Mitä mieltä ootte kadonneen jäljillä ohjelmasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22084090]On koskettava ohjelma mitä oon muutaman jakson katsonut.
Mutta, usein oon miettinyt et esim. itse olen joitakin ihmisiä jättänyt taakseni, ihan syystä, enkä haluaisi heidän minua etsivän.
Jos etsisivät, olisin näennäesesti iloinen kohtaamisesta, mutta en oikeasti sellaista "löytymistä" toivoisi. Onkohan tuossa ohjelmassakin usein niin? Jolloin ajan mittaan se löytyminen voikin tuottaa surua ja epäsopua kaikille osapuolille?[/QUOTE]

Tämän mä just haluisin tietää et tuliko niistä läheiset löytymisen jälkeen vai hiipuko yhteyden pito koska toinen osapuoli ei halua pitää yhteyttä ja oli ohjelmassa vaan olevinaan iloinen.

Joka kerta kun katson ohjelman, itken. Se on niin koskettava. Ehkä sekin vaikuttaa, että ajattelen joka kerta, että ehkä munkin lapset joutuu etsimään isäänsä joku päivä noin ja kysymään, mitä tapahtu. Nyt se vielä on kuvioissa ja "tallessa", mutta enpä ihmettele, vaikka se ottais ja lähtis jonnekin ja unohtais pitää yhteyttä. Eikä se, että yhteys katkeaa, tarkoita aina, että ei halua enää olla yhteydessä. Aikaa kuluu, yhteystiedot hukkuu, muuttuu jne ja sitten se yhteys on jo työlästä löytää.

Katsoin joskus aluksi, mutta ohjelma sai mut aina niin surulliseksi, etten halua enää katsoa. Meillä kun on perheessä se tilanne, että yhden perheenjäsenen kadonneita lähisukulaisia ei ole mahdollista mitenkään jäljittää, vaikka kuinka tämä perheenjäsen tai me muut haluaisimme. Nämä ovat tietenkin onnellisia juttuja, kun kadonnut läheinen kyetään etsimään ja löydetään. Mutta paljon on ihmisiä, joiden kadonneita ei ole oikeasti mitään mahdollisuuksia löytää, silloin muiden onnelliset yhteen palaamiset todella satuttavat kipeästi.

[QUOTE="vieras";22084175]http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/kadonneen_jaljilla/taustaa_haastattelut?1176604

Eilisen jakson "jatkotiedot" :)[/QUOTE]

juu noissa just on kaikki aina hyvin ja ollaan tapaamassa uudelleen mutta kuinkas sitten oikeasti kävikään?

Tykkään kyllä tarinoista pääosin.Juontaja vaan on niin ärsyttävä huonoine kielitaitoineen. Ja toisinaan ihmetyttää, miten vaikeasti tuo etsintä pitää tehdä. No, eihän siitä tarinaa tulisikaan jos löytäisi sen kadonneen googlettamalla tai FB:stä (kuten minulle on käynyt).

Itkettänyt ei kyllä ole kertaakaan.

En ole katsonut ohjelmaa ennen eilistä jaksoa ja nyt kävin kolmosen sivuilla lukemassa tarinoista. Oonkohan mä paksuna, kun mulla valu kyyneleet poskille pelkästään noiden tarinoiden lukemisesta...? :O

Yhteistyössä