Mitä mieltä olisit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä hieman mustis..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja etkö tajua että jotain on pielessä:
kun tapaillaan niin ettet sinä saa olla mukana.Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä ja sinisilmäinen?
Kahvittelussa ei sinällään ole mitään pahaa mutta se ettei oma puoliso saa olla mukana niin pitäis tyhmemmänkin tajuta että seksistä on kyse.Mikäs sen mukavampaa jatkossa kun niinsanotusti kahvitellaan molempien puolisoiden luvalla,ehkä kerran muodonvuoksi koko porukka mutta sen jälkeen taas kaksin.
Sekin on hyvä että molempien lapset on paikalla,ainahan ne voi tuupata kaksin leikkimään lasten leikkejä että aikuiset saa leikkiä omiaan.

No tämä on juuri se asia ja kauhuskenaario, mitä pyörittelen mielessäni. Että petetään ns luvalla, ollaan rehellisiä, ettei kukaan epäilisi mitään.

Siksi juuri halusinkin erilaisia näkökulmia asiaan, koska en haluaisi eroperhettä sen takia, etten luota mieheeni ja pelkään aina kaikkein pahinta.
Oikeastihan en voi tietää mitä täällä tapahtuu kun olen poissa, täytyy vain luottaa että minulle kerrotaan jos jotain tapahtuu.

Ihan kokemuksella nyt sanon että luota vaistoosi joka laittaa sinut nyt epäilemään.Vaistosi on oikeassa.AINA jos jotain pitää salata siinä on jotain mätää.
Senverran suomi24 keskustelupalstoista että siellä on monia perheellisiä jotka hakee seksiseuraa,niin miehet kuin naisetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:
mun mielestä olis reilua että te kaksi perhettä eli molempien puolisot myös tapaisitte heti alkuunsa ja tutustuisitte ja sitten vasta niitä kahdenkeskisiä ystävyyssuhteita eikä noin päin että puolisolta pitää ensin "salassa" tavata... musta olis outoa että mies piilottelisi kavereitaan. tuskin hän uutta miespuolistakaan kaveria noin piilottelisi saati sitten arvioisi ääneen hänen ulkonäköään. Eikä tulis kyllä itsellä mieleen tollasta harrastaa.

Komppaan tätä aika kovin. Mielestäni on vähintäänkin vainoharhaista MIEHELTÄSI estellä teitä tapaamasta yms.. Todella vittumainen tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Että se on varmaan niin että joko hyväksyn tämän asian tai eroamme.
Mutta en kyllä yhtään tiedä vieläkään miten suhtautuisin.
Kuulostaa oudolta, että olet valmis eroamaan tällaisen takia.

Kuten sekin, että mies pitää mieluummin tämän naisen kuin vaimonsa

Voin kertoa, että minä muutamia vuosia sitten kävin nettituttavuuden luona "kahvilla" ja lapset leikkivät yhdessä... niin siin vaan kävi että sänkyyn lopulta ajauduttiin. Niin ja molempien puolisot tahoillaan tiesivt avoimesti meidän ystävyydestä. Ei toki niistä sänkypuuhista :D
Eli mä en TODELLAKAAN luottais!

no en kyllä hyväksyis!=Oettä mies niinku netissä tutustuis johonki toiseen naiseen(jo tää seikka vituttas)ja sit viel käyttäs kotona kahveella ku ite ei ois paikanpäällä ja haluis vielä paremmin tutustuu,ei onnistus meilläkään että ukko ottas yhtäkkiä vaa naispuolisen kaverin,jotenkin outoo kyllä ois!ja teille ap jotain vierasta naikkosta tuomassa??´siis haloo,tuntuuko susta yhtään luontevalta tai mukavalta että ukkos tuo jonku nettituttavuutensa ja kaikenlisäks naisen teidän kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Että se on varmaan niin että joko hyväksyn tämän asian tai eroamme.
Mutta en kyllä yhtään tiedä vieläkään miten suhtautuisin.
Kuulostaa oudolta, että olet valmis eroamaan tällaisen takia.

Kuten sekin, että mies pitää mieluummin tämän naisen kuin vaimonsa

näin just!ja kyllä tuossa jotain outoa on kun pitää niin innolla tuttavuutta hieroa jonkun vieraan eukon kanssa?ja vaimon pitäs se heti hyväksyy??

Alkuperäinen kirjoittaja etkö tajua että jotain on pielessä:
kun tapaillaan niin ettet sinä saa olla mukana.Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä ja sinisilmäinen?
Kahvittelussa ei sinällään ole mitään pahaa mutta se ettei oma puoliso saa olla mukana niin pitäis tyhmemmänkin tajuta että seksistä on kyse.Mikäs sen mukavampaa jatkossa kun niinsanotusti kahvitellaan molempien puolisoiden luvalla,ehkä kerran muodonvuoksi koko porukka mutta sen jälkeen taas kaksin.
Sekin on hyvä että molempien lapset on paikalla,ainahan ne voi tuupata kaksin leikkimään lasten leikkejä että aikuiset saa leikkiä omiaan.

No tämä on juuri se asia ja kauhuskenaario, mitä pyörittelen mielessäni. Että petetään ns luvalla, ollaan rehellisiä, ettei kukaan epäilisi mitään.

Siksi juuri halusinkin erilaisia näkökulmia asiaan, koska en haluaisi eroperhettä sen takia, etten luota mieheeni ja pelkään aina kaikkein pahinta.
Oikeastihan en voi tietää mitä täällä tapahtuu kun olen poissa, täytyy vain luottaa että minulle kerrotaan jos jotain tapahtuu.

Niin laitoin tän jo yksikseen, mutta liittyy juuri thän niin hyvin!!!

Voin kertoa, että minä muutamia vuosia sitten kävin nettituttavuuden luona "kahvilla" ja lapset leikkivät yhdessä... niin siin vaan kävi että sänkyyn lopulta ajauduttiin. Niin ja molempien puolisot tahoillaan tiesivt avoimesti meidän ystävyydestä. Ei toki niistä sänkypuuhista
Lainaa

Jokaisen kannattaa sopia ne jutut parisuhteen alussa. Mun kumppani ymmärtää vaikkakin varmasti pitää tälläistä ajatusmallia jopa kohtuuttomana, että jos meillä kävis noin, olis suhteen lopettaminen todella todennäköistä. Ja mä en kestais itse netin kautta alkaa tutustumaan kehenkään uuteen mieheen ja alkaa viettää sen kaa aikaa, musta se ois väärin ja kyseenalaista. Toki mulla on paljonkin miespuoleisia kavereita ja ystäviä, mutta sellaiset joita tapaan kyllä voi istua iltaa mun miehenkin kanssa. Ja miehellä on naispuoleisia ystäviä ja meillä on yhteisiä kavereitakin läjä, vaikka suhteellisen lyhyt on aika mitä on oltu yhdessä.

Ja ne joiden mielestä ap ylireagoi: jokainen kokee asiansa omalla tavalla ja jokaisella on oikeus päättää itse mikä menee yli hilseen. Ei se väärin oo, jos jotkut sopii suhteessa et saa panna myös muita, jos se molemmille sopii ja varmasti itse parisuhde pysyy kukoistavana, toisille taas liian läheiset ystävyyssuhteet on ihan liikaa. Ja niin miesten ja naistenkin välillä käy joskus niin, että se ystävä ei tykkää kaverinsa kumppanista ja hankkiutuu siitä eroon. Etenkin tiiviit ystävyssuhteet voi tietyissä elämänvaiheissa/kriiseissä voittaa parisuhteen....

Ei onnistuis meillä.
Ex kielsi mua aikanaan tapaamasta tiettyjä naikkosia ja tottakai ne oli just ne, kenen kaa oli mua pettänyt...
:whistle:
Siitä voi kukin päättää, miten suhdettaan haluaa jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Tosi outoa, tuo juttu haisee.

peesi!siis en voi käsittää miks miehes pitää netistä ettii itelleen kaveri(jos on jo muitakin)ja vieläpä nainen??ja sit kiikutella vielä kotiin,ja haluaa ekana paremmin tutustua(eli rauhassa kahdestaan),ja tuntuu niiin tärkeä tää uusi tuttavuus olevan=Osanonpa vaan,älä oo ap liian sinisilmäinen,jotain outoa tossa tilanteessa on,ja muutenkin;en tiiä teistä muista mut mä oon sen verran mustasukkanen et tommonen tilanne ei meillä sointus,ukko sais ihan rauhassa nettifrendiään viihdytellä,en nöyrtys tommoseen hommaan,et kattosin ku ukko aina pyöris tän uuden "tyttiksensä"kaa=Onouweiii

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä hieman mustis..:
....jos miehelläsi olisi naispuolinen ystävä, jota et tunne ja joka kävisi teillä kotona kahvilla silloin kun mies on lapsen kanssa kotona kun itse olet töissä?

Meillä tällainen tilanne.
Ovat tutustuneet netin keskustelupalstan kautta ja ovat tavanneet meillä kerran kahvittelun merkeissä silloin kun olin töissä. Mies kertoi tästä minulle etukäteen, että aikovat tavata. Mies ei halua ainakaan vielä että tapaan naista, koska haluaa itse tutustua ensin häneen kunnolla(?! ). Nainen on parisuhteessa ja hänellä on lapsi. Mieheni haluaisi hänestä kuulemma ystävän, koska hänellä ei paljoa ystäviä ole (mikä on kyllä totta) .
Nainen on kuulemma kivan näköinen, mutta mieheni ei tunne häneen mitään vetoa, kuulemma juttelevat ja leikkivät lapsen kanssa ja juovat kahvia kun nainen on täällä.
Itse toivoisin, että voisin myös tavata naisen, että tietäisin kenen kanssa lapseni täällä viettää aikaansa, koska muutenkin tiedän suunnilleen kaikki muut mieheni kaverit, jotka täällä käyvät.
Tiedän, että kyse on melkeinpä pelkästään luottamuksesta, mutta mutta.. en oikein tiedä miten suhtautuisin asiaan.

Miten te muut naiset suhtautuisitte tällaiseen tilanteeseen?
Jos palstalla on miespuolisia ihmisiä (paitsi Tatuoitu Jätkä) , kuulisin mielelläni mielipiteitä!!

Itselläni ainakin ollut aina miespuolisia kavereita, ja olen heitä tavannut kahdenkeskenkin. Mies hyväksynyt. En ole tuntenut heihin seksuaalista vetoa. Kaveruus ei kato sukupuolta. Netin kautta en ole kyllä tutustunut...

Teidän tapauksessa sulla on oikeus tavata nainen ilman muuta, onhan sun tiedettävä kenen kanssa lapseskin on!

Epäilemättä palstalaiset pitävät naiivina ajatusta miehen ja naisen kaveruudesta ja ivaavat että kohta on sun miehellä ja sillä naisella suhde. Niinkin joskus käy mutta tuskin silloin on alunprinkään ollut kyse kaveruudesta. Elämä olis köyhää jos ystäviä olis vain samaa sukupuolta olevia.

Mulla on vähän vastaavanlainen juttu mutta toisinpäin. Eli minä tapaan yhtä miespuolista kaveriani silloin kun mies ei ole kotona. Tosin mun lapset ei oo tätä kaveria tavannu, eikä hän tule meille kotiin, koska en halua että lapset häneen tutustuu. Mies on mustasukkainen tästä kaverista, mutta hyväksyy tapaamiset koska tietää ettei välillämme ole muuta kuin kaveruutta.

Sanoisin ap:lle että pidä huolta parisuhteestasi, tee itsestäsi rakastettava, niin silloin tuo kaverisuhde pysyy kaverisuhteena, eikä syvene joksikin muuksi. Jos alat asiasta taistelemaan, niin siinä voi todellakin olla syy joka erottaa sinut ja miehesi ja mies alkaa hakea lohtua ja muutakin seuraa joko tältä naispuoliselta ystävältään tai jostakin muualta.

Lähtikö miehesi hakemaan netistä ihan tarkoituksella naisseuraa vai olisko myöskin mies kelvannut?
Minkä takia ette voi yhdessä tutustua naiseen, minkä takia VAIN miehen täytyy?
Oletko sä nähnyt ne keskustelut? Jos et niin pyydä, että saat katsoa.
Onko miehes ollu jotenkin "erinlainen" sinä päivänä kun tapaa naisen?

Mä sanoisin myös, että luota vaistoosi. Sano, että naisella ei ole asiaa tänne silloin kuin itse et ole kotona.
Mulla kävi toi pettäminen kanssa mielessä. Saavat sitten ihan "luvalla" paneskella kun kaikki uskovat sen olevan vain kaveruutta.
Onko nainen kyläilemässä teillä siihen aikaan kun lapsi on päikkäreillä/menossa päikkäreille?
Sehän olis oivaa aikaa tutustua vähän lähemmin toisiinsa.

Lisään vielä, että myös minä kerron tapaamisista miehelleni aina, jotta luottamus säilyy. Hän ei välttämättä haluaisi tietää että tapaan ja milloin tapaan tuota miestä, mutta tiedän että jos tapailisin ns. selän takana niin sen selville saaminen veisi luottamuksen minun ja mieheni väliltä, joten ilmoitan aina miehelle kun olen menossa tätä kaveria tapaamaan.

En jaksa lukea alusta pidemmälle mutta..

Ei olisi mulle mikään ongelma. Mies kuitenkin kertoi etukäteen, ymmärrettävää myöskin että itse haluaa tutustua ennenkuin sinut esittelee. Että jos suhde on kunnossa niin ei olisi mulle mikään ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Voin kertoa, että minä muutamia vuosia sitten kävin nettituttavuuden luona "kahvilla" ja lapset leikkivät yhdessä... niin siin vaan kävi että sänkyyn lopulta ajauduttiin. Niin ja molempien puolisot tahoillaan tiesivt avoimesti meidän ystävyydestä. Ei toki niistä sänkypuuhista :D

Jos sinulle on käynyt näin, miksi kaikille muillekin kävisi?

Mutta toisaalta tää juttu kyllä mun mielestä haiskahtaa, mua on petetty niin monta kertaa ettetn oikeastaan luota kehenkään.

Ehkä nyt sit odottelen, että koska saan tavata tämän naisen, jos en koskaan niin en kyllä varmaan pysty luottamaan..

Mun rajojen yli tämä menee, mutta mies on tehnyt selväksi että loukkaantuu siitä että epäilen ja että kyllä hänellä saa kavereita olla.

Sehän tässä eniten kyrpii, että lapsi on tässä mukana, minun mielestäni mulla on oikeus tietää kenen kanssa lapseni viettää aikaansa ja sanoin tämän miehellekin. Enkä todellakaan halua, että täällä jotain päiväseksiä harrastetaan lapsen nukkuessa.

Samalla mieheni sanoi, että kyllä täällä on yksi yläkerran naapurikin käynyt tietämättäni (on mies ) ja että hänen mielestään parisuhteessakin täytyy saada olla jotain yksityisyyttä eikä minun tarvitse kaikkia hänen kavereitaan tietää.

Suuttui kun yritin kysyä mitä juttelevat netissä, hänellä ei ole kuulemma mitään yksityisyyttä.
Muutenkaan ei halua minua ja lasta mukaan oikein mihinkään kun ei kuulemma saa ikinä tehdä mitään yksin ilman minua ja lasta.

Joop.. mua tää asia kalvaa ja todella, mutta vaakakupissa painaa tällä hetkellä eniten lapsi ja se saako hän pitää kokonaisen perheensä vai ei. Ja se riippuu minun luottamuksestani.

Ja lisätään vielä, että tämän naisen mielestä oli ollut parempi että minä tiedän tästä kaffettelusta, etten ajattelisi että siinä on jotain epäilyttävää..

Pelkään myös että mieheni ihastuu tähän naiseen ja on todella riittämätön olo.
Mutta enhän minä sille voi mitään jos niin tapahtuu, lapsi vaan harmittaa jos näkee jotain toimintaa heidän välillään.

Meillä on ollut vaikeaa viime aikoina ja en haluaisi, että lapsi näkee heidät kaksi onnellisena, mutta minua ja isiä ei..

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ja sua nauratta. Voi jumalauta mitä sakkia

Eli sun miehes ottas susta eron jos et hyväksy naista? Entä jos naisen oma avioliitto on jo pilalla ja sillä ja miehellään on sopimus että saavat paneskella muitakin? Tuo on TODELLA outoa käytöstä mieheltäsi, tämä on mielipiteeni. Enkä myöskään ikinä hyväksyisi sitä että teillä ravaa tuntematon nainen ja leikkii lapsesi kanssa.

Eli sun miehes ottas susta eron jos et hyväksy naista? Entä jos naisen oma avioliitto on jo pilalla ja sillä ja miehellään on sopimus että saavat paneskella muitakin? Tuo on TODELLA outoa käytöstä mieheltäsi, tämä on mielipiteeni. Enkä myöskään ikinä hyväksyisi sitä että teillä ravaa tuntematon nainen ja leikkii lapsesi kanssa.

Joo, tätä minäkään en hyväksy, että en tiedä kuka täällä lapseni kanssa leikkii.

Mutta tosiaan ehkäpä saan nähdä tämän naisen, enkä todellakaan sille voi mitään tehdä jos heidän välilleen suhde syntyy. Se on jokaisessa suhteessa sama juttu.

Joo, tätä minäkään en hyväksy, että en tiedä kuka täällä lapseni kanssa leikkii.

Mutta tosiaan ehkäpä saan nähdä tämän naisen, enkä todellakaan sille voi mitään tehdä jos heidän välilleen suhde syntyy. Se on jokaisessa suhteessa sama juttu.

En tiedä ottaisiko eron, mutta sanoo ettei hyväksy sitä että hänellä ei saa olla kavereita ja että häntä epäillään ja kytätään.

Yhteistyössä