Mitä miehelle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv29
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv29

Vieras
Täyttää 30v ja pitäisi keksiä jotain... pää on totaalisen tyhjä. Antakaa jotain vinkkejä.

Ei kuitenkaan mitään ns. kahdenkesken juttuja, illallista tms. Eikä lahjakorttia. Vaan jotain konkreettista.

Harrastaa paljon urheilua, mutta on töissä urheiluvälineliikkeessä, joten ostaa sieltä itselleen kaiken tarvittavan. Ostaa sieltä myös paljon vaatetta itselleen.

Taskumatteja tai tupakansytyttimiä ei tarvitse.

Ainut mitä itse olen miettinyt on videokamera, mutta onko se tyhmää koska se lahja olisi tavallaan myös minullekin? Toisaalta sellaisen me tarvitsisimme. Vanha kun on VANHA. Mutta en tiedä mikä on hyvä videokamera? Siis oikein oikeesti hyvä.

Antakaa jotain vinkkejä... alan olla epätoivoinen.

Onks teille tulossa esikoinen? Siis jos tuo nimimerkkisi rv29 tarkoittaa sitä mitä mie luulen sen tarkoittavan?
Mie ostin kerran miehelleni lahjaksi Isän käsikirjan, ja hän oikeasti mielissään.
Ääneen nauroi, kun luki kirjaa... ja naureskelee yhä, kun sitä välillä aina selailee.

Siis käyhän se toki lahjaksi, vaikkei esikoinen oiskaan tulossa... mitä mie höpäjän :o :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Onks teille tulossa esikoinen? Siis jos tuo nimimerkkisi rv29 tarkoittaa sitä mitä mie luulen sen tarkoittavan?
Mie ostin kerran miehelleni lahjaksi Isän käsikirjan, ja hän oikeasti mielissään.
Ääneen nauroi, kun luki kirjaa... ja naureskelee yhä, kun sitä välillä aina selailee.

Siis käyhän se toki lahjaksi, vaikkei esikoinen oiskaan tulossa... mitä mie höpäjän :o :ashamed:

Joo kolmas lapsi on tulossa. Ei nuo tuontyyppiset kirjat oikein kolahda tuohon mieheen. Enkä toisaalta tahtoisi, että se lahja ois mitään sellaista missä vauva olisi ns. välikätenä. Lapset saa antaa isälle sitten lisäksi jotain tietysti mitä hankitaankin.

Yhteistyössä