ei jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Kyselempä nyt täältäkin...Olen kutakuinkin lopen uupunut, turhautunut etc. seksielämäämme. Kaikki aloitteet kuinka tahansa toteutettuina valuvat hiekkaan. En mielestäni kuitenkaan painosta asiassa. Aiheesta on yritetty puhua, mutta laihoin tuloksin.
Viimeksi harrastimme seksiä puoli vuotta sitten.
En yritä puollustella itseäni mutta mielestäni ollen ihan hyvä mies, vaikkakaan en hirveän varakas.
Niitä perinteisiä ehdotuksia kuten ""kotitöihin ym.osallistuminen"" ja ""huomioiminen"" etc. on turha ehdotella(on kunnossa), mutta muita ajatuksia voisi heittää...?

Oletko muistanut kehua vaimosi ulkoista olemusta? Osoita hänelle, kuinka ihana nainen hän on ja miten paljon häntä haluat. Entä tiedätkö, millaisesta seksistä hän pitäisi? MIllaisia toiveita hänellä on asian suhteen? En usko että sinussa mitään vikaa ole, olet varmasti ihan hyvä mies, olette vain jostakin syystä vieraantuneet toisistanne ja se kipinä pitäisi nyt löytyä uudelleen. Muuta keinoa ei käsittääkseni ole kuin avoin keskustelu asiasta, älä anna hänen pakoilla asiaa vaan ota ongelma rohkeasti esille. Et voi olla hänen ajatustenlukija ja niin kauan kun et tiedä mistä kiikastaa, asiat eivät myöskään korjaannu. Onnea teille molemmille, hienoa että haluat yrittää.

Minä olin vähän samanlainen ,mutta sitten aloin ostella kauniita alusvaatteita ja oloni alkoi tuntua aivan ihanalta haluni heräsivät ja mies ymmärsi kehua uutta olemustani. Rahaa kyllä meni mutta väliäkö sillä.Ennen laitoin rahat lapsiin ja kaikkeen muuhun,mutta en enää.

Olen tehnyt myös tuollaista, mutta meillä on iso ongelma toisin päin eli mies ei halua. Nytkin on taas muutama kuukausi vierähtänyt eikä hän suostu puhumaan koko asiasta. Minä en jaksaisi tälläistä, kun itse koen olevani näin keski-ikäisenä vielä parhaassa vireessä ja nyt se kuluukin näin.

Yhteistyössä