V
vierailija
Vieras
Niin, ja pumppuihmisille vielä oma osasto.Ihan sama.
Sen sijaan rannat voitaisiin lokeroida silleen että olisi aikuisten puoli, teinien puoli ja lapsellisten puoli. Ois kaikilla paljon rauhallisempaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, ja pumppuihmisille vielä oma osasto.Ihan sama.
Sen sijaan rannat voitaisiin lokeroida silleen että olisi aikuisten puoli, teinien puoli ja lapsellisten puoli. Ois kaikilla paljon rauhallisempaa!
Olin eilen kaverin kanssa uimarannalla kun sinne eräs perheen äiti lastensa kanssa tuli, hänellä juuri tuollaiset narut bikini housu osaa korvaamassa. Kyllä sitä moni kauhisteli ja nauroi kun aikuinen nainen perse paljaana pyllistelee ainut vaan että samalla rannalla oli muslimi perhe vieressä ja heillä tuli suhteellisen kiire poistua paikalta kun toinen tuli eteen alakerta paljaana
Ööö miksi lapsi provosoituisi paljaista pyllynposkista, varsinkaan sauna-Suomessa?Stringit ei nyt vain sovi rannalle. Pitää huomioida lapset ja eri kulttuurista tulleet, niin on turha lähteä profosoimaan.
Niinpä, ei varmasti tule yllätyksenä niitä käyttäville naisilleKyllähän näitä huomio hutsuja on alkanut rannoilla näkymään ja,sitten itketään kun vanhat ukot kiimaisena tuijottaa
Suomi on vapaa maa ja siksi onkin parasta jos sinä muutat jonnekin muslimimaahan kaltaistesi sekaanÄllöttävää. Ei mua kiinnosta nähdä kenenkään persposkia. Mun mielestä huonoa käytöstä pukeutua julkisesti tuollaisiin bikineihin.
Kuinka niin "varsinkaan sauna-Suomessa" kyllä nykyään saunotaan yleisissä sekasaunoissa uikkarit päällä.Ööö miksi lapsi provosoituisi paljaista pyllynposkista, varsinkaan sauna-Suomessa?
Aika monessa kodissa on se oma sauna.Kuinka niin "varsinkaan sauna-Suomessa" kyllä nykyään saunotaan yleisissä sekasaunoissa uikkarit päällä.
KylläIhanaa silmänruokaa sillä oletuksella että niiden käyttäjä ei ole mikään tursas.