Mitä mieltä laihduttajan ruokavaliosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihis

Vieras
Eilisen päivän ruokailut esimerkkinä!

Aamulla kaurapuuro mustikoilla, kahvia ja banaani
Lounaaksi kana-fetasalaatti, kermaviilikastike, ruisleipä ja 2 omenaa
Välipalaksi maitorahka ja banaani, 2 omenaa
Päivälliseksi kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa, ruisleipä, omenoita 3
Iltapalaksi Ruisleipä, kananmuna, tomaatti, puolikas kurkku ja 3 omenaa
Päivän aikana 2.5l vettä

Mitä olette mieltä?

Eilisen päivän ruokailut esimerkkinä!

Aamulla kaurapuuro mustikoilla, kahvia ja banaani
Lounaaksi kana-fetasalaatti, kermaviilikastike, ruisleipä ja 2 omenaa
Välipalaksi maitorahka ja banaani, 2 omenaa
Päivälliseksi kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa, ruisleipä, omenoita 3
Iltapalaksi Ruisleipä, kananmuna, tomaatti, puolikas kurkku ja 3 omenaa
Päivän aikana 2.5l vettä

Mitä olette mieltä?

No, jos tuolla laihtuu niin hienoa :). Ei tule ainakaan nälkä! Mulla meni maha sekaisin tuosta omppumäärästä.

feta ja kermaviili on varmasti kevyt-versiona?
Kyllähän tolla pitäisi laihtua. Tai toki tuo kaalilaatikkokin voi olla jotain kamalaa siirapilla kyllästettyä höttöä, mutta oletettavasti ei?

No mä sanoisin, ettei iltapalalla tarvii noin raskaasti syödä. Itse syön iltapalaksi korkeintaan banaanin. Ja muista, ettei koskaan oo järkeä olla laihduttaja, vaan sun pitäis syödä sillai, miten voisit loppuelämäsikin syödä. Jos nyt laihdut tolla syömisellä, niin mitä meinaat tehdä sit kun oot laihtunut? Alat vetää pizzaa ja siideriä vai?

feta ja kermaviili on varmasti kevyt-versiona?
Kyllähän tolla pitäisi laihtua. Tai toki tuo kaalilaatikkokin voi olla jotain kamalaa siirapilla kyllästettyä höttöä, mutta oletettavasti ei?

Miksi pitää olla kevyt versiona. En minä ainakaan käytä sellaisia, vaikka laihdutan. Nehän ovat aika pahojakin. Ennemminkin sanoisin, että pitää katsoa minkä verran niitä syö.

Olen kokeillut elämäni aikana kevyt versiot ja tavalliset. Mitään eroa lihomisen kannalta ei ole. Ihan varmasti niitä kevyt tuotteita tulee syötyä enemmän kuin normaalirasvaista.

Esim. juusto. kun ajattelee kevytjuustoa, eihän se edes maistu oikein miltään. Sitähän voi laittaa leivän päälle parikin viipaletta. Kun taas rasvaista juustoa riittää se yksi pieni viipale. Ei välttämättä tarvitse rasvaakaan leivän päälle.

Niin sitä mä vaan, että miksi nyt "laihdutat"? Eikö aina kannattaisi pistää elämäntavat kuntoon, jos lisäkiloja kertyy eikä pitää jotain laihdutuskuuria ja kituuttaa? Nimim. aloin syödä terveellisesti, en oo laihiksella, syön makkaraa yms. mutta annoskoot ovat kohtuullisia ja kumma kyllä kilot karisevat. Ja liikuntaahaan pitää aina harrastaa lisäksi.

Minusta kuulostaa perusterveelliselta ruokavaliolta. Ei taalla kukaan voi sanoa laihdutko silla, koska ei tiedeta sinun lahtopainoa eika liikkumisisa. Liity johonkin kiloklubiin tms, jossa saat selville nauttimasi kalorimaarat. Sitten vain pidat huolen, etta paivan kalorit jaavat vajaaksi.
Ja kuten ylla jo sanottiin, niin laihduta vain siten, etta jaksat loppuelamasi olla sellaisella ruokavaliolla. Kaikkea voi syoda jos syo kohtuudella, eika tarvi olla mitaan kevytversioita.

[QUOTE="alkup.";24539451]Omenat maistuu nyt kun omasta puusta niitä on niin paljon tullut.[/QUOTE]

No ei niissä sitten ole varmaan 50 kaloria per omena, jos ovat niitä pienikokoisia.

Jos tuolla laihtuu ja on hyvä olla, niin hyvä :) Tuosta ei voi oikein laskea kaloreita ja en tiedä paljonko kulutat, mä todennäköisesti joutuisin ainakin banaanit jättämään pois.

Yhteistyössä