Mitä 5-6v:t vois askarrella isälle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pidän ens viikolla kerhon 5-6-vuotiaille ja askartelu pitäis keksiä. Kortti tietysti olis yks vaihtoehto, mut olis kiva keksiä jotain muuta. Joku pikku lahja, jonka tunnissa tekee. Olisko ideoita?
Kerholaisia on kerrallaan 20-25 ja kaks kerhoa pidän. Ei kovin kallista juttua, kun ite hankin tarvikkeet.

Olen itse pitänyt tuon ikäisille askarteluna raketit. Eli tyhjään wc rullaan laitetaan foliota niin et mennee reilusti yli ja siitä saa sit nokan muotiltua, kartongista kolmio siivet ja jos lapsi haluaa siitä koristella muutakin, silkkipaperista tekivät tulenlieskat perään roikkumaan. Meillä oli vielä koristelussa käytössä kimalleliimaa mutta ei ole välttämätön. Lapset tykkäsi kovasti aiheesta ja tekemisestä ja koristeet sai tehdä mielen mukaan =)

[QUOTE="Raketti";24938862]Olen itse pitänyt tuon ikäisille askarteluna raketit. Eli tyhjään wc rullaan laitetaan foliota niin et mennee reilusti yli ja siitä saa sit nokan muotiltua, kartongista kolmio siivet ja jos lapsi haluaa siitä koristella muutakin, silkkipaperista tekivät tulenlieskat perään roikkumaan. Meillä oli vielä koristelussa käytössä kimalleliimaa mutta ei ole välttämätön. Lapset tykkäsi kovasti aiheesta ja tekemisestä ja koristeet sai tehdä mielen mukaan =)[/QUOTE]

Pitääpä pistää mieleen tämä. Mulla on keväälläkin kerhonpitoja pari, et jos sit tehtäis vaikka tuommoiset. Nyt en tähän hätään saa mistään viittäkymmentä vessapaperirullan hylsyä.

Yhteistyössä