A
app
Vieras
Miehen kans puhuttu naimisiin menosta sillä tyylillä että tässä muutaman vuoden sisään. Eilen katselin kaikkea naimisiin menoon liittyvää ja haaveilin, kerroin miehelle tästä kun hän tuli töistä ja jotenkin kummasti ihan ku ahistui, vaikka sanoo että haluaa naimisiin kyllä ja häät. Saatiin sitten riita aikaiseksi, mies ei halua kuluttaa rahaa häihin eikä isoja häitä, ei sillä en minäkään, mutta haluan ikimuistoisen päivän ja rakkaat läheiset ihmiset paikalle juhlimaan. Ollaan oltu tosi nuoresta asti yhdessä ja kihlat vaihdettu. Mies sanoin tyylillä "kun sinä haluat heti ens viikolla naimisiin!!" Enköä todellakaan, vaan haluan suunnitella ja haaveilla ja vaikka parin vuoden päästä..saatiin riita aikaiseksi ja tuntuu että olen ahistava miestä kohtaan vaikken sitä tarkoita vaan haluan hänen kanssa naimisiin koska rakastan, ehdotin että maistraattikin käy ja se että vaikka yhdessä lähdettäs johonkin matkalle. Mutta mistään ei syttynyt...
Jos ja kun se päivä koittaa että hän ehdottaa naimisiin menoa, en tiedä enää mitä ajatella, meneekö mies vain minun halun takia naimisiin, onko se hänelle tärkeää aidosti..miksi näin onnellisesta ja ihanasta asiasta saa riidan aikaiseksi. Jotenkin satutti.
Jos ja kun se päivä koittaa että hän ehdottaa naimisiin menoa, en tiedä enää mitä ajatella, meneekö mies vain minun halun takia naimisiin, onko se hänelle tärkeää aidosti..miksi näin onnellisesta ja ihanasta asiasta saa riidan aikaiseksi. Jotenkin satutti.