Mitä mä teen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuaa..

Vieras
Löysin miehen "työhuoneesta"miehen papereiden välistä kaksi mun avaamatonta laskua.Ja tietty avasin ne kun oli mun nimellä..Toinen oli maksumuistutus ja toinen viimeinen maksukehotus,kumpikin samasta firmasta..

Taannoin mies sai perintöä jonkinverran ja tämän takia itse halusi maksaa osan mun laskuista.Koska mun tulot on hikinen kotihoidon tuki ilman hoitolisää,näin ollen annoin hänelle neljä laskua maksettavaksi joista kaksi oli juuri tuosta kyseisestä firmasta..

Tänään otin asian puheeksi,lykkäsin nuo avaamani laskut miehen nenän eteen ja kysyin:-tiedätkö mitä nämä ovat?Mies tuumasi:-Jaa,voi olla et mulla jäi sillon jotain niistä sun laskuista maksamatta.Sanoin et jaa siksikö sä oot jemmannu nää mun laskut tonne sun papereiden väliin,mä en oo tienny niistä mitään?!Mies meinas et ei hän mitään oo jemmannu,et ne on varmaan vahingossa joutunu sinne.Mä en vaan jaksa uskoa et ois vahinko..Siis kun meille tule posti,niin se on aina laitettu keittiön pöydälle,et jokainen poimii siitä omansa,niin miten helv...... nää kirjeet on joutunut sen pöydälle..?!Ja miks ihmees se ei oo maksanut tai kertonut nulle ettei maksanut kahta niistä laskuista??Mä en enää yhtään käsitä..

Ja ottaa niin aivoon ku oon parhaani yrittäny saada nyt kaikki laskun i maksettua(vaik tulot tod.pienet)ettei mitään vaan menis perintään..Ja tää kyseinen firma,oon sieltä aina sillointällöin jotain pientä kivaa tilannut itselleni.Nyt en ilmeisesti saa enää koskaan tilattua sieltä mitään.Millä ihmeellä mä maksan yhtäkkiä nuo kax laskua(yht.noin 100?)maksettua,kun tilillä on n.20??Mitä mä teen??

Pitäiskö mun nyt oikeesti muka rauhottua ja uskoa et kaikki menee vaan mun miehen hajamielisyyden piikkiin ja antaa anteeks vai mitä?Eikö ois oikeutettua et hä nyt hoitais nuo laskut jotka kivasti on noussu korkoa..laskut jotka hä taannoin lupas maksaa ja jätti kertomatta ettei maksanut?

Tossa myöhemmällä otin asian vielä puheeksi ja kysyin et millä ihmeellä nuo nyt maksetaan niin mies vaan tuumas et ei mulla ainakaan paljoa enää tilillä oo,ku makselin tänään laskuja noin tonnin edestä(meidän vuokra ja sähkö jotka hän on aina maksanut ja loput omia laskuja)..Tääkö korvaa kaiken..??Mitä te tekisitte??

Pitää yrittää tosiaan soittaa sinne ja sopia maksusta..en kai mä voin sanoa et mies ehkä jemmas ne laskut jne..Mut jos sanon jotain et ne jotenki joutu hukaan postin mukana..:/

Alkuperäinen kirjoittaja Apuaa..:
Pitää yrittää tosiaan soittaa sinne ja sopia maksusta..en kai mä voin sanoa et mies ehkä jemmas ne laskut jne..Mut jos sanon jotain et ne jotenki joutu hukaan postin mukana..:/

Ai että kaikki laskut olisivat joutuneet hukkaan postin mukana? Ei taida mennä läpi... Sano ennemmin asia niin kuin se on.

Yhteistyössä