Mitä mieltä. Äiti saa laillisesti rakastella oman biologisen poikansa tai tytön kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en koe oikeaksi tuota aatetta. Vasemmistoliitossa se lienee aika yleisesti noudatettu juttu, lienee..
"Kontula pitää täysi-ikäisten lähisukulaisten välisen seksin eli insestin kieltävää lakia nykyään tarpeettomana. Hänen mukaansa se ei ole asia, jota pitäisi säädellä lailla."

Anna Kontula – Wikipedia
Olenkohan ainoa, joka pitää tuota Anna Kontulaa mielisairaana ihmisenä. Kuka helvetti tuollaistakin hullua äänestää pedofiilien yms lisäksi.

Taidan olla vain alien tällä planeetalla. Ei se mene tämä homma nuppiin ei sitten muiden tyrkyttämänä tai itse kuinka vääntelee mielessään ja koettaa hyväksyä.
Luonnotonta.

Ja se mikä meidät erottaa eläimistä on se että olemme IHMISIÄ. Aarg. Meillä on aivot joilla ajatella järkeviäkin ratkaisuja. Miksi mennään koko ajan hullumpaan suuntaan?
No tästähän on tulos voodakko! Olemmehan eläimiä UGHUGH.

Miksi me ei vaan raiskata ihmisiä ja tehdä muuta viettiemme vietävissä :D

Voe voe.
Siis sä tarvit lakia siihen, ettet raiskaa ketään tai pane sukulaisiasi? Jännä.

Siis sä tarvit lakia siihen, ettet raiskaa ketään tai pane sukulaisiasi? Jännä.

Opettele lukemaan. Enkö juuri kertonut miten urpoja ihmiset on ettei osaa käyttää omia aivojaan? En ole laista puhunut, vaan ihmisten "kaikki käy" asenteesta.

Sitä paitsi, joo, kyllä. Joku järjestys tänne tarvitaan apinoiden kannalta. Joten laikikin on hyvä olla olemassa, jos siinä olisi enemmän järkeä monessakin asiassa.

Hyi helvetti, sääliksi käy noin ahdasmielinen ja sairas mieli. Homoseksuaallisuus ei vahingoita ketään, se on rakkautta siinä missä heteroseksuaallisuus. Sitä ei voi verrata MITENKÄÄN tähän aiheeseen, mutta sinä itse kärsit tuosta että vielä 2013 luvulla ajattelet noin.
Ei ole yhtää vähmemmän hirvittäbää vaikka onkin 2013 lukuvai onko se parempi kun e iole? niin se on aivan akuhistavaa se sellainen hombelisimi viai mikä se nyt oli josta tässä kirjoittaa joku joka on eri mieltä vai onko se erijuttu tai joku kuitenkin mikä on niin kuin paha vai kkei se ole vaionko. ei saa liikaa hombelielisteilla jos on lapsi tai vai kka aikuinenkin on silleen teeetä se hombelisteeraa tai jotain mikä on paha niinkun tai ainakin kai luulis niin.joku on kaniinikansa hompleteerannu eise ole pahatai sitlleen hyväkäänjuttu. Nyt suomi hetipois se semmonen homsteeraminenkun ei laki ole smmiinen tet saa.

Mielestäni kaksi ihmistä saavat tehdä mitä haluavat eikä sitä todellakaan pitäisi lailla kieltää. Säännöt nämä yhteiset pelisäännöt ovat OK. Jos kaksi ihmistä tekee asioita jotka eivät vahingoita muita ihmisiä on asia ihan selvä vaikkakin salassa nämä asiat kannattaa heidän välillään pitää, kun ei tiedä millaisia vähä järkisiä sekopäitä voi vastaan tulla opettamaan asioita väkivalloin. Joten ihan sama minulle mitä muut ihmiset keskenään tekevät. Onko se sinulta pois?

Kun asioita aletaan kieltää, sille pitää aina olla syy ja perustelu. Ilman hyvää syytä ei pidä kieltää mitään ja vapauden tehdä ja olla pitää aina olla ensisijainen tavoite yhteiskunnassa. Kun joku asia on tarpeellista kieltää, kielto on rajoitettava ja mitoitettava niin vähän vapauksia loukkaavaksi kuin mahdollista.

Kahden aikuisen sulassa sovussa harrastama seksi ei kuulu kenellekään muulle eikä loukkaa kenenkään muun oikeuksia. Jos lisääntyminen halutaan kieltää, niin kiellettäköön lisääntyminen, mutta seksiä ei tarvitse kieltää. Sitä paitsi nyky-yhteiskunnassa ei kielletä vammaisilta tai perinnöllisiä sairauksia sairastaviltakaan lisääntymistä, vaan sitä pidetään päinvastoin ihmisoikeutena. Tuntuisi siis oudolta alkaa vaatia lapsettomuutta insestipareiltakaan.

Kun asioita aletaan kieltää, sille pitää aina olla syy ja perustelu. Ilman hyvää syytä ei pidä kieltää mitään ja vapauden tehdä ja olla pitää aina olla ensisijainen tavoite yhteiskunnassa. Kun joku asia on tarpeellista kieltää, kielto on rajoitettava ja mitoitettava niin vähän vapauksia loukkaavaksi kuin mahdollista.

Kahden aikuisen sulassa sovussa harrastama seksi ei kuulu kenellekään muulle eikä loukkaa kenenkään muun oikeuksia. Jos lisääntyminen halutaan kieltää, niin kiellettäköön lisääntyminen, mutta seksiä ei tarvitse kieltää. Sitä paitsi nyky-yhteiskunnassa ei kielletä vammaisilta tai perinnöllisiä sairauksia sairastaviltakaan lisääntymistä, vaan sitä pidetään päinvastoin ihmisoikeutena. Tuntuisi siis oudolta alkaa vaatia lapsettomuutta insestipareiltakaan.
Mutta jos esim aikuinen teinipoika (18-19) nussii hottista äitiään, niin on parasta että käyttävät tupla ehkäisyä..

Itse en koe oikeaksi tuota aatetta. Vasemmistoliitossa se lienee aika yleisesti noudatettu juttu, lienee..
"Kontula pitää täysi-ikäisten lähisukulaisten välisen seksin eli insestin kieltävää lakia nykyään tarpeettomana. Hänen mukaansa se ei ole asia, jota pitäisi säädellä lailla."

Anna Kontula – Wikipedia
Pakkohan tuo on pitää asiana jota ei säädellä lailla, miten muuten saadaan syntymään uusia kansanedustajia ja hallituksen jäseniä?

No minä ja äiti naidaan aina kun mahdollista. Eikä siinä mitään kumpikin täysi-ikäisiä. Kaipa se on parempi kuin maksullinen nainen. Ainakin turvallista ja äidin pillu saa laskea spermat sisään. Äiti on ylipainoinen mut paras pillu mitä olen saanut

Yhteistyössä