Mitä mä olenkaan mennyt tekemään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Voi luoja! Olen toiminut toimihenkilönä lasten urheilujoukkueessa ja olen lainannut sieltä rahaa itselleni.. Nyt jäin siitä (ehkä onneksi) kiinni..
Mitä mä oonkaan tehnyt... Tarkoitus oli aina maksaa takaisin lainaamani rahat, mutta en sitten pystynytkään.
Nyt mä odottelen päätöstä, mitä tapahtuu....

Mua kaduttaa ihan hirveästi ja syystäkin! Voi luoja..

Mä olen käyttänyt rahat ihan vaan elämiseen, en siis mihinkään ihmeelliseen, enkä elänyt mitenkään hienosti.

En kaipaa enempää loskaa päälleni, uskon että tästä seuraa myös avioero miehestä ja välit viilenevät siskooni, kun saavat tietää..

Uskaltaako kukaan tunnustaa tehneensä jotain tälläistä..

En tiedä tuleeko tästä rikosilmoitus vai mitä tapahtuu.
Olen kuitenkin sanonut olevani hyvin yhteistyöhaluinen asiassa, ja haluan hoitaa asian kuntoon..

Rikosilmoitushan sinusta tehdään. Kavallus lienee nimike.Paljon ennätit nyysiä?

Jos on kilttejä ihmisiä eli joustava hallitus ja summa pieni, voit selvitä rahan välittömällä palautuksella ja yhdistyksestä erottamisella.

Ihmetyttää vaan, että miten sä olet käyttänyt luottamusta noin väärin. Ei ole olemassa mitään sellaista, että voisit muka lainata elämiseesi rahaa jostain tuollaiselta tililtä. Tuo on varastamista. jos olisit lainannut, olisi siitä olemassa ihan velkakirjat yms.

Kyllä teoistaan yleensä joutuu myös maksamaan. Kannattaisi aina miettiä sekin puoli, kun tekee jotain rikoksia tai muuten vaan väärin.

They are not long the days of wine and roses.

Mä olen luvannut maksaa rahat takaisin, koska tiedän virheeni, mahdollisesti teemme paperit miten maksani velkani takaisin.
Enkä mä mitään sääliä kaipaa keltään, enpä oikein pysty edes sanomaan miksi tunnen itseni.
Ja kai se nyt tiedossa kuitenkin oli, että asia tulee julki, onhan tilinpäätös olemassa.

Täytyipä vaan purkautua johonkin... Luultavasti tarvitsisin jotain apua.
Mutta toivon että se merkitsee jotain, että haluan asian hoitaa kuitenkin.

Mutta miksi sä et toiminut sillä tavalla, että olisit pankin kanssa tehnyt velkakirjan niistä rahoista, sen sijaan, että vain otit? Ties kuinka paljon olet sieltä ajan saatossa ottanut...

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;26099164:
totta kai tulee rikosilmoitus ja saat rikosrekisteriin merkin, kuten kuuluukin. Sietäis jäädä ikuinen merkki.

Sakot eivät näy rikosrekisterissä. Ellei kavallus ole yli 100.000 euroa, tuomio on sakkoa tai ehdollista. Ehdollinen tuomio näkyy 5 vuotta rikosrekisterissä, mutta rikosrekisteristä ulkopuoliset eivät saa tietoja.

Mä olen luvannut maksaa rahat takaisin, koska tiedän virheeni, mahdollisesti teemme paperit miten maksani velkani takaisin.
Enkä mä mitään sääliä kaipaa keltään, enpä oikein pysty edes sanomaan miksi tunnen itseni.
Ja kai se nyt tiedossa kuitenkin oli, että asia tulee julki, onhan tilinpäätös olemassa.

Täytyipä vaan purkautua johonkin... Luultavasti tarvitsisin jotain apua.
Mutta toivon että se merkitsee jotain, että haluan asian hoitaa kuitenkin.

Ihan sama, olet silti varas. Kiva myös lapsellesi kun mutsi pöllii rahaa joukkuetililtä.

Meillä mieheni toimi samoin, tosin eri ympäristössä mutta kuitenkin luottamustoimessa. Hän oli peliriippuvainen. Jäi kiinni, sopi että maksaa velan. Otti pankista lainaa ja maksoi. Häneen luotettiin kuitenkin niin paljon että jatkoi samassa toimessa. Erosi itse tuosta vapaa-ajan toimesta parin vuoden jälkeen. No, tadaa hänen seuraajansa (joka oli ainut joka miestäni haukkui tuon jälkeen) teki täsmälleen saman, mutta isommalla summalla. Että näin. Mieheni oppi tuosta, lopetti pelaamisen ja nyt yhä makselee sitten pankille velkaa.

No, ei tuohon maailma kaadu. Ei varmaan mistään älyttömästä summasta kysymys. Varmaan otat tästä opiksesi jatkossa.
Jokainen meistä tekee joskus väärin. Sitä varten tarvitaan armollisuutta.

No jokainen tekee varmasti virheitä joita joutuu katumaan. Onko kyse millaisista suuruusluokan rahoista? Kannattaa ainakin yrittää maksaa kaikki heti takaisin korkojen kera, vaikka sitten pankkilainalla jos ei muuten onnistu.

Tämä jos mikä on NIIN noloa.

Jos meinaa mokata niin OMIA LAPSIA ei ikinä pidä sekoittaa siihen. Nyt lapsesi tunnetaan tästä lähin sen lapsilta varastelevan äidin lapsina.. :(

Ja btw. en usko että on uskalluksesta kiinni tunnustukset jos ei täältä vastaavia löydy, vaan oikeasti hirvittävän harva varastaa lasten urheilujoukkueelta..

Voi luoja! Olen toiminut toimihenkilönä lasten urheilujoukkueessa ja olen lainannut sieltä rahaa itselleni.. Nyt jäin siitä (ehkä onneksi) kiinni..
Mitä mä oonkaan tehnyt... Tarkoitus oli aina maksaa takaisin lainaamani rahat, mutta en sitten pystynytkään.
Nyt mä odottelen päätöstä, mitä tapahtuu....

Mua kaduttaa ihan hirveästi ja syystäkin! Voi luoja..

Mä olen käyttänyt rahat ihan vaan elämiseen, en siis mihinkään ihmeelliseen, enkä elänyt mitenkään hienosti.

En kaipaa enempää loskaa päälleni, uskon että tästä seuraa myös avioero miehestä ja välit viilenevät siskooni, kun saavat tietää..

Uskaltaako kukaan tunnustaa tehneensä jotain tälläistä..

En tiedä tuleeko tästä rikosilmoitus vai mitä tapahtuu.
Olen kuitenkin sanonut olevani hyvin yhteistyöhaluinen asiassa, ja haluan hoitaa asian kuntoon..

provo! Et osannut pysyä aiheessa!

[QUOTE="aloittaja";26101209]Menittepä lankaan!![/QUOTE]

Niin tai näin, näitä sattuu ja on tosi noloa. Meidän seurassa tehtiin rikosilmoitus ja tosiaan erokin tuli pariskunnalle. Vaimo siis käyttänyt rahoja kun miehellä näkyi joukkueentili pankkitunnuksilla. Ja rikosilmoitus olisi tehty, jos rahat ei olisi tiettyyn päivään mennessä palautuneet. Joten siksi tylsä provo, näitä on oikeasti, eikä niitä joukkueita / luokkia naurata, joiden rahat on menneet kuin tuhka tuuleen

Yhteistyössä