S
sisko
Vieras
Ja hyvä se hänelle, mutta sitten alkoi ärsyttää:
Huomasin, että lapsemme ovat saaneet heiltä aina ihan paskat joulu- ja muut lahjat.
Veljen vaimo, joka hoitaa nämä juoksevat asiat, antaa lahjoiksi Ikean parin euron krääsää. Itse hän käy pari kolme kertaa vuodessa Lontoossa, Milanossa ja Amerikassakin ja siis itsekin tienaa kohtalaisesti ja silti toi viime Lontoon reissultaan lapsillemme kirpputorilta ostamia vaatteita pari kappaletta. Niin huonokuntoisia olivat, että roskiin meni heti, loppuunkäytetty on loppuunkäytetty, vaikka ois kuinka hienosta paikasta ostettu.
Musta ois kivempi, jos ei antais sitten mitään lahjoja. Olen kuitenkin itse ostanut aina vähistä rahoistamme heille jotain kivaa, designlasia ja muuta (meille ) kallista. Mua jotenkin oksettaa tuollainen piheys.
Huomasin, että lapsemme ovat saaneet heiltä aina ihan paskat joulu- ja muut lahjat.
Veljen vaimo, joka hoitaa nämä juoksevat asiat, antaa lahjoiksi Ikean parin euron krääsää. Itse hän käy pari kolme kertaa vuodessa Lontoossa, Milanossa ja Amerikassakin ja siis itsekin tienaa kohtalaisesti ja silti toi viime Lontoon reissultaan lapsillemme kirpputorilta ostamia vaatteita pari kappaletta. Niin huonokuntoisia olivat, että roskiin meni heti, loppuunkäytetty on loppuunkäytetty, vaikka ois kuinka hienosta paikasta ostettu.
Musta ois kivempi, jos ei antais sitten mitään lahjoja. Olen kuitenkin itse ostanut aina vähistä rahoistamme heille jotain kivaa, designlasia ja muuta (meille ) kallista. Mua jotenkin oksettaa tuollainen piheys.