Mitä mieltä moniavioisuudesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1/4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1/4

Vieras
Eihän se käytännössä ole laillista, mutta minulla, miehelläni ja muilla vaimoilla on sopimus, jonka mukaan olemme vihityt. Virallisesti vain ensimmäinen vaimo on vihitty ja me muut (meitä on 3 ekan lisäksi) ei olla.

Minä itse olen nyt uusin vaimo, olen asunut täällä nyt puolisen vuotta. Meillä on edelleen ikäänkuin kuherruskuukausi käynnissä. :p

Muut vaimot ei oikein minusta pidä. Varsinkin se ensimmäinen, mutta ei ole minun syy, että olen vaan paremman näköinen. Se itse on niin vihainen aina, ettei sen kanssa mies halua olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi miesparkaa, voi naisparkoja...

Miten niin. Aivan turhan kapeakatseista. Kaikki hyötyvät. Ei ole koko ajan pakko harrastaa seksiä kenenkään naisen, minunkaan, kunhan uutuudenviehätys loppuu. Kotityöt jaetaan neljän kesken. lapsia on paljon. ihanaa perhe-elämää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi miesparkaa, voi naisparkoja...

Miten niin. Aivan turhan kapeakatseista. Kaikki hyötyvät. Ei ole koko ajan pakko harrastaa seksiä kenenkään naisen, minunkaan, kunhan uutuudenviehätys loppuu. Kotityöt jaetaan neljän kesken. lapsia on paljon. ihanaa perhe-elämää!

Mikä uskonlahko,ja saako lapset poistua reviiriltä?
 
Esimerkiksi jos joku vaimoista ei osaa tehdä ruokaa, niin ei ole pakko, joku muu tekee sen. Tai jos joku ei halua siivota (minä;)) niin joku muu tekee sen.

Minun tehtäviini kuuluu tällähetkellä vain pölyjen pyyhkiminen. Helppoa. Ensimmäinen vaimo tekee eniten, koska ei enää ole miehen kanssa intiimisti usein. Hän on myös tehnyt suurimman osan lapsista, mikä käy minulle, sillä en toivo lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi miesparkaa, voi naisparkoja...

Miten niin. Aivan turhan kapeakatseista. Kaikki hyötyvät. Ei ole koko ajan pakko harrastaa seksiä kenenkään naisen, minunkaan, kunhan uutuudenviehätys loppuu. Kotityöt jaetaan neljän kesken. lapsia on paljon. ihanaa perhe-elämää!

Jakojäännöksenä eläminen ei ole kovinkaan tavoiltevaa...
 
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi miesparkaa, voi naisparkoja...

Miten niin. Aivan turhan kapeakatseista. Kaikki hyötyvät. Ei ole koko ajan pakko harrastaa seksiä kenenkään naisen, minunkaan, kunhan uutuudenviehätys loppuu. Kotityöt jaetaan neljän kesken. lapsia on paljon. ihanaa perhe-elämää!

Mikä uskonlahko,ja saako lapset poistua reviiriltä?

Tottakai. asiaan ei liity mitään uskontoa. tämä on vain erilainen seksuaalisen suuntautumisen muoto. Arviolta puolet miehistä tarvitsee enemmän kuin yhden naisen. Näin se onnistuu kotia rikkomatta. Taistelemme pehmeiden arvojen puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)
 
Mä kans ajattelin heti ekaksi sitä telkkasarjaa :whistle:

Mut anyways sama kai tuo mulle miten jotkut eläis, jos se niille passaa niin siitä vaan, eihän tuo mun eloon ja oloon vaikuta mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)

Onneksi oma käytöksesi ei ole naiselle tyypillistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)

Onneksi oma käytöksesi ei ole naiselle tyypillistä.

Mitä sillä tarkoitat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)

No nyt mä repesin! :D

Oukei.. mä ja mun mies ollaan kyllä tahän asti molemmat tehty kotitöitä ja kodin ulkopuolella tehty aikalailla ajatustoimintaa vaativaa työtä.. mutta täytyy ny sille käydä sitten ilmottamassa, että 1) mä käyn sukupuolenvaihdosleikkaksuksessa, jotta saan jatkaa vaativaa ajatustyötäni 2) meille otetaan 6 vaimoa, kolme kummallekin, tekemään ne kotityöt ja antamaan seksiä.
Ihana idea, kiitos sulle 1/4!
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

Ap:n tapauksessa kysyntä ja tarjonta on kohdannut :D


 
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO
 
Saako kysyä millä tavalla siis jaatte vuorot, siivoukseen ja miehen vieressä nukkumiseen, saatikka sitten muuhun yms.?Kai siinä pitää jonkinlainen aikataulu olla, vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja millä tavalla:
me normaalit joilla 1+1 vain ei kunnioiteta miehiämme?
Hohoi Paras provo aikoihin... :laugh:

Missä se lista johon näitä sai kerätä? :wave:

Niin! Ette kunnioita! Miehen tarpeet eivät tule tyydytetyiksi ja mies joutuu pettämään, jotta ei aivan näivettyisi ahdistavassa 1+1 suhteessa. Monesti täällä on aloituksia, kuinka mies leipoo, siivoaa ja ties mitä tekee ja sitten vielä ihmetelläänb sitä, että mies vilkuilee muita. Ei ihme, kun naiset ovat noin itsekkäitä.
 

Yhteistyössä