Kuulostaa oudolta, että olet valmis eroamaan tällaisen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Että se on varmaan niin että joko hyväksyn tämän asian tai eroamme.
Mutta en kyllä yhtään tiedä vieläkään miten suhtautuisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulostaa oudolta, että olet valmis eroamaan tällaisen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Että se on varmaan niin että joko hyväksyn tämän asian tai eroamme.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja etkö tajua että jotain on pielessä:kun tapaillaan niin ettet sinä saa olla mukana.Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä ja sinisilmäinen?
Kahvittelussa ei sinällään ole mitään pahaa mutta se ettei oma puoliso saa olla mukana niin pitäis tyhmemmänkin tajuta että seksistä on kyse.Mikäs sen mukavampaa jatkossa kun niinsanotusti kahvitellaan molempien puolisoiden luvalla,ehkä kerran muodonvuoksi koko porukka mutta sen jälkeen taas kaksin.
Sekin on hyvä että molempien lapset on paikalla,ainahan ne voi tuupata kaksin leikkimään lasten leikkejä että aikuiset saa leikkiä omiaan.
No tämä on juuri se asia ja kauhuskenaario, mitä pyörittelen mielessäni. Että petetään ns luvalla, ollaan rehellisiä, ettei kukaan epäilisi mitään.
Siksi juuri halusinkin erilaisia näkökulmia asiaan, koska en haluaisi eroperhettä sen takia, etten luota mieheeni ja pelkään aina kaikkein pahinta.
Oikeastihan en voi tietää mitä täällä tapahtuu kun olen poissa, täytyy vain luottaa että minulle kerrotaan jos jotain tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:mun mielestä olis reilua että te kaksi perhettä eli molempien puolisot myös tapaisitte heti alkuunsa ja tutustuisitte ja sitten vasta niitä kahdenkeskisiä ystävyyssuhteita eikä noin päin että puolisolta pitää ensin "salassa" tavata... musta olis outoa että mies piilottelisi kavereitaan. tuskin hän uutta miespuolistakaan kaveria noin piilottelisi saati sitten arvioisi ääneen hänen ulkonäköään. Eikä tulis kyllä itsellä mieleen tollasta harrastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kuulostaa oudolta, että olet valmis eroamaan tällaisen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Että se on varmaan niin että joko hyväksyn tämän asian tai eroamme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kuulostaa oudolta, että olet valmis eroamaan tällaisen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Että se on varmaan niin että joko hyväksyn tämän asian tai eroamme.
Kuten sekin, että mies pitää mieluummin tämän naisen kuin vaimonsa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja etkö tajua että jotain on pielessä:kun tapaillaan niin ettet sinä saa olla mukana.Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä ja sinisilmäinen?
Kahvittelussa ei sinällään ole mitään pahaa mutta se ettei oma puoliso saa olla mukana niin pitäis tyhmemmänkin tajuta että seksistä on kyse.Mikäs sen mukavampaa jatkossa kun niinsanotusti kahvitellaan molempien puolisoiden luvalla,ehkä kerran muodonvuoksi koko porukka mutta sen jälkeen taas kaksin.
Sekin on hyvä että molempien lapset on paikalla,ainahan ne voi tuupata kaksin leikkimään lasten leikkejä että aikuiset saa leikkiä omiaan.
No tämä on juuri se asia ja kauhuskenaario, mitä pyörittelen mielessäni. Että petetään ns luvalla, ollaan rehellisiä, ettei kukaan epäilisi mitään.
Siksi juuri halusinkin erilaisia näkökulmia asiaan, koska en haluaisi eroperhettä sen takia, etten luota mieheeni ja pelkään aina kaikkein pahinta.
Oikeastihan en voi tietää mitä täällä tapahtuu kun olen poissa, täytyy vain luottaa että minulle kerrotaan jos jotain tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Tosi outoa, tuo juttu haisee.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä hieman mustis..:....jos miehelläsi olisi naispuolinen ystävä, jota et tunne ja joka kävisi teillä kotona kahvilla silloin kun mies on lapsen kanssa kotona kun itse olet töissä?
Meillä tällainen tilanne.
Ovat tutustuneet netin keskustelupalstan kautta ja ovat tavanneet meillä kerran kahvittelun merkeissä silloin kun olin töissä. Mies kertoi tästä minulle etukäteen, että aikovat tavata. Mies ei halua ainakaan vielä että tapaan naista, koska haluaa itse tutustua ensin häneen kunnolla(?! ). Nainen on parisuhteessa ja hänellä on lapsi. Mieheni haluaisi hänestä kuulemma ystävän, koska hänellä ei paljoa ystäviä ole (mikä on kyllä totta) .
Nainen on kuulemma kivan näköinen, mutta mieheni ei tunne häneen mitään vetoa, kuulemma juttelevat ja leikkivät lapsen kanssa ja juovat kahvia kun nainen on täällä.
Itse toivoisin, että voisin myös tavata naisen, että tietäisin kenen kanssa lapseni täällä viettää aikaansa, koska muutenkin tiedän suunnilleen kaikki muut mieheni kaverit, jotka täällä käyvät.
Tiedän, että kyse on melkeinpä pelkästään luottamuksesta, mutta mutta.. en oikein tiedä miten suhtautuisin asiaan.
Miten te muut naiset suhtautuisitte tällaiseen tilanteeseen?
Jos palstalla on miespuolisia ihmisiä (paitsi Tatuoitu Jätkä) , kuulisin mielelläni mielipiteitä!!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Voin kertoa, että minä muutamia vuosia sitten kävin nettituttavuuden luona "kahvilla" ja lapset leikkivät yhdessä... niin siin vaan kävi että sänkyyn lopulta ajauduttiin. Niin ja molempien puolisot tahoillaan tiesivt avoimesti meidän ystävyydestä. Ei toki niistä sänkypuuhista
Eli mä en TODELLAKAAN luottais!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Voin kertoa, että minä muutamia vuosia sitten kävin nettituttavuuden luona "kahvilla" ja lapset leikkivät yhdessä... niin siin vaan kävi että sänkyyn lopulta ajauduttiin. Niin ja molempien puolisot tahoillaan tiesivt avoimesti meidän ystävyydestä. Ei toki niistä sänkypuuhista
Eli mä en TODELLAKAAN luottais!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli sun miehes ottas susta eron jos et hyväksy naista? Entä jos naisen oma avioliitto on jo pilalla ja sillä ja miehellään on sopimus että saavat paneskella muitakin? Tuo on TODELLA outoa käytöstä mieheltäsi, tämä on mielipiteeni. Enkä myöskään ikinä hyväksyisi sitä että teillä ravaa tuntematon nainen ja leikkii lapsesi kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli sun miehes ottas susta eron jos et hyväksy naista? Entä jos naisen oma avioliitto on jo pilalla ja sillä ja miehellään on sopimus että saavat paneskella muitakin? Tuo on TODELLA outoa käytöstä mieheltäsi, tämä on mielipiteeni. Enkä myöskään ikinä hyväksyisi sitä että teillä ravaa tuntematon nainen ja leikkii lapsesi kanssa.
Joo, tätä minäkään en hyväksy, että en tiedä kuka täällä lapseni kanssa leikkii.
Mutta tosiaan ehkäpä saan nähdä tämän naisen, enkä todellakaan sille voi mitään tehdä jos heidän välilleen suhde syntyy. Se on jokaisessa suhteessa sama juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Juuri tuollainen akan ainainen epäluuloisuus on myrkkyä parisuhteelle.