavaransa, ja sen koommin en oo hänestä kuullu. Vissiin ei oo oikein heittää toisen tavaroita pihalle, mutta niin tein.

[QUOTE="niin";25247916]Ei ole lapsia. Mies ei käytä alkoholia mitenkään kummemmin. Eikä siis tänään päivällä ollut mitenkään vastaanottavainen tai halukas puhumaan vaan töykeä ja törkeä.[/QUOTE] Ok, hyvä ettei johdu alkoholista tuo käytös, tuli vaan tuosta elävästi yksi exäni mieleen, joka siis humalassa käyttäytyi joskus noin.

Tuntuu että heillä on nyt isoja ongelmia ja miehellä on mennyt totaalisesti hermot ystävääsi. Tästähän ei nyt selvinnyt oikeastaan muuta kuin tuo yksi episodi, mutta uskonpa että ongelmia on varmaan ollut tätä ennenkin?

Itse tukisin tuossa tilanteessa ystävääni parhaani mukaan, ja antaisin hänen itse tehdä päätöksensä, mihin hän sitten päätyykin. Itse tosin kyllä varmaan vain hakisin kamani pois, jos kotoa noin ajettaisiin.

[QUOTE="niin";25247910]Kyseessä yli kolmekymppinen mies joka käyttäytyy näin.[/QUOTE]

myös nelikymppiset naiset käyttäytyvät edellämainitulla tavalla...
kolmannella kerralla haimme kaverini tavarat lopullisesti pois.

eroon tuollasesta ukosta! Pahenee vaan ajan mittaan.

Kuulostaa tosi paljon siltä, että mies tuntee, että nainen on loukannut ja alistanut häntä ystävän nähden ja kilahti siitä? En ainakaan itse jäis katselemaan noin idioottia miestä. Jos ei nyt eroa, niin kohta se ajaa sitten pihalle sekä naisen että lapset... Ja nainen antaa anteeksi noin 269 kertaa seuraavat 20 vuotta, kunnes aikuistuneet lapset takovat järkeä päähän ja hän ymmärtää jättää miehensä vaihtoehtoinen loppu on se, että mies pistää naisen viimein "lopullisesti" kuriin...

Joo, tämmöistä on tullut katseltua.

Mä luin pari kertaa eikä valjennut miksi mies suuttui? Oletko ihan varma että kaverisi on kertonut koko totuuden? Onko pettämista tms taustalla kun mies noin out of blue kilahti?
Ei ole pettämistä taustalla. Heillä on ollut hieman hankaluuksia ihan yleissti parisuhteeseen liittyen mm. yhteistä aikaa on ollut vähän ja tällaista, jonkinalista valtataistelua mies haluaisi hyvin usein päättää kaikesta mutta siis tuo mies käyttäytyi näin kun ystävä vei ne tyynyt sihen sohvalle, ja pyysi ettei mies herättäisi häntä yöllä tulemalla nukkumaan sänkyyn kännissä kun ystävä oli tosiaan ollut juuri töissä 10h ja menossa aamulla taas töihin. Halusi siis nukkua ja oli lisäksi flunssainen.
Kun olin hakemassa tavaroita, tämä mies oli todella töykeä ja törkeä sekä ystävälleni että minulle ja muille mukana olleille henkilöille.
mies oli yöllä myös sylkenyt ystävääni naamalle.

Kuulostaa tosi paljon siltä, että mies tuntee, että nainen on loukannut ja alistanut häntä ystävän nähden ja kilahti siitä? En ainakaan itse jäis katselemaan noin idioottia miestä. Jos ei nyt eroa, niin kohta se ajaa sitten pihalle sekä naisen että lapset... Ja nainen antaa anteeksi noin 269 kertaa seuraavat 20 vuotta, kunnes aikuistuneet lapset takovat järkeä päähän ja hän ymmärtää jättää miehensä vaihtoehtoinen loppu on se, että mies pistää naisen viimein "lopullisesti" kuriin...

Joo, tämmöistä on tullut katseltua.
Kyllä, oli sanonut tästä että on nöyryyttänyt miestä... no mies ei llut ystvälle kertonut että on suna-ja ryyppyvieraita kotona kun tulee töistä väsynenä nukkumaan, mitään riitaa ei ollut ystävällä tarkoitus haastaa vaan että saisi sen yön flunssaisena nukkua rauhassa kun aamulla taas aikaisin töihin lähtö ja miehellä siis vapaa viikonloppu töistä.

Yhteistyössä