?
:(
Vieras
Voi luoja! Olen toiminut toimihenkilönä lasten urheilujoukkueessa ja olen lainannut sieltä rahaa itselleni.. Nyt jäin siitä (ehkä onneksi) kiinni..
Mitä mä oonkaan tehnyt... Tarkoitus oli aina maksaa takaisin lainaamani rahat, mutta en sitten pystynytkään.
Nyt mä odottelen päätöstä, mitä tapahtuu....
Mua kaduttaa ihan hirveästi ja syystäkin! Voi luoja..
Mä olen käyttänyt rahat ihan vaan elämiseen, en siis mihinkään ihmeelliseen, enkä elänyt mitenkään hienosti.
En kaipaa enempää loskaa päälleni, uskon että tästä seuraa myös avioero miehestä ja välit viilenevät siskooni, kun saavat tietää..
Uskaltaako kukaan tunnustaa tehneensä jotain tälläistä..
En tiedä tuleeko tästä rikosilmoitus vai mitä tapahtuu.
Olen kuitenkin sanonut olevani hyvin yhteistyöhaluinen asiassa, ja haluan hoitaa asian kuntoon..
Mitä mä oonkaan tehnyt... Tarkoitus oli aina maksaa takaisin lainaamani rahat, mutta en sitten pystynytkään.
Nyt mä odottelen päätöstä, mitä tapahtuu....
Mua kaduttaa ihan hirveästi ja syystäkin! Voi luoja..
Mä olen käyttänyt rahat ihan vaan elämiseen, en siis mihinkään ihmeelliseen, enkä elänyt mitenkään hienosti.
En kaipaa enempää loskaa päälleni, uskon että tästä seuraa myös avioero miehestä ja välit viilenevät siskooni, kun saavat tietää..
Uskaltaako kukaan tunnustaa tehneensä jotain tälläistä..
En tiedä tuleeko tästä rikosilmoitus vai mitä tapahtuu.
Olen kuitenkin sanonut olevani hyvin yhteistyöhaluinen asiassa, ja haluan hoitaa asian kuntoon..