Mitä mieltä olette stringi bikini alaosasta yleisellä uimarannoilla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin eilen kaverin kanssa uimarannalla kun sinne eräs perheen äiti lastensa kanssa tuli, hänellä juuri tuollaiset narut bikini housu osaa korvaamassa. Kyllä sitä moni kauhisteli ja nauroi kun aikuinen nainen perse paljaana pyllistelee ainut vaan että samalla rannalla oli muslimi perhe vieressä ja heillä tuli suhteellisen kiire poistua paikalta kun toinen tuli eteen alakerta paljaana

Onhan se tuokin tapa saada huomiota jos sitä ei muuten koskaan saanut ;) Jotenki arvata saattaa että nämä on jotain epätoivoisia yh- äitejä jotka tällaisia päälleen pukee :D

Olin eilen kaverin kanssa uimarannalla kun sinne eräs perheen äiti lastensa kanssa tuli, hänellä juuri tuollaiset narut bikini housu osaa korvaamassa. Kyllä sitä moni kauhisteli ja nauroi kun aikuinen nainen perse paljaana pyllistelee ainut vaan että samalla rannalla oli muslimi perhe vieressä ja heillä tuli suhteellisen kiire poistua paikalta kun toinen tuli eteen alakerta paljaana

Voi kauheeta! Kyllä nyt pitää lisätä mamutukea ja pakottaa sharialaki käyttöön ynnä ottaa 500 000 pakolaista lisää. Ei ihme että lähes joka päivä tehdään isku allahin nimeen.

Tällä Koh Lantalle ollaan ja näky on upea Long beachillä. Naiset iästä ja koosta riippumatta käyttävät stringmallisia alaisia. Myös topless tyttöjä jonkun verran. Kyllä on upeet näkymät kun hyvärunkoinen N esittelee parastaan.

Mun mies 52v on sitä mieltä, että nuoret naiset ovat stringeissään vaan esittelemässä itseään, karjamarkkinat. Siksi hänkin niitä katsoo silmät kiiluen, vaikka tietääkseni hän on naimisissa kanssani. Itse olen niin vanhanaikainen, etten ymmärrä tätä naru perseessä touhua yhtään. Johtuu ehkä työhistoriasta, tiedän kyllä mitä sieltä päästä tulee ja miltä se haisee eikä ole kovin hehkeetä. Mut miehet voi silti kuvitella mitä vaan. Odotan vaan aikaa, kun nuoret miehet aloittaa tän saman. Nythän heillä on polviin ulottuvat lököshortsit jaloissa. Elämä on laiffii.

Ap:n linkissä ei esitellä stringibikineitä, vaan hieman rohkeammin leikattuja kokouimapukuja.

Siksi tässä esimerkki otsikon mukaisesta asusta:
rBVaSlvPUFiARICeAAT4KvBbarg863.jpg

Miksi muuten ap kysyi nimenomaan alaosasta?

• Rakkaus
Reactions: Setis.
Kovin vaihtuva on muotitietoisen naisen mieli. Alle kaksi vuotta sitten AP:n linkkaamassa Iltalehden jutussa kauhisteltiin otsikossa näin: "Nyt näkyy liikaa! Överit peppu-uikkarit eivät peitä oikeastaan mitään"

Nyt sitten samassa lehdessä todetaan: "Pyllybikinit ovat parhaat juuri tavisnaiselle – tässä syy"

Toimittajalle on valaistunut pyllybikinien feministinen funktio ja hän on saanut seksuaaliterapeutin mallin suosittelijaksi, siksi asia näyttäytyy uudessa valossa:
"Pyllybikinit voi nimittäin nähdä muunakin kuin muoti-ilmiönä, nimittäin suoranaisena voimaantumisen välineenä, kehopositiivisuuden leviämisenä ja osoituksena seksuaalisesta vapautumisesta.
Seksuaaliterapeutti Marja Kihlström lukeutuu uikkarityylin faneihin, ja hän rohkaisee muitakin kokeilemaan trendiä."

Ja voin itsekin todeta, etteivät perheenäiti-pyllybikinit rannalla hätkäytä.

d89b7f47ea5da9bc44f09308cb17d42217ccdc6dbebc0ca115d295a10a10d1da.jpg

• Rakkaus
Reactions: Setis.
Pakko laittaa tämä suositus, koska palstan mustissa naisissa on ainakin yksi muotia tarkkana seuraava: @Echo
Echo-bikinit! Ja itse asiassa oikeastikin hyvännäköiset eivätkä kuitenkaan pelkät narut.

animal.jpg

• Haha
Reactions: Echo
Pakko laittaa tämä suositus, koska palstan mustissa naisissa on ainakin yksi muotia tarkkana seuraava: @Echo
Echo-bikinit! Ja itse asiassa oikeastikin hyvännäköiset eivätkä kuitenkaan pelkät narut.

animal.jpg

Itse asiassa ihan hyvännäköset! Tuo väri on nätti ruskettuneella iholla.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä