Mitä mieltä olette siitä, että puolisot ovat samalla alalla töissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin toimii. Yhteiset vitsit, ymmärrys työasioiden paineista ongelmista yms.
Ei varmaan tulisi näin hyvin juttuun muuten :D
Kun molemmat tekee todella ruumiillisesti braskasta työtä.. niin eipä ulkopuolisella riittäisi mitenkään ymmärrys kaikkeen työn mukanaan tuomiin asioihin, työn raskautta ei ymmärtäisi ilman tekemättä, ja saa todella kehittäviä näkökantoja avaavia keskusteluja aikaan :D
 
Olen exän kanssa ollut samassa paikassa töissä. Samanlaista työtä tehtii ja mut vielä ylennettiin.. olihan siinä kiva pompottaa omaa ukkoa ;D Mutta hyvin meillä toimi ja oli paljon puhuttavaa ja yleensä yhtä väsyneitäkin töiden takia. kyllä mä tykkäsin.
 
Luonnekysymys se on. Ihan jees, jos pystyy hoitamaan asiat niin, että työ jää kodin ulkopuolelle.
 

Yhteistyössä