Kertokaa nyt mitä loukkaavaa on tässä kuvassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenties tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kenties tyhmä

Vieras
Hollywood-tähden muotikuvista rasismisyytöksiä | Muoti | Iltalehti.fi

Ja mitä loukkaavaa on tuossa päähineen käytössä muotinäytöksessä? Mä en nyt tajua. Pitäisi ilmeisesti itse kuulua johonkin vähemmistöön, että osaisi sisäistää paremmin erilaisten vähemmistöjen loukkaantumiset ties mistä.

Mun mielestä tuo kuva Williamsista on aika kaunis. Miten tuon voi kokea loukkaavaksi. Eikö voisi ajatella päinvastoin ja olla ylpeä, että enemmistöä kiinnostaa tuo kulttuuri.

En tiedä, joten seuraava on vahvaa mutua. Eli vähemmistö, jolta on viety kaikki, alkaen omasta maasta ja elintilasta, kohdeltu kuin eläimiä ja nyt heidän symboleitaan käytetään jossain bikinimainoksissa ja muussa turhanpäiväisyyksissä..onhan se vähän irvokasta. Vähän sama, kuin saksalaiset tekisivät Daavidin tähdestä trendikorun ja keskitysleireihin tehtäisiin elämysmatkoja jollain bilebikiniteemalla.

Niin no ei tuo mainos minusta nyt kovin kummoinen ole, mutta luulen sen johtuvan symbolisesta merkityksestä. Että käytetään jotain perinteistä stereotyyppista symboolia. Vähän sama asia kun jossain mainoksessa keikutellaan tummaihoisia lannevaatteilla. Nykypäivänä eivät intiaanit eivätkä tummaihoiset kulje päähineet ja lannevaatteet päällään, eli tietynlaista vähättelyä ja ihmisten esineellistämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kenties tyhmä;28234721:
Hollywood-tähden muotikuvista rasismisyytöksiä | Muoti | Iltalehti.fi

Ja mitä loukkaavaa on tuossa päähineen käytössä muotinäytöksessä? Mä en nyt tajua. Pitäisi ilmeisesti itse kuulua johonkin vähemmistöön, että osaisi sisäistää paremmin erilaisten vähemmistöjen loukkaantumiset ties mistä.

Mun mielestä tuo kuva Williamsista on aika kaunis. Miten tuon voi kokea loukkaavaksi. Eikö voisi ajatella päinvastoin ja olla ylpeä, että enemmistöä kiinnostaa tuo kulttuuri.

intiaaneihin. mutta jos se on muotia niin miks ei voi näyttää. Minä tykkään intiaanien käyttämistä tukka ja päähine muodista.

Yhteistyössä