Mitä mä teen kun ei ole siteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Leena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyiiii kuka käyttää enää siteitä :D Teininä tein vessapaperista kunnon vaipan tiukkoihin pikkareihin, kun en kehdannut sanoa että menkat ovat alkaneet. Joskus hätätilanteessa testattu myöhemminkin ja toimiihan se, mutta vähän rahisee :D

Kuka vielä käyttää valkaisuaineilla ja muilla muovimyrkyillä kyllästettyjä hiostavia siteitä jalkoväliään hautomassa? Sitten ne heitetään roskiin haisemaan, ja kaatopaikalla on oikea löyhkäävä siteiden vuori sellaset 1000v..
Hanki kuukuppi, tai kestositeitä. Ei lopu suojat kesken jos on kuukuppi.. Ja kestää 5-10v.. Mieti, ei tarvitse joka kuukausi pistää 5-15e tampaxeihin ja libresseihin..

Kuka vielä käyttää valkaisuaineilla ja muilla muovimyrkyillä kyllästettyjä hiostavia siteitä jalkoväliään hautomassa? Sitten ne heitetään roskiin haisemaan, ja kaatopaikalla on oikea löyhkäävä siteiden vuori sellaset 1000v..
Hanki kuukuppi, tai kestositeitä. Ei lopu suojat kesken jos on kuukuppi.. Ja kestää 5-10v.. Mieti, ei tarvitse joka kuukausi pistää 5-15e tampaxeihin ja libresseihin..

Kun ei se sun ihana kuukuppis jokaiselle sovi. Ja kestositeet, kiitos ei.

Mä käyttäisin kuukuppia, mutta joskus tulee varmasti tilanteita kun oot julkisilla paikoilla ja kuppi on täynnä. Mulla ainakin, kun on runsaat menkat, mutta silti ei suositella kovin isoa kuukuppia ensikertalaiselle. Siinä ois mun mielestä enemmän säätämistä kuin tamponin kanssa jonka avulla oon pärjännyt hyvin, vaikka mielelläni vaihtaisin ympäristöä vähemmän kuormittavaan vaihtoehtoon. Onneksi on hormoniehkäisy ja menkat voin pitää vaikka vain muutaman kerran vuodessa. Luonnollisesti ne on todella kivuliaat ja runsaat.

Hmmm... itse käytän siteitä ne 5 päivää kun tarvin enkä koe sitä mitenkään ongelmallisena. Sen sijaan pitäisin suurena ongelmana sitä jos olisi tarve päivittäin, ympärivuotisesti käyttää pikkuhousunsuojia...

Mie en oo ikinä ymmärtänyt miten joku voi käyttää siteitä. Toki käytin niitä itsekkin sen ensimmäiset vuodet kun menkat alkoi 12-14 vuotiaana, mutta sitten kun kerran kokeilin tamppoonia niin en enää kertaakaan halunnut sidettä käyttää. Jotkut kokee sen tamppoonin ihan turhaan epämiellyttäväksi, ei se oikeasti tunnu millekkään. Toki sitten nuo kuukupin vannoutuneet käyttäjät haukkuvat sitä tamppooniakin :D

[QUOTE="Mie";28525987]Mie en oo ikinä ymmärtänyt miten joku voi käyttää siteitä. Toki käytin niitä itsekkin sen ensimmäiset vuodet kun menkat alkoi 12-14 vuotiaana, mutta sitten kun kerran kokeilin tamppoonia niin en enää kertaakaan halunnut sidettä käyttää. Jotkut kokee sen tamppoonin ihan turhaan epämiellyttäväksi, ei se oikeasti tunnu millekkään. Toki sitten nuo kuukupin vannoutuneet käyttäjät haukkuvat sitä tamppooniakin :D[/QUOTE]

Ei sitten ole tullut mieleen, että ne tamponit ei sovi kaikille? Mä en ainakaan voi käyttää niitä ensinnäkin a) todella runsaan vuodon takia (ei riitä yksin ja joutuisin joka tapauksessa käyttämään vielä sidettä varmuudeksi) ja b) saan aivan hirveät oireet niistä, eli kutisee kirvelee ym. vaikka vaihtaisi kuinka usein (eli ei ole syy, että olisivat liian kauan).

[QUOTE="vieras";28526021]Tästä viisastuneena ostat Kuukupin ja pidät sitä meikkipusissa aina mukana.[/QUOTE]Mitä se hyödyttää ostaa sellanen jos sitä ei pysty käyttämään? Se ei sovi kaikille.

Yhteistyössä