V
"vieras"
Vieras
kerrotaan raamatussa tappamisestakin vaikka tappaminen on raamatun vastaista
Insestiä harrastettiin Raamatussa jumalan käskystä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;28740591:Onko logiikkasi siis se, että kannatat kaikkea, mitä et vaadi lailla kiellettäväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28740550:Porukalle ilmeisesti on ok, jos Pera 55v vähän rakastelee 18v tytärtään? Eihän siinä mitään hyväksikäyttöä ja painostusta ole... eikä toisen auktoriteetilla ole merkitystä...
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28740598:Totta, Vanhassa testamentissa. Tähän voisin perustella liirumlaarumit aiheesta, mutta ainoa mikä tässä kristittyjä sitoo on käsky siitä, että seksi kuuluu vain avioliittoon, ja avioliitto vain miehen ja naisen välille... eikä siis saman perheenjäsenten välille...
Nyt mä ennustan, että kohta alkaa taas keskustelu Raamatusta ja monen monta ihan ohi aiheen menevää kommenttia, joten ehdotan, että Raamatun osuus jätetään tähän![]()
Äläs nyt, mä melkein olin jo kyynisenä kirjoittamassa että "sodoma ja gomorra".Ensin sallittiin homous, sitten saa nähdä milloin äipät pääsevät laillisesti painamaan jälkeläisiään...ja aina joku keksii jonkun ihanan kauniilta ja järkevältä kuulostavan perustelun perversiolle.
Mä yritän pitäytyä nyt vain tässä yhdessä viestissä.
Äläs nyt, mä melkein olin jo kyynisenä kirjoittamassa että "sodoma ja gomorra".Ensin sallittiin homous, sitten saa nähdä milloin äipät pääsevät laillisesti painamaan jälkeläisiään...ja aina joku keksii jonkun ihanan kauniilta ja järkevältä kuulostavan perustelun perversiolle.
Mä yritän pitäytyä nyt vain tässä yhdessä viestissä.
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;28740643:Itsehän ehdotan, että mitään ei koskaan pidä dekriminalisoida, vaan päinvastoin lainsäädäntöä pitää laajentaa yhä uusille elämänalueille. Lailla pitäisi kieltää ainakin pettäminen parisuhteessa, rumat puheet, epäterveellisen ruoan mättäminen, huonot tv-ohjelmat, nasaaliääni, selluliittiperseet yms yms. Listahan on loputon!
Tällä logiikalla myöskään kannibalismi ei ole epänormaalia eikä luonnotonta. Sitähän esiintyy erittäin monilla eläinlajeillakin.
Tällä logiikalla myöskään kannibalismi ei ole epänormaalia eikä luonnotonta. Sitähän esiintyy erittäin monilla eläinlajeillakin.
Suomessa kannibalismi on hautarauhan rikkomisen varjolla kiellettyä. Muuten se ei ole käsittääkseni kiellettyä.
Mut jos syö vaan vaiks käden? Eikä siis tapa sitä syötävää kaveria?
Suomessa kannibalismi on hautarauhan rikkomisen varjolla kiellettyä. Muuten se ei ole käsittääkseni kiellettyä.
Piti sanomani: Monilla kehittyneillä, älykkäilläkin eläinlajeilla. Kuten ihmisapinoilla, delfiineillä, hevosilla.
Esimerkiksi bonobot, ihmisapinoista älykkäimmät, eivät juuri muuta teekään kuin homoilevat ja lesboilevat![]()
Niin ja varmaan samalla tulevat kuksineeksi äitiään, tätejään ym. Joillakin eläinlajeilla on myös mukava tapa juoda toisen pissaa ym.