J
Jeps
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja onnea haaremiinne:Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko kattonu liikaa Big lovea? vai mikä sen sarjan nimi nyt olikaan...
Ja kotityöt jaetaan neljän kesken? EIkös teitä 5 aikuista ole, jos on mies ja neljä vaimoketta?
Ei miehelle ole ominaista tehdä kotitöitä. Hänhän käy töissä ja on vieläpä erittäin vaikutusvaltainen työssään. Miehelle on ominaista tehdä vaativampaa ajatustyötä. kotona hänellä on muita velvollisuuksia, kuin siivous![]()
No jos noin ajattelee miehistä ja naisista, eipä taitaisi oma aivokapasiteetti ja muut taidot edes riittää itsenäiseen elämään, tai edes tasa-arvoiseen avioon! Nikkisi tarkoittaakin siis "neljäsosaa" eikä yhtä neljästä... Et kyllä paljon arvosta omaa sukupuoltasi, ja toisaalta korotat miehet, tai ainakin yhden miehen, aivan omituiselle jalustalle. Mutta onneksi te kaikki olette samaa mieltä yhden ylemmyydestä, joten ei kun jatkakaa tyylillänne.
ON SE KUMMA ETTEI NYKYISIN SAA EDES MIESTÖÄÄN KUNNIOITTAA NIIN JO TULEE PASKAA NISKAA!!! Satun rakastamaan miestäni, se on tunne, josta te muut olette jääneet paitsi. Ette edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa, teidän miehenne ovat vain pelkkiä aamutossuja eksyneenä omassa kodissaan naisen pompoteltavana.lO