Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tai sitten tuumaat, että saa piparia vasta, jos lupaa 7sekunttia veltosta velttoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tai sitten tuumaat, että saa piparia vasta, jos lupaa 7sekunttia veltosta velttoon![]()
![]()
![]()
Pitää kokeilla!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tai sitten tuumaat, että saa piparia vasta, jos lupaa 7sekunttia veltosta velttoon![]()
![]()
![]()
Pitää kokeilla!!![]()
´sanot että haluut ferrarin joka on nopea kierroskone, etkä mitää hitaasti kiihtyvää dieseliä
sen se ymmärtää (kääntää Tiutiulle valmiiks mies-talk kielelle)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään maratonsekstailuja minullekaan, kiitos. Oikeasti olisin tyytyväinen (-sempi) jos homma olis ohi 10-15 minuutissa. Mies ei usko, se on muka varma että tottakai joka nainen haluaa tunnin jyystöä, vähintään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lainaa sitä miestä mulle. Mä jaksaisin panna vaikka kuinka kauan mutta mies ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään maratonsekstailuja minullekaan, kiitos. Oikeasti olisin tyytyväinen (-sempi) jos homma olis ohi 10-15 minuutissa. Mies ei usko, se on muka varma että tottakai joka nainen haluaa tunnin jyystöä, vähintään...
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:annas vähän jotain osviittaa kestosta? 30min? 3h?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lainaa sitä miestä mulle. Mä jaksaisin panna vaikka kuinka kauan mutta mies ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Tuohon en osaa sanoa mitään. :/
Mä taas tykkään pidemmästä panosta.Kerkeän saada muutaman kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:Ei kenenkään tarvitse loputonta jyystämistä kestää. Se on ihan pskapuhetta, että sen parempi mitä kauemmin kestää. Paikat kuivuu, on tylsää, alkaa ottaa päähän. Ei se nyt niin briljanttia touhua ole, että tuntitolkulla moista nylkyttämistä viitsisi.
Ehdotan lääkäriinmenoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kyllä mä kaivaisin värityskirjan ja kynät esiin jos joku 2 tuntia jyystäis :x
Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kyllä mä kaivaisin värityskirjan ja kynät esiin jos joku 2 tuntia jyystäis :x
![]()
Äläs nyt.. välillä vaan suukotellaan ja halitaan ja taas jatketaan B)
Mietittiin eilen, että joskus sitä on aika humpsahtanut huimasti.. kun puolen yön aikaan aloittaa ja yhtäkkiä kello onkin melkein neljä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kyllä mä kaivaisin värityskirjan ja kynät esiin jos joku 2 tuntia jyystäis :x
![]()
Mietittiin eilen, että joskus sitä on aika humpsahtanut huimasti.. kun puolen yön aikaan aloittaa ja yhtäkkiä kello onkin melkein neljä![]()
Vanha ei pysy hereillä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kyllä mä kaivaisin värityskirjan ja kynät esiin jos joku 2 tuntia jyystäis :x
![]()
Vanha ei pysy hereillä B)
Minäkii oon vanha jo..tai ainakin luulen 32v mittarissa..
Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kyllä mä kaivaisin värityskirjan ja kynät esiin jos joku 2 tuntia jyystäis :x
![]()