Mitä askarrella kerholaisten kanssa äitienpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla ens viikolla kerhon pito (4-6v) ja pitäis vähintään kortti tehdä äitienpäiväksi. Mieluummin jokin pieni lahja.
Pää ihan tyhjä. Antakaa jotain ideoita..
Mitä teidän lapset on tehneet äitienpäiväksi koulussa/kerhossa?

Maalatkaa kukkaruukku ja ostakaa sinne sitten joku orvokki tms.
Sellanen perussavinen kukkaruukku ja jotain vedenkestäviä maaleja - en tiedä nimiä.

Olen teettänyt 5-vuotiaille itse tällästä.

WC-paperirullasta kukka : tarvitaan wc-paperi rullan hylsy, vihreää kartonkia ja värillisiä kartongin palasia.

Vihreä kartonki on puolet korkeampi kuin wc-paperirulla ja tuohon kartongin palaseen leikataan puoleen väliin saakka hapsut yläreunaan (pystysuunnassa). Sitten se liimataan wc-paperi hylsyn ympärille.

Piirretään eri värisille kartongeille kukkia jotka leikataan.
Vihreisiin hapsuihin liimataan sitten näitä pieniä kukkia ylös ja alas. Hapsut taivutellaan kauniisti erilleen. Ja kaunis kukka on valmis. On kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
WC-paperirullasta kukka : tarvitaan wc-paperi rullan hylsy, vihreää kartonkia ja värillisiä kartongin palasia.

Vihreä kartonki on puolet korkeampi kuin wc-paperirulla ja tuohon kartongin palaseen leikataan puoleen väliin saakka hapsut yläreunaan (pystysuunnassa). Sitten se liimataan wc-paperi hylsyn ympärille.

Piirretään eri värisille kartongeille kukkia jotka leikataan.
Vihreisiin hapsuihin liimataan sitten näitä pieniä kukkia ylös ja alas. Hapsut taivutellaan kauniisti erilleen. Ja kaunis kukka on valmis. On kiva.

Pitääpä kokeilla ton oman 4 vuotiaan kanssa miten sujuu. Kiitokset ideasta! Lisääkin saa laittaa niin laitan ylös seuraavia kertoja varten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulosta lasten kuvia tulostimella mustavalkoisena ja liimaa johonkin kivaan purkkiin kartongin kanssa. :) Siihen onnittelutekstiä ja vaikkapa karkkia sisälle.

Ei onnistu noiden kerholaisten kanssa mutta vois omien lasten kanssa tehdä mummoloihin.

Yhteistyössä