Mitä mieltä moniavioisuudesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1/4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO

:D :D Tää on kyl oikeasti äärimmäisen hupaisaa. Voisitko vielä kertoa, miksi ei voi olla rakkautta jos ei jaa miestään useamman vaimon kans. Ja mieheltäsi löytyy sitten NIIIN paljon rakkautta (ainaki sitä fyysistä) ettet halua sitä kaikkea itsellesi. Hyvä provo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO

Ongelma onkin siinä, että miehesi ei kunnioita sinua :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Saako kysyä millä tavalla siis jaatte vuorot, siivoukseen ja miehen vieressä nukkumiseen, saatikka sitten muuhun yms.?Kai siinä pitää jonkinlainen aikataulu olla, vai?

Ei meillä ole listaa, vaan mies päättää kenen luona haluaa olla. ja mies päättää kuka tekee mitäkin. Olemme miehen kanssa sopineet, että koska hän on minun luona nyt niin usein, niin minun ei tarvitse tehdä moniakaan kotihommia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja millä tavalla:
me normaalit joilla 1+1 vain ei kunnioiteta miehiämme?
Hohoi Paras provo aikoihin... :laugh:

Missä se lista johon näitä sai kerätä? :wave:

Niin! Ette kunnioita! Miehen tarpeet eivät tule tyydytetyiksi ja mies joutuu pettämään, jotta ei aivan näivettyisi ahdistavassa 1+1 suhteessa. Monesti täällä on aloituksia, kuinka mies leipoo, siivoaa ja ties mitä tekee ja sitten vielä ihmetelläänb sitä, että mies vilkuilee muita. Ei ihme, kun naiset ovat noin itsekkäitä.

Kuule kyllä yksi nainen voi miehen tyydyttää, jos toisiansa rakastavat. Mutta onneksi sun mies ei vilkuile kuin niitä kolmea muuta;)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO

:D :D Tää on kyl oikeasti äärimmäisen hupaisaa. Voisitko vielä kertoa, miksi ei voi olla rakkautta jos ei jaa miestään useamman vaimon kans. Ja mieheltäsi löytyy sitten NIIIN paljon rakkautta (ainaki sitä fyysistä) ettet halua sitä kaikkea itsellesi. Hyvä provo!

Koska mies TARVITSEE useamman vaimon! Minunkin mies oli aluksi vaan yhden kanssa, mutta sai onneksi vaimonsa suostuteltua että otettiin muitakin. eihän nainen koko ikäänsä pysy sen näköisenä, että siihen voisi normaali mies tyytyä.

Rakastuminen kestää vain pari vuotta, joten kyllä vaihtelua tarvitaan! Naisella sensijaan on paljon vähemmän haluja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

Ap:n tapauksessa kysyntä ja tarjonta on kohdannut :D


Totisesti on. En osaa edes kuvitella, miten tämä "Mies on kuningas, nainen palvelija" -teemaviisikko on löytänyt yhteen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Saako kysyä millä tavalla siis jaatte vuorot, siivoukseen ja miehen vieressä nukkumiseen, saatikka sitten muuhun yms.?Kai siinä pitää jonkinlainen aikataulu olla, vai?

Ei meillä ole listaa, vaan mies päättää kenen luona haluaa olla. ja mies päättää kuka tekee mitäkin. Olemme miehen kanssa sopineet, että koska hän on minun luona nyt niin usein, niin minun ei tarvitse tehdä moniakaan kotihommia.

Okei, onnea sitten teille...kiva jos olette tyytyväisiä.

Itse en kyl haluaisi miestäni jakaa kenenkään kanssa, ja onhan miehenkin hyvä osata tehdä itekin kotitöitä, edes sen takia jos vaikka jossain vaiheessa elämää meinaa yksin asua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO

:D :D Tää on kyl oikeasti äärimmäisen hupaisaa. Voisitko vielä kertoa, miksi ei voi olla rakkautta jos ei jaa miestään useamman vaimon kans. Ja mieheltäsi löytyy sitten NIIIN paljon rakkautta (ainaki sitä fyysistä) ettet halua sitä kaikkea itsellesi. Hyvä provo!

Koska mies TARVITSEE useamman vaimon! Minunkin mies oli aluksi vaan yhden kanssa, mutta sai onneksi vaimonsa suostuteltua että otettiin muitakin. eihän nainen koko ikäänsä pysy sen näköisenä, että siihen voisi normaali mies tyytyä.

Rakastuminen kestää vain pari vuotta, joten kyllä vaihtelua tarvitaan! Naisella sensijaan on paljon vähemmän haluja.

Se on sulle harmi et rupsahat niin rumaks että mies haluaa muita.
Meillä muilla kun parisuhteet on terveellä pohjalla,jollon ei tartte muita bylsiä ja kattella.
Kuulostaa valitettavasti vain siltä ettei "sun miehes" kunnioita sua pätkääkään...Täysin tossun alla.

Oon tosi pahoillani.
 
Aloituksen jälkeen ajattelin, että mikäs siinä, jos joku tykkää ja kaikki on tyytyväisiä, ei vaan sopisi mulle. Luettuani ekan sivun puoleen väliin saakka, taidan tyytyä kommentoimaan että TERKKUJA PORVOOSEEN!!!
 
Moniavioisuus ei olisi ollenkaan mun juttuni. Mutta jos joku haluaa sellaista elämäntapaa noudattaa, niin mikäpä minä olen tuomitsemaan. Onhan noita miehen kotimaassakin edelleen, vaikka laki sen on jo kauan kieltänytkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan... :D
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?

Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous;)


No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.

ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO

:D :D Tää on kyl oikeasti äärimmäisen hupaisaa. Voisitko vielä kertoa, miksi ei voi olla rakkautta jos ei jaa miestään useamman vaimon kans. Ja mieheltäsi löytyy sitten NIIIN paljon rakkautta (ainaki sitä fyysistä) ettet halua sitä kaikkea itsellesi. Hyvä provo!

Koska mies TARVITSEE useamman vaimon! Minunkin mies oli aluksi vaan yhden kanssa, mutta sai onneksi vaimonsa suostuteltua että otettiin muitakin. eihän nainen koko ikäänsä pysy sen näköisenä, että siihen voisi normaali mies tyytyä.

Rakastuminen kestää vain pari vuotta, joten kyllä vaihtelua tarvitaan! Naisella sensijaan on paljon vähemmän haluja.

Toi on aika loukkaavaa meitä naisia kohtaan, että puhut muka kaikkien naisten puolesta.. Kyllä mulla ainakin haluja on varmasti yhtä lailla kuin miehelläkin. Ja voisin mielelläni ottaa useammankin miehen.
 
Kyllä minun puolestani mies saa ottaa toisenkin vaimon jos tullaan vaan vaimon kanssa juttuun- tai minä toisen miehen. Ei ole sinäänsä mitään asiaa vastaan.
Olen lähes koko rlämäni kimppa asunut erinäisen määrän ihmisten kanssa eikä siitä ole ollut kun lähinnä hyviä puolia.... ja nyt kun itseäni ei tällä hetkellä seksi juuri jaksa kiinnostaa niin ei olisi pahitteeksi jos mies saisi tyydytettyä itsensä turvallisesti.

(oma mieheni on kyllä niin yksi avioinen että eiköhän me pysytä ihan perus perheenä)
 
Voi jummijammi, entäs kun miehesi, eikun anteeksi mieheNNE, alkaa haluta vaimoja numero viisi, kuusi, seitsemän, jne? Jos vain ykkösellä on asema lain edessä, teillä muilla ei ole mitään, teidät ja au-lapsenne voi heivata yli laidan koska vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
tässä sen näkee, että harmaat saavat aina paskaa niskaan, oli aihe mikä hyvänsä.

Niin, tässä ketjussa vika ei kyllä mun nähdäkseni ole siitä että aloittaja on harmaa vaan tietystä tyylistä tuoda asiaansa esiin. ;)

MIstÄ tYYliStÄ? :o Itsehän aloit haukKKUA!
 

Yhteistyössä