Mitä mieltä olisit, jos teidän perheessä jäisi pakollisten laskujen jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuperäinen

Vieras
rahaa 1000 euroa kuukaudessa. Pakollisiin laskuihin ei kuulu ruoka, mutta kaikki muu olisi jo maksettu (siis asuminen, päivähoitomaksut, bensa, sähkö jne).

Sitten taas jääkin kun mennään molemmat töihin. Että ei kai siinä sitten sen kummempaa. Elämä on täynnä valintoja. Nyt on aika olla kotona, myöhemmin enää ei. Ainakaan molempien.

*muoks* kaiken järjen mukaan jää enemmänkin.

Viimeksi muokattu:
Ihan jees :) Meillä jää tuo summa silloin, jos mies on tehnyt ylitöitä ja hän tekee niitä noin joka toinen kk. Onhan se aina kiva saada vähän enempi rahaa, mutta kummasti se "ylimääräinenkin" aina jonnekin hupenee :)

Nyt oli kyllä hieno homma, että saatiin tässä kuussa ylityökorvauksia, sillä päällekkäin paukahti sähkölasku, autovakuutus, kotivakuutus ja yli 100€ mun lääkärikuluja. Jotta sinne män taas nekin rahat :D

saan yhteensä pikkusen yli tonnin,ja siitä pitää maksaa sitten ne pakolliset ja ei pakolliset menot.
eli jos meille kolmelle saisin(minä+2lasta) 1000€ lisää niin auttashan tuo.
ja kivaa vois olla ja joululahjojakin ostella.

Varmaan se perhe koko vaikuttaa joo, "meille" riittäs hyvin.

QUOTE=alkuperäinen;22487155]rahaa 1000 euroa kuukaudessa. Pakollisiin laskuihin ei kuulu ruoka, mutta kaikki muu olisi jo maksettu (siis asuminen, päivähoitomaksut, bensa, sähkö jne).[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä