Mitä mieltä olisit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä hieman mustis..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Miksi pitää valita nainen kun varmasti voisi löytää miespuolisenkin ystävän? Juttu vähän haiskahtaa...voi tietysti olla ihan viatontakin, mutta mielestäni teidän pitäisi tavata koko perhe.

Hiukan samaa mieltä, miksi te kaikki neljä, ette voisi tutustua yhdessä toisiinne?

minun ukko käy jatkuvasti kahvittelemassa naispuolisen ystävänsä kanssa enkä mie ole siitä mustaks muuttunu tai muutakaa. minusta on vaan kiva että ukolla on noita kavereitaan. ukko ei kerta kaikkiaan osaa valehdella kuten en minäkään, niin mitään hätää ei ole. joten empä olisi tuosta niin kovin huolissani. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs tämä naisen mies, hyväksyykö hän tuon kahvittelun?

Kuulemma joo. Ja tämä mies on myös siellä keskustelupalstalla missä he ovat tavanneet ja näkee kuulemma kaikki heidän siellä käymänsä keskustelut.

No toi kuulostaa jo hyvältä, tuskin tuossa mitään taka-ajatuksia on jos kerran on tarkoitus että tapaatte myöhemmin perheenä.

Miksi pitää valita nainen kun varmasti voisi löytää miespuolisenkin ystävän? Juttu vähän haiskahtaa...voi tietysti olla ihan viatontakin, mutta mielestäni teidän pitäisi tavata koko perhe.

Valitsetteko te keneen ystävystytte ja vielä sukupuolen mukaan? Oikeasti?? Mulle on ystävät tulleet niin että kenen kanssa vain synkkaa ajatukset hyvin yhteen.

Sitä olen myös miettinyt. Toisaalta miehelläni on aina ollut naispuolisia kavereita ja tuttuja ja varmaan jollakin tapaa hänen on helpompi puhua naiselle asioistaan kuin miehelle.
Itse viihdyn myös miespuolisten ihmisten kanssa paremmin kuin naisten, mutta minulla nyt ei satu olemaan miespuolisia ystäviä enkä ole kehenkään yrittänyt pitää yhteyttä, koska olen pelännyt miehen tulevan mustasukkaiseksi.

^No ei sulla kovin suurta luottamusta ole miestäsi kohtaan jos ajattelet että hän puuhalisi toisen kanssa lapsenne nähden.

Niin.. mä olen vain sellanen ihminen, että ajattelen kaikesta kaikkein pahinta :/

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
minun ukko käy jatkuvasti kahvittelemassa naispuolisen ystävänsä kanssa enkä mie ole siitä mustaks muuttunu tai muutakaa. minusta on vaan kiva että ukolla on noita kavereitaan. ukko ei kerta kaikkiaan osaa valehdella kuten en minäkään, niin mitään hätää ei ole. joten empä olisi tuosta niin kovin huolissani. :hug:

Mutta käykö nainen teillä silloin kun sinä et ole kotona ja mies on lapsen/lasten kanssa siellä? Ja nainen leikittää lastasi?

Ehkä mä olen mustasukkainen lapsestani?

Minusta tässä on outoa se että mies ei halua että vaimo näkee vielä tätä naista kun haluaa itse tutustua ensin, mutta silti on valmis esittelemään tämän naisen lapselleen, eikös sen pitäisi mennä toisin päin??????

Mutta käykö nainen teillä silloin kun sinä et ole kotona ja mies on lapsen/lasten kanssa siellä? Ja nainen leikittää lastasi?

Olisiko se parempi että hän ei huomioisi lastasi lainkaan?
Kyllä mun kaverit käy meillä niin ettei mies ole kotona, eikä mies kovin hyvin heitä kaikkia tunne. Ei ole tullut koskaan mieleenikään että siinä on jotain omituista että ystäväni käyvät meillä tai että miehen pitäisi silloin olla kotona!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
^No ei sulla kovin suurta luottamusta ole miestäsi kohtaan jos ajattelet että hän puuhalisi toisen kanssa lapsenne nähden.

Niin.. mä olen vain sellanen ihminen, että ajattelen kaikesta kaikkein pahinta :/

Onko sulla syytä epäillä?

No siis mieheni on luotettava, mutta yhden virheen hän on tehnyt suhteemme alussa, jonka olen antanut anteeksi. Ehkä se tietysti tuolla takaraivossa jyskyttää vieläkin..
Mieheni on järkyttynyt, miksi epäilen häntä koska hän ei ole sellainen ihminen joka pitäisi suhdetta tai jotain muuta... ja toisaalta, kertoihan hän minulle rehellisesti nämä asiat että aikovat tavata jne. ja soitinkin silloin kun nainen oli täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Minusta tässä on outoa se että mies ei halua että vaimo näkee vielä tätä naista kun haluaa itse tutustua ensin, mutta silti on valmis esittelemään tämän naisen lapselleen, eikös sen pitäisi mennä toisin päin??????

Niin, en ole ajatellut asiaa tältä kantilta.. toisaalta lapsemme on vasta 10kk, että tuskinpa ymmärtää hirveästi asian päälle. Katsoo vaan että jee, tossa on ihminen, joka leikkii mun kanssa, kivaa.

Kyllä mun kaverit käy meillä niin ettei mies ole kotona, eikä mies kovin hyvin heitä kaikkia tunne. Ei ole tullut koskaan mieleenikään että siinä on jotain omituista että ystäväni käyvät meillä tai että miehen pitäisi silloin olla kotona!

Onko miespuolisia kavereita?

kun tapaillaan niin ettet sinä saa olla mukana.Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä ja sinisilmäinen?
Kahvittelussa ei sinällään ole mitään pahaa mutta se ettei oma puoliso saa olla mukana niin pitäis tyhmemmänkin tajuta että seksistä on kyse.Mikäs sen mukavampaa jatkossa kun niinsanotusti kahvitellaan molempien puolisoiden luvalla,ehkä kerran muodonvuoksi koko porukka mutta sen jälkeen taas kaksin.
Sekin on hyvä että molempien lapset on paikalla,ainahan ne voi tuupata kaksin leikkimään lasten leikkejä että aikuiset saa leikkiä omiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tn:
En menisi suoraan tuomitsemaan. Etkö voisi ehdottaa, että tämä nainen tulisi perheensä kanssa esimerkiksi kahville/syömään teille? Jolloin kaikki osapuolet näkisivät toisensa, eikä tulisi turhia epäilyksiä. Jos mies suostuu tapaamaan naista VAIN silloin kun sinä olet poissa, huolestuisin.

Juuri nain.

Onko miespuolisia kavereita?

On, paljonkin. Mun kavereistani vähintään puolet on miehiä. On aina ollut joten en koskaan voisi olla mustasukkaisen miehen kanssa. Kaverit on kavereita, sukupuolesta riippumatta. Osa heistä on perheellisiä, osa varattuja, osa sinkkuja... Ei sillä ole merkitystä.

mun mielestä olis reilua että te kaksi perhettä eli molempien puolisot myös tapaisitte heti alkuunsa ja tutustuisitte ja sitten vasta niitä kahdenkeskisiä ystävyyssuhteita eikä noin päin että puolisolta pitää ensin "salassa" tavata... musta olis outoa että mies piilottelisi kavereitaan. tuskin hän uutta miespuolistakaan kaveria noin piilottelisi saati sitten arvioisi ääneen hänen ulkonäköään. Eikä tulis kyllä itsellä mieleen tollasta harrastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja etkö tajua että jotain on pielessä:
kun tapaillaan niin ettet sinä saa olla mukana.Voiko kukaan oikeasti olla noin tyhmä ja sinisilmäinen?
Kahvittelussa ei sinällään ole mitään pahaa mutta se ettei oma puoliso saa olla mukana niin pitäis tyhmemmänkin tajuta että seksistä on kyse.Mikäs sen mukavampaa jatkossa kun niinsanotusti kahvitellaan molempien puolisoiden luvalla,ehkä kerran muodonvuoksi koko porukka mutta sen jälkeen taas kaksin.
Sekin on hyvä että molempien lapset on paikalla,ainahan ne voi tuupata kaksin leikkimään lasten leikkejä että aikuiset saa leikkiä omiaan.

No tämä on juuri se asia ja kauhuskenaario, mitä pyörittelen mielessäni. Että petetään ns luvalla, ollaan rehellisiä, ettei kukaan epäilisi mitään.

Siksi juuri halusinkin erilaisia näkökulmia asiaan, koska en haluaisi eroperhettä sen takia, etten luota mieheeni ja pelkään aina kaikkein pahinta.
Oikeastihan en voi tietää mitä täällä tapahtuu kun olen poissa, täytyy vain luottaa että minulle kerrotaan jos jotain tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:
mun mielestä olis reilua että te kaksi perhettä eli molempien puolisot myös tapaisitte heti alkuunsa ja tutustuisitte ja sitten vasta niitä kahdenkeskisiä ystävyyssuhteita eikä noin päin että puolisolta pitää ensin "salassa" tavata... musta olis outoa että mies piilottelisi kavereitaan. tuskin hän uutta miespuolistakaan kaveria noin piilottelisi saati sitten arvioisi ääneen hänen ulkonäköään. Eikä tulis kyllä itsellä mieleen tollasta harrastaa.

Niinpä. Mutta mieheni ei kuulemma sulata sitä asiaa ettei hän saa olla ystävä tämän naisen kanssa.
Kumman kovaa pitää kiinni hänestä.

Että se on varmaan niin että joko hyväksyn tämän asian tai eroamme.
Mutta en kyllä yhtään tiedä vieläkään miten suhtautuisin.

Tyhmä mies sulla, jos tämä netti tuttavuus on omaa vaimoa tärkeämpi

Yhteistyössä