Relaatio 1106

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi nonnanoppa!
Ihan samat sanat on ympärillä: Rambo, salaisuus, kultaharja ja Venny Helen.
Onhan Jiikoo tuon jälkeen laatinut ainakin yhden rellun, ja loistanut nopeimmalla ratkaisuilla, mut eipä vaivaudu omia relluja seuraamaan. Eli tiedetään, et rellujen kanssa on edelleen tekemisissä. Täytyypä laittaa Jiikoon rellut boikottiin!!
Tuota 904 en ole edes aloittanut.
Kun en ole tehnyt koskaan omaa rellua en tiedä miten nämä toimii, mutta eihän numerot ja viivat aina täsmää kuitenkaan. Ne siis ei selvästikään tule automaattisesti, eli virheitä voi hyvinkin tekevälle sattua. Tämä kuitenkin täysi mysteeri siksi, että viivat on samat kuin alun perin, vihjesanat on samat kuin alun perin, mutta ratkaisu ei kuitenkaan sitten ole sama kuin tähän asti - eikä se ole muuttunut kenelläkään jolla on jo rellu valmis. Täysin hämärää.

Tottakai virheitä sattuu, alustakin temppuilee, mut kyllähän laatijat (ainakin vanhat tutut) ilmoittelee jumeista ja auttelevat vinkeillä. Mulla ei riitä älypallo rellujen laatimiseen, ja pidänkin tätä mukavana ajanvietteenä, ja tottakai olen kiitollinen rellujen laatijoille ja tietty Kimmolle!!
Tässä on ainoastaan hämärää se, ettei Jiikoo ole selvittänyt mikä tossa mättää, Mur!!

Tottakai virheitä sattuu, alustakin temppuilee, mut kyllähän laatijat (ainakin vanhat tutut) ilmoittelee jumeista ja auttelevat vinkeillä. Mulla ei riitä älypallo rellujen laatimiseen, ja pidänkin tätä mukavana ajanvietteenä, ja tottakai olen kiitollinen rellujen laatijoille ja tietty Kimmolle!!
Tässä on ainoastaan hämärää se, ettei Jiikoo ole selvittänyt mikä tossa mättää, Mur!!
Onko kukaan kysynyt suoraan Kimmolta apua?

Kimmo ystävällisesti ja kärsivällisesti pitää rellu alustaa, niin eiköhän rellun laatijan pidä itse selvitellä rellujensa ongelmat!! Alustassa toki voi olla häikkää, mutta edelleenkin rellun laatijan pitää se tänne ilmoitella! Juu, ei heru ymmärrystä Jiikoolle!

Joo, ymmärrän tuskasi. Tää on vielä tosi turhauttava ongelma tässä kohtaa, koska se on ihan käsittämätön. Mitkä sanat sulla siihen yhdistyy, onkohan nekin nyt jotenkin muuttunut?

Mullakin on muutamia relluja joihin en saa vastausta, ja siispä ne jumittaa jostain yhdestä sanasta. Esim rellut 904 ja 880 myös Jiikoon, molemmista puuttuu 1 sana eikä saa ratkaistua. Välillä yritän huudella näille tekijöille uusien rellujen ketjuissa, että voisko auttaa vanhassa, mutta ei oo toistaseks onnistunut.
Mulla olis 904 ja 880 valmiina, voin auttaa, jos kerrot, mitä puuttuu.
-Tigger

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Kopioin omalla luvalla relaatio 1198 viestiketjusta:
Jiikoo!
Tohitko selvittää relaatiosi 1106 Muumibuumista 2.2. useaan kertaan kysytyn kohdan; Rambon talli: Kultaharjan salaisuus. Siis miksi tuo ei siihen enää käy? (tää on mun viesti 🐧)

Moikka
kyllä sen pitäisi käydä. editorissa se ainakin on näin: Rambon talli: Kultaharjan salaisuus
-Jiikoo

Mulla näkyy kirjainten määränä 7-7-14-11 eli ei kyllä tuo mene. Ihme juttu. (tää ei oo mun viesti)

terkuin; 🐧

Kopioin omalla luvalla relaatio 1198 viestiketjusta:
Jiikoo!
Tohitko selvittää relaatiosi 1106 Muumibuumista 2.2. useaan kertaan kysytyn kohdan; Rambon talli: Kultaharjan salaisuus. Siis miksi tuo ei siihen enää käy? (tää on mun viesti )

Moikka
kyllä sen pitäisi käydä. editorissa se ainakin on näin: Rambon talli: Kultaharjan salaisuus
-Jiikoo

Mulla näkyy kirjainten määränä 7-7-14-11 eli ei kyllä tuo mene. Ihme juttu. (tää ei oo mun viesti)

terkuin;
No toimiiko sulla? Mulla ei...

Nyt on pakko kysyä apua:
1.1
asiakas-sarja 2
1.3
pappa raja 4 5 5 (palindromi ei aukea)
1.4
kymppi luode 6 4
2.1
palm oikea 10 (väliviiva)
2.3
matt 4 4
3.3
hemu-risti 16
3.4
laiva vasen 6 8

Viimeksi muokattu:
Vieläkös tähän relaatioon saisi apuja, kun näyttää jäävän 3 sanaa vaille.

3.3 ruudussa oikealla AhKu 8 7 ja siitä jatko 5 7 yhdistyy Vi
3.4 ruudussa yläoikealla Ta ja Vi yhdistävä 4 5

Näihin jos löytyisi vinkkejä vielä kenelläkään?