Mitä mieltä olette stringi bikini alaosasta yleisellä uimarannoilla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin eilen kaverin kanssa uimarannalla kun sinne eräs perheen äiti lastensa kanssa tuli, hänellä juuri tuollaiset narut bikini housu osaa korvaamassa. Kyllä sitä moni kauhisteli ja nauroi kun aikuinen nainen perse paljaana pyllistelee ainut vaan että samalla rannalla oli muslimi perhe vieressä ja heillä tuli suhteellisen kiire poistua paikalta kun toinen tuli eteen alakerta paljaana

Wuhuu! 👍🏻

• Haha
Reactions: Setis.
Minä en tykkää stringeistä. Minä tykkäisin jos naiset käyttäisi uimapukuja ja bikineitä joissa jalan tie nousee korkealle vyötärölle tai ylemmäksikin, mutta peppu jäisi piiloon, niinkui baywatch sarjassa silloin. 1980-90luvuilla oli mielestäni paras rantamuoti naisilla.yläosattomuuskin ei viehätä vaan rinnat olisi parempi pullottamassa paidan alla tai rintsikoissa

Täällä taas palstan raati yrittää määrittää, kuka on tarpeeksi kaunis käyttämään stringejä ja kuka ei. Kukin käyttäköön jos tahtoo. En minäkään halua nähdä punaiseksi palaneita kaljamahoja rannalla, mutta ei rumille/lihaville miehille ole tullut paitapakkoa vieläkään, niin pakko kärsiä. Komeat miehet saavat rauhassa näyttää vatsalihaksiaan, mutta läskit ja vanhat, paita päälle, kiitos.

Yhteistyössä