M
mie
Vieras
Niin siis. Mä olen huomannut viimeisen parin vuoden aikana, että mun ystävät ovat "hylänneet" mut. Koskaan ei ole sopivaa aikaa tavata tai edes jutella puhelimessa. Koskaan ei ole aikaa tai ei sovi aikataulut yksiin lähteä kävelylenkille, kahville jonnekin tms. Viimeisen vuoden aikana juuri kukaan ei ole enää edes soitellut. Ja kun minä soitan, ei aina vastata. Tai jos ei ole pystynyt vastaamaan, ei myöskään soiteta takaisin. Viesteihin ei tule läheskään aina vastausta.
Mä olen tosi yksinäinen... Enkä mä tiedä mitä mä voisin tehdä. Tälleen aikuisiällä uusien ystävyyssuhteiden solmiminen on jotenkin vaikeaa. Kaipaisin niin kovin sitä naisten välistä yhteenkuuluvuuden tunnetta, niitä tyttöjen juttuja joita ystävättäret tapaavat tehdä.
:'(
Mä olen tosi yksinäinen... Enkä mä tiedä mitä mä voisin tehdä. Tälleen aikuisiällä uusien ystävyyssuhteiden solmiminen on jotenkin vaikeaa. Kaipaisin niin kovin sitä naisten välistä yhteenkuuluvuuden tunnetta, niitä tyttöjen juttuja joita ystävättäret tapaavat tehdä.
:'(