Apua mitä mä teen (seksi asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiutiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään maratonsekstailuja minullekaan, kiitos. Oikeasti olisin tyytyväinen (-sempi) jos homma olis ohi 10-15 minuutissa. Mies ei usko, se on muka varma että tottakai joka nainen haluaa tunnin jyystöä, vähintään...

Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Tai sitten tuumaat, että saa piparia vasta, jos lupaa 7sekunttia veltosta velttoon ;)

:laugh: :laugh:
Pitää kokeilla!! :D

´:D sanot että haluut ferrarin joka on nopea kierroskone, etkä mitää hitaasti kiihtyvää dieseliä :D sen se ymmärtää (kääntää Tiutiulle valmiiks mies-talk kielelle) :laugh:

Vau! Olet siis sekä komea, että huumosrintajuinen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mitään maratonsekstailuja minullekaan, kiitos. Oikeasti olisin tyytyväinen (-sempi) jos homma olis ohi 10-15 minuutissa. Mies ei usko, se on muka varma että tottakai joka nainen haluaa tunnin jyystöä, vähintään...

Juuri näin. Miun exä jaksoi jyystää tuntitolkulla eikä tajunnut, että hei, tää juna meni jo. SATTUU!!! Sen mielestä seksi ei ollut seksiä jossei se kestänyt 2 h. TO-SI RA-SIT-TA-VAA.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ihan sama meillä, mulleki riittäis ihan hyvin max puol tuntii, vähän sama ongelma siis täälläkin. liukkari kyllä auttaa jos meinaa alkaa paikat kuivumaan, ainakin näin imetysaikana ehdoton.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Tuohon en osaa sanoa mitään. :/
Mä taas tykkään pidemmästä panosta.Kerkeän saada muutaman kerran.

Mulle tuo saaminen on just päinvastainen ongelma koska saan tosi helpolla ja kun on saanu jo monta ja on ihan märkä niin se ei tunnu enää juuri miltään. Mulle riittää sellainen 5-10 minuuttia. Miehen oli vaikea ymmärtää kun monesti sanoin että älä turhaan koita pitkittää.

Tämä ei nyt mitenkään liity suhun mutta jos mä olisin tuossa tilanteessa, mä epäilisin et mä oon niin epäkiihottava ja ei-haluttava et sen takia miehellä kestää niin pirun kauan saada :ashamed: Mutta mulla onkin niin huono itsetunto et mies ei suurin piirtein tule jo ekasta työnnöstä, mä epäilen tekeväni jotain väärin.

Mutta noin yleisesti, mulla ei olisi aikaa harrastaa seksiä 2 tuntia :) Työn, opiskelun, lasten ja kodin hoidon lisäksi haluan nukkuakin! :D

Ei kenenkään tarvitse loputonta jyystämistä kestää. Se on ihan pskapuhetta, että sen parempi mitä kauemmin kestää. Paikat kuivuu, on tylsää, alkaa ottaa päähän. Ei se nyt niin briljanttia touhua ole, että tuntitolkulla moista nylkyttämistä viitsisi.

Ehdotan lääkäriinmenoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Ei kenenkään tarvitse loputonta jyystämistä kestää. Se on ihan pskapuhetta, että sen parempi mitä kauemmin kestää. Paikat kuivuu, on tylsää, alkaa ottaa päähän. Ei se nyt niin briljanttia touhua ole, että tuntitolkulla moista nylkyttämistä viitsisi.

Ehdotan lääkäriinmenoa.

ÖÖÖÖHH miksi lääkäriin..?

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Kyllä mä kaivaisin värityskirjan ja kynät esiin jos joku 2 tuntia jyystäis :x

:laugh:
Äläs nyt.. välillä vaan suukotellaan ja halitaan ja taas jatketaan B)
Mietittiin eilen, että joskus sitä on aika humpsahtanut huimasti.. kun puolen yön aikaan aloittaa ja yhtäkkiä kello onkin melkein neljä :D

Mietittiin eilen, että joskus sitä on aika humpsahtanut huimasti.. kun puolen yön aikaan aloittaa ja yhtäkkiä kello onkin melkein neljä :D

Vanha ei pysy hereillä B)

Minäkii oon vanha jo..tai ainakin luulen 32v mittarissa..

Ei voi pakottaa toista keskeyttämään?!? Mun mielestä tämä taas menee niinpäin, ettei toista voi pakottaa kestämään kipuja.

Meilläkin mies kestää minua paljon pidempään ja moneen otteeseen olemme puuhat keskeyttäneet kipujeni vuoksi, joskin mies kyllä suuttuisi jollen kertoisi että sattuu. Paljon parempi mieli meille molemmille jää siitä, että oli jonkin aikaa hauskaa kuin että olisi loppuvedot vedelty kivuliaasti.

Toki se iso O olisi kiva molempien saavuttaa, mutta ei se meillä ole syy harrastaa seksiä, vaan siinä on monta muutakin juttua.

Minäkii oon vanha jo..tai ainakin luulen 32v mittarissa..

Et oo, mulla on mittarissa 40+ :kieh:

Oho! No eipä ihme, että paikat kipeytyy...

Yhteistyössä