Mitä miehet haluavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias nainen

Vieras
Olen kolmekymppinen nainen, mieheni on muutaman vuoden vanhempi. Seksimme on hyvää, kiihkeää ja sitä on joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Seksi on hyvää, mutta ehkä melko "tavallista". Mitä erityistä voisin keksiä mieheni ilahduttamiseksi vuoteessa? Hän ei itse mitään pyydä, mutta tiedän, että hän kyllä ilahtuisi, jos jotain villiä keksisin...:)
Kertokaa siis miehet ja naiset, mitä muuta siellä sängyssä voi tehdä, kuin naida viidessä yleisimmässä asennossa ja harrastaa suuseksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias nainen:
Olen kolmekymppinen nainen, mieheni on muutaman vuoden vanhempi. Seksimme on hyvää, kiihkeää ja sitä on joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Seksi on hyvää, mutta ehkä melko "tavallista". Mitä erityistä voisin keksiä mieheni ilahduttamiseksi vuoteessa? Hän ei itse mitään pyydä, mutta tiedän, että hän kyllä ilahtuisi, jos jotain villiä keksisin...:)
Kertokaa siis miehet ja naiset, mitä muuta siellä sängyssä voi tehdä, kuin naida viidessä yleisimmässä asennossa ja harrastaa suuseksiä?

käy miehesi palleihin kiini, kun hän laittaa kahvia, riivi häneltä housut jalasta ilman ennakkovaroitusta ja ime kulli nieluun asti, kerro kuinka haluaisit, että hän ja joku ventovieras naivat sinua yhdessä, kuvaile, mitä se vieras tekisi sinulle, kerro, kuinka haluaisit katsella, kuinka hän panee toista naista ja että haluaisit juodä hänen spermansa sen vieraan naisen pillusta - ole rietas!!!