Mitä mieltä miehestäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaannuuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaannuuin

Vieras
Lähdettiin eilen laivaristeilylle miehen ja lasten kanssa. Illalla mies sanoi mulle hytissä, että tässä on sata euroa, mene ostamaan itselles jotain mitä haluat ja sitten vaikka parille lasilliselle niin minä nukutan lapset ja oon täällä hytissä. No mä tein työtä käskettyä... Siis eihän se uutta ole, kotonakin mies laittaa yleensä lapset nukkumaan, mut yllätyin vaan itse et tuosta, vaikka ihan mukavan illan sitten vietin laivan hulinassa.

Oliko siellä illalla vielä joku paikka auki, mistä sait ostaa jotain?
Sitte tuli mieleen, että onku sun rahat yleensäkin miehen "takana"?

Mutta ensi vaikutelma tuon kertomasi perusteella oli, että sulla on ihana mies.

En mä ainakaan huolisi tuollaista miestä! :D:D:D
Parempi se on et jättää mut nukkuttamaan lapset, menee vetämään pääntäyteen, lääppii kaikkia naisia ja lopulta sammuu jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Oliko siellä illalla vielä joku paikka auki, mistä sait ostaa jotain?
Sitte tuli mieleen, että onku sun rahat yleensäkin miehen "takana"?

Mutta ensi vaikutelma tuon kertomasi perusteella oli, että sulla on ihana mies.

Ei ole rahat yleensä miehen takana, ihan yhteiset rahat meillä on mut siten tuntui kivalta tavallaan vaan saada törsätä ihan itseensä. Ja oli kaupat viel auki silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Kuulostaa omituiselta.
Meillä mies myös kotona nukuttaa usein, mutta meillä on molemmilla omat rahat ja en nauttisi yksin menemisestä.

En mäkään yleensä nauti yksin menemisestä, eikä kumpikaan yleensä edes yksin käydä missään ja kyllä mua jännittikin yksin mennä sitten sinne yökerhoon, mut tuli vaan sellainen olo et halusin kuitenkin mennä vaikka risteilyn tarkoitus se ei edes ollut, kun ihan lasten kanssa lähdettiin. Eli tollainen yllättävä meneminen mulle siis.

saiai kyllä tuosta hyvästä minun mies joulupiparia. Ainoo huono puoli on se että mulla lähtis mopo käsistä ja tulisin hyttiin aika lailla myöhemmin kun mies ehkä toivois.

Mulle vaan tuli miehiä sitten juttelemaan siellä laivan yössä ja kun kerroin et olen perheen kanssa liikenteessä enkä suinkaan etsimässä seuraa niin kaikki piti tilannetta tosi omituisena. Kuulemma kukaan mies ei mua päästäis sinne yksinään (ja viel kehottais menemään) ellei olis ihan kyllästynyt suhteeseen ja muhun, kun pitäis kuulemma olla mustis ja mitä vaan... Näin siis vieraat miehet siellä suhtautuivat. Jos ymmärsitte mitä tarkoitan tai siis he tarkoittivat.

Meilläkin mä oon se joka lähtee risteilyllä yksin liikkeelle, kun mies nukuttaa isommat lapset, mutta ihan omilla rahoilla olen pihtaillut. Itse kun harvemmin käyn missään kuin mies ja mä tykkään tanssia vaikka yksinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle vaan tuli miehiä sitten juttelemaan siellä laivan yössä ja kun kerroin et olen perheen kanssa liikenteessä enkä suinkaan etsimässä seuraa niin kaikki piti tilannetta tosi omituisena. Kuulemma kukaan mies ei mua päästäis sinne yksinään (ja viel kehottais menemään) ellei olis ihan kyllästynyt suhteeseen ja muhun, kun pitäis kuulemma olla mustis ja mitä vaan... Näin siis vieraat miehet siellä suhtautuivat. Jos ymmärsitte mitä tarkoitan tai siis he tarkoittivat.
Kyllä mun vaimo käy karaokebaareissa pari kertaa kuukaudessa tyttöporukassa. Taitaa vain yksi olla sinkku ja osa on raskaana. Jos luottaa toiseen niin kyllä sinne päästää. En itsekään lähe baareihin naisia iskemään.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Meilläkin mä oon se joka lähtee risteilyllä yksin liikkeelle, kun mies nukuttaa isommat lapset, mutta ihan omilla rahoilla olen pihtaillut. Itse kun harvemmin käyn missään kuin mies ja mä tykkään tanssia vaikka yksinkin.

Miten uskallatte mennä yksin? Olen pitänyt itseäni rohkeana ihmisenä, mutta enpä uskaltaisi enää mennä yksin laivalla diskoon. Tulisi vaan niin omituinen olo. Joskus nuorena opiskelijana, parikymppisenä, olen mennyt yksin baariin.

Olette muuten rohkeita. Ihailua täältä.

Yhteistyössä