Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja parisuhdetta 15v.:
Päivittäin voi sanoa tai tehdä jotakin toiselle, jolla osoittaa välittävänsä toisesta. Jostakin luin että kun seksi on kunnossa sen paremmin pareilla menee. Eli panostakaa siihen. Miehelläkin on tarpeensa niin seksiin kuin muuhunkin päivittäiseen elämisen toimintaan, ruoka, hygienia, uni, lepo... Varsinkin pienten lasten kanssa kanssa touhuava äiti jakaa huomionsa lapsiin, niin mies jää tai tuntee jäävänsä ulkopuoliseksi. Laatu aikaa vanhemmille, panostakaa siihen. Jos on hyvä mies muuten, ei se vaihtamalla parane.
Mä oon yrittäny osottaa välittäväni, mut kun tuntuuu ettei saa mitän takasin. Ja ei mun tee seksiä mieli jos ei muuten oo mitään läheisyyttä tai välittämisen tunnetta toiselta puolen. Muutaman kerran oon ihan säälistä suostunu seksiin, mut kun ei innosta niin ei innosta (ja sattuu).
edelleen peesaan juttujasi... Pällisin puolin kaikki meillä ok, seksiä on, mut silti sellanen aito kiinnostus ja läheisyys puuttuu... Tällä hetkellä nautinkin eniten omista jutuistani, harrastuksistani, kavereiden kanssa olosta... Ja täytyy myöntää, et viihteellä käydessäni, nautin kaikin siemauksin muiden miesten huomiosta (mitään ei kuitenkaan tapahdu) ... Nyt ei oo rohkeutta tehdä radikaalia liikettä, mut nyt on mun elämän aika ja aion elää sitä... anta aikaa itelleni, lasten lisäksi... aika näyttää mihin elämä sit kuljettaa...