1
1/4
Vieras
Eihän se käytännössä ole laillista, mutta minulla, miehelläni ja muilla vaimoilla on sopimus, jonka mukaan olemme vihityt. Virallisesti vain ensimmäinen vaimo on vihitty ja me muut (meitä on 3 ekan lisäksi) ei olla.
Minä itse olen nyt uusin vaimo, olen asunut täällä nyt puolisen vuotta. Meillä on edelleen ikäänkuin kuherruskuukausi käynnissä.
Muut vaimot ei oikein minusta pidä. Varsinkin se ensimmäinen, mutta ei ole minun syy, että olen vaan paremman näköinen. Se itse on niin vihainen aina, ettei sen kanssa mies halua olla.
Minä itse olen nyt uusin vaimo, olen asunut täällä nyt puolisen vuotta. Meillä on edelleen ikäänkuin kuherruskuukausi käynnissä.
Muut vaimot ei oikein minusta pidä. Varsinkin se ensimmäinen, mutta ei ole minun syy, että olen vaan paremman näköinen. Se itse on niin vihainen aina, ettei sen kanssa mies halua olla.