petollinen vai ei????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naikkonen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naikkonen.

Vieras
pakko kirjoittaa ja purkaa omaa pääkoppaansa ja auttaa saa...
tilanteeni on tälläinen olen avoliitossa ja lapsikin on siunaantunut ja perhe elämämme on mielestäni kunnossa ja seksiäkin löytyy ehkä pikkuisen vähemmän mitä suhteemme alussa. yhdessä olemme kulkeneet kohta seitsemän vuotta, silti tuntuu että se ei riitä minulle. olen mennyt ihastumaan työpaikallani olevaan mieheen ja välillämme on selvästikkin jotain. olemme jopa puhuneet yhteisestä yöstä ja leikitelleet ajatuksella millaista seksi olisi meidän välillämme.
seksiä ei kuitenkaan vielä ole ollut mutta kiihkeitä suudelmia kyllä.
nyt en kuitenkaan saa tätä miestä mielestäni ja olen jopa harkinnut että viettäisin yhden ainoan yön hänen kanssaan ja jatkaisin sen jälkeen omaa elämääni perheeni kanssa normaalisti ja tämä mies omaansa, sillä hänelläkin on perhe. olen jopa miettinyt itselleni eri syitä minkä takia voisin tehdä tämän syrjähypyn. esim. olen 25v. ja haluaisin viettää yhden yön villinä sinkkuna ja harrastaa äärettömän kiihkeää ja villiä seksiä "tuntemattoman" miehen kanssa ja jättää se kertaan ja palata äidin rooliin ja suhteeseemme oman mieheni kanssa joka on aivan kultainen ja ihana,enkä koskaan usko että hän tekisi minulle näin mitä itse suunnittelen. kertokaahan oletteko oleet samanlaisessa tilanteessa ja miten siitä selvisitte?? annoitteko tunteiden viedä vai kuuntelitteko järjen ääntä päänne sisällä??

Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen.:
olemme jopa puhuneet yhteisestä yöstä ja leikitelleet ajatuksella millaista seksi olisi meidän välillämme.
seksiä ei kuitenkaan vielä ole ollut mutta kiihkeitä suudelmia kyllä.

annoitteko tunteiden viedä vai kuuntelitteko järjen ääntä päänne sisällä??

Eikös tässä tapauksessa tuo "järjen äänen kuuntelu"-vaihe ole jo ohitettu? Puolisosi näkökulmasta pettäminen on jo tapahtunut. Nyt on kysymys enää vain siitä, miten raskaasti aiot pettää...

Tjaa, oletko varma, että unelmasi villistä seksistä toteutuvat? Saattaahan olla , että kumppanilla menee tositilanteessa "pupu pöksyyn" ei seiso jne. Usein mielikuvat ovat paljon voimakkaampia, kuin tosi tilanne - muistapa tämä.

Älä suotta anna pedolle pikkusormea enempää kuin jo olet. Ei se oikeasti mene niin, että kun saat kerran käydä vieraissa, halu helpottaa ja yksiavioisuus taas maistuu. Homma lipeää käsistä, koska seuraava kerta pettää on jo helpompi. Noidankehä on valmis.

Käytä voimavarasi oman suhteen piristämiseen ja vaadi sitä myös mieheltäsi. Pidä mielessä, että ihminen on yksiavioinen vain päätöksen kautta ja sen pitäminen vaatii usein työtä.

Tärkeimpänä pointtina pidän kuitenkin sitä, että pelaat liian suurilla panoksilla. Teillä on lapsia, jotka kärsivät kaikkein eniten ja traumoittuvat jos jäät itsekkäistä seikkailuistasi kiinni tai morkkiksen koyrissa päätät asian tunnustaa. Haluatko ottaa tuollaisen vähäpätöisen asian takia sen riskin, että kotisi hajoaa ja lapsesi ovat sinun syystäsi avioeroperheen kasvatteja.

Kuka sanoi, että suhteen liekin ylläpitäminen olisi helppoa. Käytä edes puolet siitä ajasta mitä käytät "ihastuksesi" miettimiseen koittamalla elävöittää omaa suhdettasi mieheesi. Jos ei muuten niin lastesi takia.

Kannattaa miettiä vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja aviomies71:
Älä suotta anna pedolle pikkusormea enempää kuin jo olet. Ei se oikeasti mene niin, että kun saat kerran käydä vieraissa, halu helpottaa ja yksiavioisuus taas maistuu. Homma lipeää käsistä, koska seuraava kerta pettää on jo helpompi. Noidankehä on valmis.

Käytä voimavarasi oman suhteen piristämiseen ja vaadi sitä myös mieheltäsi. Pidä mielessä, että ihminen on yksiavioinen vain päätöksen kautta ja sen pitäminen vaatii usein työtä.

Tärkeimpänä pointtina pidän kuitenkin sitä, että pelaat liian suurilla panoksilla. Teillä on lapsia, jotka kärsivät kaikkein eniten ja traumoittuvat jos jäät itsekkäistä seikkailuistasi kiinni tai morkkiksen koyrissa päätät asian tunnustaa. Haluatko ottaa tuollaisen vähäpätöisen asian takia sen riskin, että kotisi hajoaa ja lapsesi ovat sinun syystäsi avioeroperheen kasvatteja.

Kuka sanoi, että suhteen liekin ylläpitäminen olisi helppoa. Käytä edes puolet siitä ajasta mitä käytät "ihastuksesi" miettimiseen koittamalla elävöittää omaa suhdettasi mieheesi. Jos ei muuten niin lastesi takia.

Kannattaa miettiä vielä.

Anna palaa vaan!!

Täällä hieman samoja miettiva 25v nainen, 4v yhdessä josta 1v naimisissa, seksielämä ihan ok, mutta tekisi mieli isoa munaa ja seikkailua. Meillä ei lapsia. Toisaalta pelottaa seuraukset ja omantunnontuskat...olen aika herkkä ihminen toisaalta.

Taas an kirjoitettva tuo sama otsikko. Mieti tuota ja tarkkaan!! ITse siis petin ja kaduin sitä monta vuotta, elämä olisi ollut paljon helpompaa ilman sitä jännää mutta helvetin tyhmää mokaani.

Niin ja toistettava tämäkin, mita pariterapian ekspertti sanoi: elä kerro uskottomuudestasi vain että keventäisit huonoa omaatuntoasi, pidä mölyt mahassasi ja kärsi itse/yksin, eläkkä kiusaa partneriasi seikkailun takia. Tietty jos sivuhypystä muodostuu suhde jonka takia halua erota, eri juttu.

Jokainen oppii kuitenkin omista kokemuksistaan eniten, mutta kannatta yrittää kuunnella toisten kokemuksia ja miettiä. Yrittäkää olla kypsempiä mitä onkaan kun on vielä vain 25v ja nuorempi. Ei pahalla, kokeneena ja tarpeeksi montaa mokaa kokeneena voin sanoa noin.

Alkuperäinen kirjoittaja kokkooo:
Täällä hieman samoja miettiva 25v nainen, 4v yhdessä josta 1v naimisissa, seksielämä ihan ok, mutta tekisi mieli isoa munaa ja seikkailua. Meillä ei lapsia. Toisaalta pelottaa seuraukset ja omantunnontuskat...olen aika herkkä ihminen toisaalta.

Miksi ihmeessä et ottanut isomunaista ukkoa?? Ihmiset menee naimisiin ja alkaa heti haikailemaan jotain muuta. Eiks noi kannata miettiä etukäteen?? Tuskin ukkos muna on pienentynyt yhden aviovuoden jälkeen tai sitten olet kuohinut äijän perusteellisesti.

Ja Minnamari miettii niinkuin tuohon teini-ikään kuuluu vastuutuntoisesti lapsia, jotka kärsivät täysin syytöminä eniten! Hyvä! Jatka samaa rataa! Olen joutunut vierestä seuraamaan mitä tälläinen skenario tekee skideille. Ei hyvä! Kun on saattanut lapset maailmaan prioriteetit muuttuvat( ainakin pitäisi!). Ymmärrät tämän joskus.

Onko se näin: Iso muna=hyvä mies, kuuma pillu=hyvä nainen??????

Sen kuvaa saa joskus elliä lukiessa. Onko tosiaan hyvän ihmisen määritelmä supistunut siihen minkälaiset sukupuolielimet ihmisellä on??

Ei sellaisilla ihmisarvoilla pitkälle pötkitä suhteessa! Seksi on toki tärkeä liimaa suhteessa, mutta jää tosi vaikeuksien kohdalla prioritoidessa taka-alalle. Elämä ja ihmiset on niin paljon muutakin. Etsiikä aitoa elämää ja ihmisiä, ei munia tai pilluja!

Yhteistyössä