Suuseksin tekniikasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lips

Vieras
On varmaa ollu usein aihe esillä.. Mutta wapilla en jaksa selata... Jos joku osaisi neuvoa edes vähän suuseksin tekniikkaa, mielelläni tekisin miehellenikin hyvää näin, kuten hän minulle.. Ongelma vain on se että laittaessani suuhun edes liian isoa leivänpalaa, tulee oksennusrefleksi, enkä millään haluaisi että mieheni kokee itsensä vastenmieliseksi. En ole milloinkaan antanut suuseksiä juuri tämän takia. No suukotellut ja hyväillyt huulillani olen, mutta myös kysyessäni mieheltäni mitä hän haluaisi minun tekevän, vastaus on ihan mitä vaan. Pöh. Eli kysymykseni on gallup-muotoinen ja teille miehet! Mikä tuntuu parhaimmalta suuseksissä? Onko se imeminen, nuoleminen, jne. Vai mikä? Haluaisin tietää niin voin (hehheh) harjoitella etukäteen etten ala oksentaa.. Sillä se ei varmaankaan millään lailla nostaisi tilanteen tunnelmaa.. ;)

ota kunnon ote kullin varresta, nuole pitkin pusseista terskaan ja välillä nuppi suuhun ja kova imu, runkkaa kädellä kokoajan ja mies on myyty, jos tulee spermaa, etkä voi niellä, ei miestä haittaa, vaikka annat tulla naamallesi, päinvastoin.

Yhteistyössä