V
vierailija
Vieras
Oletko sinä nuorena joutunut runkkaamaan mummolan vanhaan posliinimukiin ja mummo heitti sinut sen takia pihalle vai mistä katkeruus mummoja ja Bojania kohtaan tulee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko sinä nuorena joutunut runkkaamaan mummolan vanhaan posliinimukiin ja mummo heitti sinut sen takia pihalle vai mistä katkeruus mummoja ja Bojania kohtaan tulee.
Enpäs perustakaan vaan seuraan Boitsun ja tsiilan suhteen etenemistä täällä![]()
Tai sit ei vaan jaksa noita itä-eurooppalaisia verenimijöitä
Hakeudu hoitoon pakkomielteesi kanssa.Miksi puhut noin ällöttävästi Boitsun tyttiksestä.
Hakeudu hoitoon pakkomielteesi kanssa.
Onko Boitsu ollut kertaakaan bändin kanssa Thaimaassa? Ei ole, vaikka sanonut menevänsä. Kesällä vietti Kroatiassa bändin kanssa loman. Ei viettänyt. Boitsun mukaan bändin pojat lomailevat aina yhdessä. Eivät lomaile.Missä näin on sanottu? Eikö se siinä just ilmestyneessä haastattelussa sanonut, että on menossa Thaikkuihin?
B on varmasti se hankala bändin jäsen, joka kokee ”hermoromahduksia” vähän väliä. Saa nähdä milloin koko bändi hajoaa solistin itsekkyyteen.Onko Boitsu ollut kertaakaan bändin kanssa Thaimaassa? Ei ole, vaikka sanonut menevänsä. Kesällä vietti Kroatiassa bändin kanssa loman. Ei viettänyt. Boitsun mukaan bändin pojat lomailevat aina yhdessä. Eivät lomaile.
Kyllä Boitsu on lahjakkaampi siinä lajissa. Mut jos tyttiskin, niin sittenhän on vakka kantensa löytänyt.Miksi puhut noin ällöttävästi Boitsun tyttiksestä.
Tyttisjutut on niitä satuja myöskin haloo.Mitä häh. Toi oli mun eka kommentti tänään. Tossarointishippaus on pelkkää mielikuvitusta ja oikeasti olen sitä mieltä, että on hyvä vähän herätellä teitä höyrypäitä todellisuuteen. Ottakaa nää tyypit sellaisina kuin he ovat, älkää keksikö satuja.
Haloo haloo MaireTyttisjutut on niitä satuja myöskin haloo.
Mitä vtun väliä jonkun balkanilaisen influensseripariskunnan kutemisella? Ei se kiinnostaa täällä, jos et oo huomannu niin täällä on ihan muut ihmiset nykyisin liitetty Khon. Menkää jakamaan sitä realismianne sinne paikallisille palstoille.Mitä häh. Toi oli mun eka kommentti tänään. Tossarointishippaus on pelkkää mielikuvitusta ja oikeasti olen sitä mieltä, että on hyvä vähän herätellä teitä höyrypäitä todellisuuteen. Ottakaa nää tyypit sellaisina kuin he ovat, älkää keksikö satuja.
Oikeasti olen sitä mieltä, että sinun olisi hyvä herätellä vinksahtanutta höyrypäätäsi todellisuuteen. Olisin toivonut sinulle hyvää vuotta 2026, mutta sama sekopäinen meno jatkuu entistä vauhdikkaampana, valitettavasti.Mitä häh. Toi oli mun eka kommentti tänään. Tossarointishippaus on pelkkää mielikuvitusta ja oikeasti olen sitä mieltä, että on hyvä vähän herätellä teitä höyrypäitä todellisuuteen. Ottakaa nää tyypit sellaisina kuin he ovat, älkää keksikö satuja.
Siis just näin. Siellä näkyy olevan myös vääräuskoisia vauhdissa, menkää sinne Balkanille julistamaan ilosanomaa.Mitä vtun väliä jonkun balkanilaisen influensseripariskunnan kutemisella? Ei se kiinnostaa täällä, jos et oo huomannu niin täällä on ihan muut ihmiset nykyisin liitetty Khon. Menkää jakamaan sitä realismianne sinne paikallisille palstoille.
Ei kuule kiinnosta K ja sen liitännäiset hevonpaskan vertaa.Mitä vtun väliä jonkun balkanilaisen influensseripariskunnan kutemisella? Ei se kiinnostaa täällä, jos et oo huomannu niin täällä on ihan muut ihmiset nykyisin liitetty Khon. Menkää jakamaan sitä realismianne sinne paikallisille palstoille.
Hakeudu hoitoon pakkomielteesi kanssa.
Mitä vtun väliä jonkun balkanilaisen influensseripariskunnan kutemisella? Ei se kiinnostaa täällä, jos et oo huomannu niin täällä on ihan muut ihmiset nykyisin liitetty Khon. Menkää jakamaan sitä realismianne sinne paikallisille palstoille.
No kuulepas, me ollaan suomalaisella palstalla keskustelemassa suomeksi. Luuletko ettö täällä jotkut balkanilaiset kansanmuusikot kiinnostaa?Ei kuule kiinnosta K ja sen liitännäiset hevonpaskan vertaa.
Täällä liittyyKaikki ei aina liity Käärijään, juntti.
No kuulepas, me ollaan suomalaisella palstalla keskustelemassa suomeksi. Luuletko ettö täällä jotkut balkanilaiset kansanmuusikot kiinnostaa?
Pöljä.Me tiedetään, että sä toivot Bojanin hakeutuvan Dr Wolfin vastaanotolle.
Me tiedetään, että sä toivot Bojanin hakeutuvan Dr Wolfin vastaanotolle.
Maailma ei pyöri sinun ympärillä niin että.Minua kiinnostaa, K taas ei.
Koita pysyä kärryillä, tonttu. Miks ylipäätään vastaat toisille kirjoitettuun.En ees tiedä kuka tällainen lääkäri on.