V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olin eilen kaverin kanssa uimarannalla kun sinne eräs perheen äiti lastensa kanssa tuli, hänellä juuri tuollaiset narut bikini housu osaa korvaamassa. Kyllä sitä moni kauhisteli ja nauroi kun aikuinen nainen perse paljaana pyllistelee ainut vaan että samalla rannalla oli muslimi perhe vieressä ja heillä tuli suhteellisen kiire poistua paikalta kun toinen tuli eteen alakerta paljaana
Jos nainen esittelee pimpero paljaana itseään niin onhan se hukan säädytöntä etenkin julkisilla uimarannoilla oli siellä rannalla kuka tahansaVoi kauheeta! Kyllä nyt pitää lisätä mamutukea ja pakottaa sharialaki käyttöön ynnä ottaa 500 000 pakolaista lisää. Ei ihme että lähes joka päivä tehdään isku allahin nimeen.
Suomalaisen Hesburger-siiderivalaan onkin syytä pitää ihrat piilossa. Normaalivartaloiselle naiselle stringit sen sijaan sopivat loistavasti.Liian paljastava uimapuku. Siinäpä paljastelee itseään jos haluaa. Mua ei haittaa.
Ällöttävää. Ei mua kiinnosta nähdä kenenkään persposkia. Mun mielestä huonoa käytöstä pukeutua julkisesti tuollaisiin bikineihin.
Itse asiassa ihan hyvännäköset! Tuo väri on nätti ruskettuneella iholla.Pakko laittaa tämä suositus, koska palstan mustissa naisissa on ainakin yksi muotia tarkkana seuraava: @Echo
Echo-bikinit! Ja itse asiassa oikeastikin hyvännäköiset eivätkä kuitenkaan pelkät narut.
![]()
Animal Store | Animal
The Animal store. Discover the complete collection of clothing, footwear, watches, wetsuits, bags and accessories from Animal. Animalwww.animal.co.uk
Stringit ei nyt vain sovi rannalle. Pitää huomioida lapset ja eri kulttuurista tulleet, niin on turha lähteä profosoimaan.