Miehet, mitä mieltä suuseksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yötä vastaanottamaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yötä vastaanottamaan

Vieras
Täällä kolmekymppinen nainen kyselee teiltä miehiltä mielipiteitä suuseksistä, lähinnä sen antamisesta. Exäni tykkäsi antaa minulle suuseksiä mm. kiihottamalla "sieltä" ja sen ansiosta sain aina helposti orkut. Olen tavannut uuden kaiffarin joka jollain tavoin tuntuu vierastavan tätä puuhaa. Kerran vihjailin hänelle että tykkäisin kovin jos hän tekisi niin. Niin hän sitten tekikin mutta vain sen kerran.
Minä kuitenkin tarvitsen kiihottuakseni riittäväsi hyväilyä, enkä oikein koe sitä nyt saavani.
Tuli sellainen olo, että eikö hän pidä kyseisestä puuhasta vai mikä mahtaa olla? Mahtaako kokea asian jotenkin vastenmielisenä? Exän kanssa asiat sujuivat aivan eri lailla. Mutta tietysti pitkässä liitossa oppii tietämään mistä toinen pitää.
Tämä seurusteluni on vasta alussa, voi olla alkujännitystäkin, mutta hän on kyllä ensimmäinen mies jota pitää pyytämällä pyytää tähän hommaan. Ja jollet pyydä, mitään et saa. En oikein vielä tässä vaiheessa osaa ottaa asiaa puheeksikaan, mietin vain synkkää tulevaisuutta jos tämä nautinnonlähteeni minulta evätään. Kertokaa miehet asiallisia mielipiteitänne ja miten saisin asian ratkaistua mahdollisimman hienovaraisesti.

Ei siinä tarvitse olla hienovarainen. Jos luulet että et voi elää ilman suuseksiä niin sinun pitää rohkeasti vain kysyä mikä on ettet sitä saa.

Jos miehesi on jostakin syystä sellainen että hän ei sitä halua antaa niin pyydä, pyydä uudestaan ja vielä kerran uudestaan. Jos lopputulos on aina sama: yksi kerta ja sitten loppu niin vaihda miestä.

Itse en voi ymmärtää miehiä jotka ei anna suuseksiä. Onhan jo yksistään naisentuoksu joka huumaa ennenkuin on vielä kieltä ulos saanut:)

Mulla on vähän samanmoisia kokemuksia... miehiä on ollut, vaikken ole aiemmin kunnolla seurustellutkaan (nyt siis toista vuotta ihanan miehen kanssa), mutta heitä voisi sitten varmaan kutsua runollisesti rakastajiksi - moni sukelsi antamaan kielihoitoa heti pyytämättä.

Poikaystäväni taas on aina ollut vähän varovaisempi. Suhteen alussa sain oraalia ihan pyytää, tai iskin värkkini poikaparan naamalle :) vinkki on mennyt perille! Kun hän tekee sitä, kerron moneen kertaan miten hyvälle se tuntuu - ja vielä jälkikäteen. Suuseksi saa minut ihan villiksi, ääntelen kovaa ja kiemurran, joten sekin toimii kannustimena. Kun hän on tajunnut miten paljon siitä pidän, on hän alkanut tehdä sitä ilman pyyntöjäkin.

Samoin pidän erittäin paljon hänelle saman ilon tuottamisesta ilman mitään vastapalveluksia :)

Jos naisen mahla tuntuu inhottavalle, taidat olla homoseksuaali. Onkin parasta siis keskittyä siihen "tikkarien" nuolemiseen.....Kokeile sellasta pari päivää pesemättä ollutta sissijuusto-pötkylää :=)

Vastaan alkuperäiselle, vaikka nainen olenkin. Edellisessä suhteessa minulla oli myös ongelmana, että suuseksiä jouduin pyytämällä pyytämään. Mies kyllä toisinaan antoi suuseksiä, mutta hän ei selvästikään pitänyt siitä samalla tavoin kuten aiemmat poikaystäväni. Sekä suuseksin laatu että määrä pysyi vähäisenä, vaikka kuinka kerroin hänelle miten siitä tykkään ja miten hän voisi nuolla. Lopulta kyllästyin koko touhuun, sillä suuseksin antaminen oli hänelle selvästikin ikävä velvollisuus. Uskoisin, että nainen kyllä vaistoaa, pitääkö mies nuolemisesta vai ei. Oma veikkaukseni olisi, että varmaan aika pieni osa miehistä ei vaan tykkää antaa suusesksiä mutta enemmistö kyllä pitää siitä....?

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Ei siinä tarvitse olla hienovarainen. Jos luulet että et voi elää ilman suuseksiä niin sinun pitää rohkeasti vain kysyä mikä on ettet sitä saa.

Jos miehesi on jostakin syystä sellainen että hän ei sitä halua antaa niin pyydä, pyydä uudestaan ja vielä kerran uudestaan. Jos lopputulos on aina sama: yksi kerta ja sitten loppu niin vaihda miestä.

Itse en voi ymmärtää miehiä jotka ei anna suuseksiä. Onhan jo yksistään naisentuoksu joka huumaa ennenkuin on vielä kieltä ulos saanut:)

Oikein, sopivan lämpimässä tilanteessa sanot vaan reilusti että pitäisit jos hän nuolisi sinua, ei siinä sen kummempaa tarvita. Kaikilla meillä on mieltymyksemme.

Jos taas hän ei asiaan lämpene, kysyt reilusti että miksi. Kyllä siinä vaiheessa jo pitää pystyä aikuisen puhumaan mistä tahansa jos pöksyt on jo viskattu nurkkaan :)
Ehkäpä hän tuntee siinä tilanteessa kokemattomuutensa, ei kerta kaikkiaan tiedä mitä pitää tehdä.

Oi miten ihana on se naisen tuoksu joka tulee nenään ja saa veden kielelle.
On niin ihanaa "soittaa" yhdessä, tai suorastaan säveltää vartaloiden sinfoniaa.
Tuntea miten iho värähtelee ja vastaa lähteviin viesteihin...........ihanaa...

Eihän mies voi mitenkään olla sitä tekemättä.......miten ihmeessä........nam nam.

Tilannehan on niin, että jos nyt et saa niitä kielikylpyjä, et kyllä tule saamaan niitä häneltä koskaan myöhemminkään ja ei kun vaihtoon.......

Mielestäni hyvän suhteen spontaaniin seksiin ei tarvitse mitään pyytää, pyytää uudestaan ja vielä kerran uudestaan. Hyvässä suhteessa voi vaistota ja huomata muutoinkin toisen toiveet. Elekielikin puhuu paljon.

Seksin ja hyväilyjen pitää ainakin itselleni tulla vapaaehtoisesti. Väkisin on aina väkisin, myös nuoleminen tuntuu siltä, ellei se tule pyytämättä. Mielummin vaikka muuta kunnon rakastelua, kuin yksi varovainen kielen kärjellä lipaisu ihan vain sen vuoksi, että onhan sitä suuseksiäkin annattava, että kaikki olisi OK!

Kun paljon puhutaan miesten seksitaidoista ja miten iso voi tuntua paljon paremmalta, niin enpä ole naisten monesti huomannut kertovan, millaiselta tuntuu hyvä, miehen antamana suuseksi. Vaan onpa siinäkin selviä eroja. Veikkaisin, että jopa enemmän on eroja suuseksitaidoissa. Eikä se välttämättä ole kokemuksesta kiinni, vai onkohan sittenkin.

Yritän nyt antaa sitten asiallisen vastauksen. Kannattaa kokeilla alapään karvojen ajelua. Jos se ei tepsi, niin sitten en kyllä tiedä mikä auttaa. Se ainakin vetoaa minuun miehenä.

Mikäpä hänessä! Mahottoman mukava juttu!
Ja vaikka miten päin ja...
Edellyttäen, että oot käyny pesulla ennen sitä.
Voisin tehhä sitä vaikka joka päivä, vaikkoonki jo yli 50 ;-)

Voi P.....e! On se niin väärin! Mun muija taas ei ymmärrä mitään hyvän päälle, ts. häpeää koko touhua ja pelkää kait sitä että joutuu tekemään samoin minulle, vaikkei ole 46-vuoden ikään mennessä sitä oppinut. Itse olen ollut hulluna pimpin nuolemiseen 18-vuotiaasta asti! Minut opetti silloin siihen yli 20-vuotta vanhempi naapurin rouva, joka todella osasi nauttia seksistä!! Minua ei haittaa karvat, kunhan tavara on pesty. Oikeastaan mitä karvaisempi sitä himottavampi ja mukavampi antaa suuseksiä. Iskispä vaimokin joskusta "värkkinsä" naamalleni...

Kokemukseni ei ole valtaisan laaja, mutta kaikki miehet joiden kanssa olen olen ollut intiimisuhteessa ovat antaneet ihan pyytämättä suuseksiä - toiset useammain ja innostuneemmin, toiset varmaan van tavan vuoksi. Onhan se eräänlainen hyvän rakastajan tavaramerkki.

Kokemukseni perusteella minusta tuntuu, että suuseksissä on toellakin kyse käsialasta. Vaikka mies olisi muutoin tehokas ja intohimoinen, hän ei jostain syystä vain osaa kiihottaa suullaan ja kielellään enempää kuin kutituksen verran. Tai on jotenkin jäykkä ja mielikuvitukseton heti kun painaa päänsä naiseen. Yksitoikkoinen mekaaninen suuseksi ei kiihota kuten ei hinkkaava koskettelukaan.

Suuseksi ilmentää miehen herkkyyttä ja nautinnon halua. Verrannollista varmaan siihen, että toinen hotkii courmet ateriankin maistamatta mitään ja toinen kokee jokaisen suupalan nautinnon.

Lisäksi miesten huulet ja kieli ovat erilaisia. Kuten tiedämme jokainen suuteleekin vähän eri tavoin, niin samoin suuseksi voi kiihottaa ja viedä hurmioon kuin polttava suudelma. Miehet, jotka pitävät suutelemisesta ja ovat siinäkin mielikuvituksellisia, pystynevät parhaaseen suuseksiin. Pikanttina lisä herkät sormet, niin taivaallisen ihanaa.

Mielestäni suuseksiä ei voi toiselle oikeastaan neuvoa. Parhaiten tämän taidon muuten osasi impotentiksi tullut mies. Hänellä ei ollut mitään kiirettä!

Alkuperäinen kirjoittaja mimi:
Lisäksi miesten huulet ja kieli ovat erilaisia. Kuten tiedämme jokainen suuteleekin vähän eri tavoin, niin samoin suuseksi voi kiihottaa ja viedä hurmioon kuin polttava suudelma. Miehet, jotka pitävät suutelemisesta ja ovat siinäkin mielikuvituksellisia, pystynevät parhaaseen suuseksiin. Pikanttina lisä herkät sormet, niin taivaallisen ihanaa.

Mimi, en tiedä, mitä mahdoit tarkoittaa herkillä sormilla, mutta itse kun pääsen imemään klitsaria, tapaan painaa yhden sormen pillunaukkoon ja toisen pyllyyn niin syvälle kuin se menee. Eipä ole kukaan jäänyt tulematta ja ovat monet sanoneet aivan uudeksi kokemukseksi - sen jälkeen kun ovat kyenneet taas puhumaan...

jeppe,
ihanko noin, aina? Toivottavasti sinulla on puhtaat kynnenaluset, ainakin ennen kuin siirryt oitis ruuanlaittoon. Olisi varmaankin pitänyt kirjoittaa: pikanttina lisänä vähintäinkin normaalin puhtaat ja herkät sormet. Useimmlla tuntemillani miehillä kyllä sellaiset ovat.

Kiitos asiallisista vastauksistanne! Pitää tosiaan ottaa asia rohkeasti puheeksi ja pyytää suuseksiä. Kerran jo teinkin niin että annettuani hänelle suuseksiä sanoin lopetettuani että hänen vuoronsa. Viesti menikin perille, vielä kun viihtyisi puuhassa sen aikaa että ehdin lämmetä :) Kerroin hänelle myös kuinka hyvältä se tuntui, jos vaikka rohkaistuisi siitä. Jään odottamaan seuraavaa kertaa, toivon ettei enää tarvitsisi erikseen pyytää..mutta pyydän varmasti ellei muuten onnistu. Tai kuten te miehet ohjeistitte, ellei puuhasta tule mitään, vaihtoon vaan! :) Ilman en aio olla. Tekee hän sitä sitten mielellään tai ei, minullakin on oikeus nauttia. Hänkin nauttii antamastani suuseksistä, miksen minä saisi samaa kohtelua häneltä?

Mielestäni miehen naiselle antama suuseksi on erottamaton osa hyväilyä ja rakastelua, kun huomaa naisen syttyvän tästä käsittelystä. Rakastelussahan on kyse läheisyydestä, toisen tarpeiden huomioimisesta sekä mielihyvän tuottamisesta tälle.Asian suhteen ei tarvitse olla kovin hienovarainen. Mies vaan selinmakuulle, koska siitä on helppo polvistua miehen päälle 69-asentoon ja istua tämän naamalle. Siinä ei pääse miehen niska väsymään, ja kieli ja sormet saavat enemmän liikkumatilaa.

Yhteistyössä