Mitä mä haluan syödä uuden vuoden päivänä krapulassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me mietittiin eilen juuri samaa, ja todettiin että ehkä tilataan pizzat eikä yritetä laittaa mitään hienompaa.. ettei mee kallis ruoka hukkaan kun ei teekään yhtään mieli syödä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No sitä janssoninkiusausta tietenkin, ei kai sitä mitään muuta voi edes syödä :wave:

Hyi... en oo koskaan siitä tykänny. :snotty:

:laugh: :laugh: :laugh: Sithän sillä ei ole väliä, koska olet kumminkin krapulassa. Entäs ihan sit vaan viinirypäleet esim. nehän on hyväksi kuulema jos on krapula :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No sitä janssoninkiusausta tietenkin, ei kai sitä mitään muuta voi edes syödä :wave:

Hyi... en oo koskaan siitä tykänny. :snotty:

:laugh: :laugh: :laugh: Sithän sillä ei ole väliä, koska olet kumminkin krapulassa. Entäs ihan sit vaan viinirypäleet esim. nehän on hyväksi kuulema jos on krapula :wave:

:D Niin, ulos se tulee kuitenkin.... Viinirypäleet olis nam!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Skippaa se krapula, ei se ole mukavaa.

En skippaa, ensimmäinen uusi vuosi ulkona kuuteen vuoteen.

Ja salaatti kyllä kuulostaa hyvältä, ilman pekonia tosin :D

Käykö edes kana?

Voisin vaikka ite tehdä tuota pekoniversiota uudenvuoden aatoksi. :p

Kana käy kyllä! Täytyykin ehdottaa, varmasti kelpaa =)
 
Pizzaa, ranskiksia, lämppäreitä, sipsejä, spagettia... Darrassa himottaa kaikki hiilarimättö, nuorempana vedin aina lautasellisen spagettia jos ei ollut bileillan jälkeen enää varaa pizzaan =D
 

Yhteistyössä