Mitä mieltä? Vähän yllättäin huomasin, että veljeni tienaa vuodessa n. 350 000 euroa. Huh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisko

Vieras
Ja hyvä se hänelle, mutta sitten alkoi ärsyttää:
Huomasin, että lapsemme ovat saaneet heiltä aina ihan paskat joulu- ja muut lahjat.
Veljen vaimo, joka hoitaa nämä juoksevat asiat, antaa lahjoiksi Ikean parin euron krääsää. Itse hän käy pari kolme kertaa vuodessa Lontoossa, Milanossa ja Amerikassakin ja siis itsekin tienaa kohtalaisesti ja silti toi viime Lontoon reissultaan lapsillemme kirpputorilta ostamia vaatteita pari kappaletta. Niin huonokuntoisia olivat, että roskiin meni heti, loppuunkäytetty on loppuunkäytetty, vaikka ois kuinka hienosta paikasta ostettu.
Musta ois kivempi, jos ei antais sitten mitään lahjoja. Olen kuitenkin itse ostanut aina vähistä rahoistamme heille jotain kivaa, designlasia ja muuta (meille ) kallista. Mua jotenkin oksettaa tuollainen piheys.

Ihanko oikeasti vakoilet veljesi verotuloja? Kai katsoit naapurit ja työkaveritkin..
Toisaalta eihän suurituloisen ole pakko ostaa kallita lahjoja, eikä sinun tarvitse ostaa heille kallista.
Lahjoissakin ymmärtääkseni ajatus on tärkein, ei hintalappu?

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
no hohoijaa, ei kai se tarkoita jos paljon tienaa, että pitäs sun lapsille mersut ostaa joululahjaksi

kyllä musta ois kiva, jos ostais edes yhden mersun.
sekoilin vähän noissa palkoissa, siinä 350 000 oli jo mukana se vaimon palkka, mutta siis veli saa about sen 300 000 silti. ja oon kade, kuka ei ois?

Yhteistyössä