Mitä mieltä? Tai siis mitä itse ajattelisit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä

Vieras
Sinun eno joka olisi jo hieman yli 60. Ollut aina sinkku. Tai niin olet olettanut, koska kukaan ei ole puolisosta puhunut. Olette ihan hyvissä väleissä, näkisitte parisen kertaa vuodessa pitkän välimatkan vuoksi. Hänellä ollut naisystävä jo 13 vuotta. Sinulle ei kukaan ole asiasta kertonut. Etkä toki ole osannut asiasta kysyä.

Itelle selvisi asia viime kesänä. Pyysin enoa lapsemme rippijuhlaan, olihan hän aikoinaan 5 vuotta sitten vanhimmankin lapsen rippijuhlaan jossa oli yksin. No kortti tuli pari päivää ennen juhlaa häneltä ja naisystävältä. Olin hetken, että kuka kuka? Äitini soitti samana päivänä ja ihan ohi mennen sanoin, että kortti tuli kyseisiltä ihmisiltä. Äitini oli ihan että "joo "Martilla" on ollut jo 13 vuotta tuo naisystävä. Eikö kukaan ole kertonut. Mä en ole vissiin muistanu kertoa" Siis joo todella hieno asia, että enolla on mukava naisystävä. Tulivat sitten juhliin ja oli tosi mukava ihminen. Mutta ihmettelin kyllä pitkään sitä miksi minulle ei ole tieto tullu. Olihan kaikki sisaret ja veljet tienneet asiasta vuosikaudet.

No jaa ei kait niin suuri asia, mutta..

Kiva, että jollain muullakin on samanlainen perhe tiedonkulun suhteen. :D

Lukioikäisenä (asuin kotona) tulin koulupäivän jälkeen kotiin. Äiti oli kotona, isä ei. Iltasella aloin ihmettelemään äitille, kuinka kauan isä oikein meinaa olla töissä. "Isä lähti Irlantiin pariksi viikoksi golffaamaan, eikö se muistanut kertoa?" :O

Mun miehen perheessä tuo olis ihan tavallista. Me kuullaan aina jälkeenpäin, jos he ovat olleet vaikka jossain lomamatkalla tms. Tai jos jostain on löytynyt uusi sukulainen, niin me ollaan viimeisiä kun siitä kuulee.

Entäpä jos tuossa enon suhteessa on ollut jotain sellaista, ettei siitä ole hirveää meteliä pidetty? Nainen vaikka eronnut enosi vuoksi, tai jotain muuta salamyhkäistä?

Meillä käy joskus niin kans, et joku luulee et joku toinen on kertonut jne. ja sit siis kukaan ei kerro.

Meil suvun vakkari-ihmettely on aina juhannuksena. Eli aina ollu tapana viettää juhannus vuoron perään jonkun äitini puolen sisaruksen mökillä porukalla (mökit on lähekkäin.) No kukaan ei tiedä vielä aattona viiteen mennessä et kenen luokse ollaan menossa. Kaikki vissiin ihmettelee mökeissään ja sit se jonka "vuoro" ois kutsua lopulta kutsuu sit joskus just kun ollaan saunaan menossa. Jos äidiltäni kysyy mistä tahansa asiasta et mikä on homman nimi ni vastaus on "kattoo nyt." Argh!